piątek, 20 grudnia 2013

Tutorial: Klasyczny makijaż z kreską i czerwonymi ustami

Pomyślałam, że taki makijaż w wersji krok po kroku na blogu na pewno się przyda, w końcu to klasyk :). Jest bardzo elegancki, więc może okaże się dla kogoś trafiony na Święta?

Makijaż oczu to klasyczna czarna kreska namalowana eyelinerem zestawiona ze złoto-brązowymi cieniami. Do tego intensywnie czerwone usta. Niby pasują każdemu, ale na pewno nie na wszystkich aż tak mocna czerwień wygląda dobrze, nie każdy też czuje się komfortowo z takim kolorem na ustach. Dlatego można równie dobrze postawić na lekką, mocno roztartą czerwień (a na końcu posta dla porównania zdjęcia tego samego makijażu ale bez czerwonych ust). Ważne są tu też brwi, makijaż jest mocny więc w moim odczuciu potrzebuje oprawy w postaci podkreślonych brwi.

DSCN4055

DSCN4020

DSCN4024

DSCN4029

I krok po kroku:

klasycznt

  1. Na całą powiekę nałożyłam matowy beżowy cień.
  2. Zewnętrzny kącik oka, dolną powiekę i miejsce nad załamaniem górnej powieki podkreśliłam brązowym, matowym pigmentem.
  3. Roztarłam cienie pędzelkiem do blendowania.
  4. Na górną powiekę nałożyłam opalizujący brzoskwiniowo-złoty cień, ale nie zakryłam nim brązowego cienia. Linię wodną pomalowałam cielistą kredką.
  5. Miejsce pod łukiem brwiowym i wewnętrzny kącik oka podkreśliłam lekko błyszczącym jasnym cieniem. Na górnej powiece namalowałam kreskę czarnym eyelinerem, na dolnej czarnym cieniem (i lekko ją roztarłam).
  6. Na koniec tusz na rzęsy.

Na zdjęciu poniżej ten sam makijaż, ale w różnych warunkach oświetleniowych: po lewej mocno światło dziennie, po prawej już kiepskie oświetlenie wewnątrz pomieszczenia.

klsyczny

Jak wspomniałam, wiem że nie wszyscy lubią takie intensywne czerwienie więc zrobiłam też zdjęcie z jasnym błyszczykiem zamiast czerwonej pomadki. Musicie przyznać, że efekt jest całkiem inny!

DSCN4033

DSCN4045

Lista użytych kosmetyków:

  • TWARZ: podkład Rimmel Stay Matte w odcieniu Light Ivory, puder w kamieniu Maybelline Affinitone 24h Ivore, Dermacol w najjaśniejszym kolorze, perełki brązujące Sensique
  • BRWI: kredka do brwi Essence – ciemny brąz, brązowe matowe cienie L’Oreal
  • OCZY: baza pod cienie Cashmere Dax, beżowy cień Sleek paletka Au Naturel, brzoskwiniowy cień Sleek paletka Oh So Special, brązowy pigment MAC Rich Life, rozświetlający cień Emite Make Up – Nect, cielista kredka My Secret, eyeliner Maybelline Eyestudio Lasting Drama, tusz My Secret Smoky Eyes
  • USTA: konturówka MAC Basic Red, pomadka MAC Such Flare!, błyszczyk MAC Wonder Woman (wersja czerwona), błyszczyk Maybelline Color Sensational Cherry Bloom (wersja jasna)

85 komentarzy:

  1. jaka Ty jesteś piękna *.*
    a ten makijaż, cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczny ale jaki piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować jakiegoś makijażu z czerwoną szminką :D Chociaż troszku się boję ;p Ale szminkę czerwoną mam w moich zbiorach ;)
    A Tobie pasują obie wersje ;) no i świetny makijaż oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można nałożyć tylko trochę pomadki i lekko rozetrzeć. Stopniowo się przyzywczaić do tego koloru:)

      Usuń
  4. Makijaż rzeczywiście klasyczny ale za to bardzo ładny :) Ja mam ten problem, że nie potrafię podkreślać dolnej powieki.. jak już zaznaczę to mam wrażenie, że wyglądam jak panda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to tylko kwestia przyzwyczajenia:)? Albo za słabo rozcierasz cień?

      Usuń
    2. Nie wiem sama.. :P Tyle razy już próbowałam - a to mocniej roztarty cień ,słabiej ale ni jak mi się nie podobało.

      Usuń
  5. Moim zdaniem z czerwonymi ustami wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna klasyka :) Uwielbiam czerwone usta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, czerwień i róż to moje dwa ulubione kolory na ustach (noooo i jeszcze fiolet:P).

      Usuń
  7. Bardzo ciekawie wygląda taki "klasyczny" makijaż w zestawieniu z zielonymi włosami.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh na pewno nie całkiem klasycznie, ale w końcu teoretycznie to makijaż do wykorzystania też dla innych :D

      Usuń
  8. Pełen profesjonalizm :) Cud miód malina ! Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba z delikatnymi ustami podoba mi się bardziej ale z czerwonymi jesteś taka gotycka i ostra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę chyba wersję z czerwonymi... ale tak naprawdę to lubię po prostu co dzień inny makijaż;)

      Usuń
  10. cudowny klasyk:)
    Ależ ja Ci zazdroszczę tyle miejsca na powiece do "wariacji"! Moja opada i cienkiej kreski praktycznie nie widać nawet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takich powiekach łatwo pokazać makijaż, ale z drugiej strony każdy mocniejszy kolor niesamowicie rzuca się w oczy. Przy opadającej chyba najlepiej bawić się makijażem na dolnej powiece:))

      Usuń
  11. U Ciebie zdecydowanie z czerwoną szminką, a ta butelkowo-morska zieleń włosów pasuje Ci chyba jak żaden inny kolor, który u Ciebie widziałam!
    Buziaki przedświąteczne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza moja refleksja: ale Ty jesteś śliczna!!!
    A makijaż świetny, muszę w końcu poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie, kreska idealna :)
    Ja mam czerwony pisak od NYC ze spotkania - już go wypróbowałam, ale kompletnie nie wiem jak zrecenzować... no i mi chyba taka czerwień nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak średnio lubię formę pisaków..

      Usuń
  14. Przy Twoim kolorze włosów, to nie mogę się skupić na makijażu, bo ciągle je podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czerwień w makijażu, a oko wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś podobna do Gwen Stefani :) , myślałaś o zmianie koloru włosów na blond ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ciemny blond, ale jakbym chciala taką platynę uzyskać to by chyba z nich już nic nie zostało;)

      Usuń
  17. idealny klasyczny makijaż i jeszcze perfekcyjne wykonanie,pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne brwi ! i włosy :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne oczy :) Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała umieć tak idealnie pomalować oko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę popracować nad kreską, bo wychodzą mi czarne kleksy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż bardzo ładny, zdjęcia perfect :) Jak tak na Ciebie patrzę, to masz w sobie coś z Gwen Stefani :) może to przez ten makijaż właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, raczej nie jestem do niej podobna;). Dzięki:)!

      Usuń
  23. Piękny, właśnie mam zamiar tak się pomalować na święta. Zdecydowanie wolę wersję z czerwonymi ustami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo elegancki więc na święta w sam raz. Na minus jedynie fakt, że czerwona pomadka pewnie szybko się zetrze przy jedzeniu;)

      Usuń
  24. Wersja z czerownymi ustami zdecydowanie bardziej mi przypadła do gustu. A sam makijaż piękny, coś podobnego noszę na codzień tyle, że z roztartą czarną kreską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie też jakiś czas temu były czerwone usta + roztarta kreska:D

      Usuń
  25. nie mogę napatrzeć się na Twoje włoski *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. masz piekne duuuze oczy , i robisz piekne zdj makijazu przedwszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny makijaż! Chętnie bym go wypróbowała, ostatnio przepadam za takimi delikatesami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wcale to nie był taki delikates, aparat zjadł 50% intensywności:)

      Usuń
  28. Świetny makijaż! Ja na święta planuję coś takiego zmalować, 2-3 cienie, ale samą paletką OSS :) Możesz pokażesz jeszcze jakiś makijaż zrobiony tylko tą paletką? I jakiś łatwy, co by początkująca osoba sobie poradziła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko, jaka Ty jesteś piękna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo, ale nie przesadzajmy :D:D

      Usuń
  30. jestem pod wrażeniem połączenia klasyki (perełki), czerwone usta z odważnym kolorem włosów..Masz po prostu jaja i ten fajny pazur, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rajciu<3 prosze o post jak robisz brwi
    Wierna czytelniczka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisane! Za jakiś czas będzie post o brwiach:)

      Usuń
  32. super efekt jak zwykle, czerwone usta jami! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oo druga wersja jest bardzo moja ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam makijaż oka a efekt na całej twarzy inny:)

      Usuń
  34. piekne oczko, obydwie wersje super

    OdpowiedzUsuń
  35. ale Ci zazdroszczę tych pięknych wielkich oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny makijaż i rewelacyjne zdjęcia.. Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny! Czerwone usta wymiatają :)
    Idealny, piękny, kobiecy makijaż!
    Jaram się Twoimi włosami <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Klasyka w bardzo ładnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny,klasyczny,delikatny tworzy niezly kontrast z wlosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudnie. Czerwone usta bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaż oka - fenomenalny! Zdecydowanie lepiej (wg mnie) wygląda z czerwonymi ustami :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kreska i czerwone usta... U mnie standard ^^ Chociaż tyle mi wychodzi :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny makijaż, dopracowany w każdym szczególe *.* Podobają mi się obydwie jego wersje, chociaż chyba skłaniam się bardziej ku wersji z czerwonymi ustami :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny makijaż .Ja wlasnie wczoraj podobny patent zastosowalam z cieniami do czerwonych ust ale bez kreski

    OdpowiedzUsuń