środa, 25 grudnia 2013

Choinkowy mix

Mani “choinkowy”, ze złotymi dodatkami i cyrkoniami-gwiazdkami w kolorze takiej sztucznej zieleni, które kojarzyły mi się z wiszącymi lampkami na okno.

Użyłam tutaj dwóch lakierów, które stoją bardzo wysoko w rankingu moich ulubieńców. The Spy Who Loved Me OPI to chyba moja ulubiona czerwień, jest przepiękna, intensywna z drobinkami. Niestety nie potrafię zrobić jej naprawdę dobrego zdjęcia. Na serdecznym jedna z moich ulubionych zieleni Meet Me Under The Mistletoe Orly. To także rewelacyjny lakier! Wykorzystałam też trochę ozdób, złote romby które bardzo lubię, złoty bulion, czerwone wypukłe romby i zielone cyrkonie-gwiazdki (te są z karuzelki z cyrkoniami od Dobrej Rady).

DSCN4241

DSCN4242

DSCN4239

DSCN4243

51 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! Urocze zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote romby w połączeniu z czerwoną bazą robią wrażenie:) Niektóre kolory trudno uchwycić na zdjęciach. Mój aparat nie lubi turkusu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest bardzo wybredny, turkus, fiolet, czerwień.. zawsze wychodzą przekłamane.

      Usuń
  3. Świetne zdobienie! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne paznokietki :)
    bardzo efekowne !! wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie i świątecznie :)
    Ps. Orly cudny.. Kocham takie zielenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też.. glassfleckowe zielenie są boskieee:D

      Usuń
  6. Wesołych Świąt!

    Pazurki urocze, jak choinkowe bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedne z najładniejszych paznokci świątecznych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mani ! Jak zawsze w sumie :)

    Wesołych świąt ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie piękne, ale serdeczny palec aż mnie chwycił za serce :D
    bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Mi teraz przy dwójce to czasami starczy tylko czasu aby odżywką na szybko maznąć ;) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, Kleo, Twoja wyobraźnia odnośnie zdobień na paznokcie nie ma granic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne świateczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny miks:)
    zieleń genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze ślicznie :) ten zielony lakier jest świetny :) i wzorek na nim również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne zdobienia !

    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne!! Bez dwóch zdań jestem zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with extra information? It is extremely helpful for me.
    Addicting Cheer Leading Games

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne :) Zielony najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdobienie :) najbardziej podoba mi się paznokieć serdeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki fajny świąteczny mix :)
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o jacie genialnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że przypadł do gustu:)

      Usuń
  22. Ale precyzyjny manicure!!! Przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacja! jeden z ładniejszych mani jakie ostatnio widziałam :) palec serdeczny wymiata, zapamiętuje do zgapienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jej jaki ten orlik piękny! a zdobienie dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne mani, Orlątko przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne, niby proste a piękne !

    OdpowiedzUsuń