wtorek, 3 grudnia 2013

Sensique – Gray Mist

Lakier z limitowanych, jesiennych lakierów Sensique, który pojawił się w ostatnim wzorku krok po kroku. Moim zdaniem bardzo ładny, szary lakier. Może nie oszalałam na jego punkcie, ale podobał mi się na paznokciach. Lubię szare lakiery o ile nie są frostowe, Gray Mist ma jedynie lekki shimmer (który w moim odczuciu działa tylko na korzyść). To taka pośrednia szarość, nie bardzo jasna ani też nie mocno ciemna.

Jakościowo wypada dobrze, równomiernie się rozprowadza, nie pozostawia smug. Dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia. Na plus wygodny, dość wąski pędzelek, ja nie lubię zbyt szerokich. Czas wysychania też niezły, więc generalnie przyjemny lakier, godny polecenia. Dostępny oczywiście w Naturach, jakby ktoś nie wiedział :).

DSCN3544

DSCN3547

DSCN3550

DSCN3551

35 komentarzy:

  1. ładny, nie pasują mi takie ale lubię na nie patrzeć na cudzych nejlsach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      ja mam podobnie z koralowymi lakierami;)

      Usuń
  2. Piękny!! Kocham szarości, zwłaszcza w okresie zimowym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, latem jakoś rzadko po nie sięgam:)

      Usuń
  3. Cudowny! Wygląda jak żel. Co prawda powiedziałam sobie Koniec z lakierami, ale na ten chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno błyszczy, bo zdjęcia pod lampą:)

      Usuń
  4. szukam własnie takiej szarości ale bez drobinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że Golden Rose ma zupełnie kremowe szare lakiery w ofercie.

      Usuń
  5. super kolor lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go posiadam i uważam, że to naprawdę fajny lakier, dość oryginalny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle uważam, że lakiery z tej limitki są naprawdę niezłe, właśnie zachwycam się na moich paznokciach jednowarstowcem Forest Green:D

      Usuń
  7. Przyciąga spojrzenie! Chyba go kupię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten lakier, a ta firma jakoś mnie nie kusiła nigdy. Chyba czas to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sensique ma takie odpychające opakowania produktów, ale większość ich lakierów jakościowo wypada bardzo dobrze.

      Usuń
  9. Pięknie wygląda na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez shimmera nie prezentowałby się tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie szarości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubie szarosci, ale ten lakier bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor świetny, podoba mi się bardzo - musze poszukac podobnego u siebie i też sobie machnąć taki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mani, podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny odcień szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wierzę :P Dziś właśnie przygotowałam zdjęcia do recenzji Grey Mist i akurat mam go na paznokciach :P Ciekawe jakie recenzje znajdę dalej :P

    OdpowiedzUsuń