niedziela, 22 grudnia 2013

My Secret Confetti – JOY

Świetny, bardzo wesoły lakier z nowej, limitowanej kolekcji My Secret -Confetti. Wchodzą w nią cztery odcienie, dziś pierwszy z nich - Joy. Bardzo lubię brokatowe lakiery właśnie zimą, ale ten lakier bardziej kojarzy mi się z latem i jesienią.

Joy to pomarańczowa baza i mieszanka dosyć drobnego brokatu w trzech kolorach: błękitnego, granatowego i srebrnego. Przez nałożenie warstwy na warstwę najjaśniejszy brokat wygląda na pomarańczowy. Lakier kryje przy dwóch warstwach (tyle widzicie na zdjęciach). W miarę szybko schnie, nie jest problematyczny. Faaaajny, wygląda jak nakrapiane jajko :D. Do kupienia oczywiście w Naturach w cenie 7,99zł.

DSCN4107

DSCN4106

DSCN4104

DSCN4110

DSCN4111

47 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem ładnie, chociaż w buteleczce nie zrobił na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie bardziej podoba się na paznokciach:)

      Usuń
  2. Seria fajna, ale ten kolor akurat podoba mi się najmniej, jakoś nie przekonuje mnie pomarańcz. Piękne zdjęci Ci wyszły, super kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier zyskuje przy bliższym poznaniu. W butelce nie wygląda zbyt atrakcyjnie, ale na paznokciach odkrywa swoją prawdziwą naturę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w buteleczce średnio mi się podobał, ale na paznokciach już bardzo:)

      Usuń
  4. Wygląda ciekawie, ale mi z tej serii najbardziej podoba się niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem jedną z nielicznych osób, którym się ta seria nie podoba:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są nietypowe i nie każdemu przypadną do gustu:D

      Usuń
  6. Ten jest dość fajny, gorzej ten jaśniejszy pomarańczowy. Wolę biały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały jest naj:). Nie próbowałam tego jaśniejszego pomarańczowego, myślałam że będzie ok:)

      Usuń
  7. najpierw mi się nie podobał za bardzo ale teraz go chcę. właściwie to bardzo :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z początku wydawał się najbrzydszy z kolekcji, a kiedy nim pomalowałąm to zmieniłam zdanie:)

      Usuń
  8. Średnio mi się podoba, ładniejszy byłby bez brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bez brokatu byłby zupełnie zwyczajny:)

      Usuń
  9. Ten mi się z całej czwórki najmniej podoba, ale ma coś w sobie fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, ale troszkę mało ''zimowy'' (ogarnęła mnie piaskomania z Lovely Snow Dust) :) Super byłby na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tych piasków z Lovely dorwać nie mogę!

      Usuń
  11. Przepiękny, ale rzeczywiście jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, choć bardziej podoba mi się biały lub niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie bodoba, ale uzylabym go pewnie raz bo mam innych ulubiencow

    OdpowiedzUsuń
  14. Mojego serca nie skradł, nie przepadam za takimi odcieniami. Jakoś pomarańcze do mnie nie przemawiają ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda super!! a jak ze zmywaniem.? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zmywałam ale na pewno przyda się folia:)

      Usuń
  16. U Ciebie mi się podoba :) Jednak najlepsze wg mnie to biały i niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podoba się biały i niebieski:)

      Usuń
  17. Z całej kolekcji spodobał mi się najmniej (biały najładniejszy), ale teraz stwierdzam, że na paznokciach wygląda o niebo lepiej niż w buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to prawda, zdecydowanie zyskuje na paznokciach!

      Usuń
  18. Fajny - taki smakowity kolorek :P mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny!przywodzi mi na mysl lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, z zimą się w ogóle nie kojarzy:)

      Usuń
  20. świetny,jak dla mnie jesienny kolorek :) rozejrzę się za nim jak będę w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny lakierek ;p.
    Ale jednego kciuka masz niedomalowanego ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi ten milimetr bez lakieru nie przeszkadzał:P

      Usuń
  22. u Ciebie bardzo mi się spodobał, do moich pazurków kompletnie mi się nie widzi ten odcień ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dotąd mi się ten pomarańczowy w ogóle nie podobał, ale u ciebie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier zyskuje na paznokciach, w buteleczce wygląda gorzej:)

      Usuń
  24. cudowny, choć rzadko noszę pomarańcz

    OdpowiedzUsuń