piątek, 27 grudnia 2013

A England – Tess D’Urbervilles

Kolejny lakier A England, który wypróbowałam to Tess D’Urbervilles z kolekcji Gothic Beauties. Bardzo mi się podoba choć nie zachwycił mnie aż tak jak Sleeping Palace.

Tess D’Urbervilles to szlachetna, bardzo, bardzooo ciemna leśna zieleń. Wykończenie jest drobinkowe. Patrząc na buteleczkę myślałam, że będzie mocniej zielony, na paznokciach jest jednak o wiele ciemniejszy. Z większej odległości wygląda jak czerń i dlatego nie zrobił na mnie aż takiego wrażenia.. jak w buteleczce ;). Jakościowo za to świetny, już jedna grubsza warstwa jest praktycznie całkiem kryjąca. Ma doskonałą konsystencję, świetnie się rozprowadza.

DSCN4256

DSCN4259

DSCN4264

DSCN4267

DSCN4270

Lakiery A England są do kupienia u jedynego dystrybutora na Polskę: Fridays Store na allegro. Na stronie głównej producenta można sprawdzić gdzie te lakiery można dostać w danym kraju. A tutaj blog Fridays Store http://www.fridays-blog.blogspot.com/, na którym można pooglądać swatche tych pięknych lakierów :).

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Noooo fajny! Rzadko widuję takie ładne ciemne zielenie:)

      Usuń
  2. Ma coś w sobie :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. za takie pieniądze chyba nie skusiłabym się na niego :) ale na englandowe holo tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi to fakt, a holo ciekawsze mają..

      Usuń
  4. fajny kolorek, nie znam tej firmy,

    OdpowiedzUsuń
  5. mru *_* szkoda, ze tyle kosztuje

    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest taki zachwycający jak poprzedni, masz rację. Szkoda, że nie jest bardziej zielony... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda.. dla mnie trochę zbyt czarny się wydaje żeby się nim zachwycać. No ale ładny mimo wszystko;)

      Usuń
  7. piękny! taki tajemniczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, o tym kolorze można powiedzieć, że jest tajemniczy! Tak mi się właśnie kojarzy:)

      Usuń
  8. No naprawdę ale ceny to z kosmosu chyba... Ale u ciebie pięknie się prezentuje:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery niestety nie należą do najtańszych..

      Usuń
  9. Na Twojego bloga nie wchodzę często, ale dosyć regularnie. Po dłużej przerwie znowu wracam i widzę duuuże zmiany. :)
    Piękne, duże, przejrzyste zdjęcia, nowy kształt paznokcia - za co podziwiam, no i dalej piękne zdobienia
    Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Bardzo mi to miło usłyszeć, bo staram się żeby blog był coraz lepszy:)

      Usuń
  10. Bardzo ładny kolor, piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolor, kojarzy mi się z taką elegancja... dla mnie nie musiał by być bardziej zielony. :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest taki wytworny właśnie.. A mi by się bardziej podobał gdybym widziała w nim więcej zieleni, a tak z daleka mam wrażenie że mam paznokcie na czarno pomalowane;)

      Usuń
    2. Po buteleczce oczekiwałaś bardziej zielonego więc się nie dziwie, faktycznie nawet na niektórych zdjęciach bardzo ciemny wyszedł wręcz czarny :P W ogóle zapomniałam wspomnieć, że super zdjęcia, spójne i ten kamień... :D

      Usuń
  12. Wow świetny kolor idealnie pasowałaby na sylwestra do małej czarnej

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, głęboki kolor. Mnie się bardzo podoba. Śliczny minerał (?) trzymasz w dłoni. Co to? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co to za kamień, mam go od bardzo dawna:)

      Usuń
  14. Ładny kolor na karnawał w sam raz:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ten kolor, choć kompletnie nie kojarzy mi się z postacią Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieści nie czytałam, tylko przeleciałam na wikipedii przez krókie streszczenie, więc pojęcie mam marne, aczkolwiek wyobrażałam sobie, że to będzie kolor jakiegoś czarnego charakteru.. a jednak nie:).

      Usuń
  16. ładddnyy trochę jak ChG Glitering Garland :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor jest zajefajny, trzeba tylko poszukać tańszego odpowiednika, nawet nie wnikałam w cenę, tak dla zdrowia psychicznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, ładny, ale dopiero na trzecim zdjęciu widać ten odcień zieleni. Pewnie w rzeczywistości jest to bardziej widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy odcień, ale nie chwyta mnie za serce bo niezbyt lubię takie ponuraczki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku myślałam, że to czarny ;) Świetna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia!
    Kolor nie mój, zbyt ciemny i pewnie z daleka wygląda jak czarny, mam tak z jedną śliwką z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się bardzo ten lakier podoba. :) Co prawda jest ciemny więc osobiście pewnie bym go zbyt często nie używała, ale to nie zmienia faktu, że się śliczny i z chęcią bym się na niego skusiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, niby czarny a jednak zielony, unikalny ;) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń