piątek, 13 grudnia 2013

Tutorial: prosty i elegancki makijaż

..na różne okazje ;). Właściwie do wykonania tylko jednym cieniem i kredką, pozostałe cienie można by odpuścić a makijaż wiele by się nie zmienił.

W tym makijażu dolna powieka nie jest pomalowana, ciekawa jestem czy taki typ makijażu Wam się podoba. Ja go lubię, bo mogę pomalować się w ten sposób nawet czarnym cieniem a efekt nadal nie jest ciężki. Nie sprawdzi się przy mocno opadającej i “chowającej się” górnej powiece, bo po prostu nie będzie go specjalnie widać.

przydymiony1

DSCN3866

DSCN3871

W tym makijażu użyłam cienia w kolorze bardzo ciemnego, zgaszonego brązu, ale można go zastąpić równie dobrze ciemną zielenią, szarością, granatem czy czystą czernią.

przydymiony

  1. Na górnej powiece rysuję kreską i lekko ją wyciągam. Używam czarnej kredki.
  2. Następnie całą górną powiekę pokrywam cieniem w kolorze bardzo ciemnego, zgaszonego brązu.
  3. Rozcieram delikatnie cień miękkim pędzelkiem.
  4. Wewnętrzny kącik oka podkreślam złotym cieniem.
  5. Od miejsca tuż pod brwiami w kierunku załamania górnej powieki nakładam lekko połyskujący, morelowy cień. Przeciągam nim delikatnie dolną powiekę (tak aby na skórze została dosłownie minimalna ilość cienia).
  6. Mocno tuszuję rzęsy ale tylko na górnej powiece.

DSCN3886

Malujecie się w ten sposób? Taki makijaż sprawia, że twarz wygląda zupełnie inaczej niż w makijażach mocno podkreślających dolną powiekę, szczególnie jeśli ktoś codziennie ją maluje może być zaskoczony efektem:).

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej Ivory, Kryolan Anti-Shine, róż My Secret 103 Tan
  • BRWI: kredka Essence ciemny brąz, brązowe cienie L’Oreal
  • OCZY: czarna kredka My Secret, ciemnobrązowy cień Sensique Pearl Glow 205, złoty cień z paletki Vintage Romance Sleek, brzoskwiniowe cienie My Secret Trio 307, tusz My Secret Smoky Eyes
  • USTA: pomadka Estee Lauder Pure Color Cafe Ole, konturówka Miss Sporty Coffee

77 komentarzy:

  1. Slicznie, ja bym musiala wyzej wyciagnac ciemny braz bo mojej ruchomej powieki prawie nie widac buu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że najlepiej dopasować makijaż do swoich potrzeb:). Dziękuję:)!

      Usuń
  2. Piękny i bardzo elegancki :) Musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz cudowne oczyska! Bosko, podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest pieknie uwielbiam taki make up wyglądasz super:)) zrób koniecznie kiedys makijaz i stylizacje na kleopatre pasowałabyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah może kiedyś zrobię:D dzięki:)

      Usuń
  5. ślicznie, swoją drogą super są te nowe cienie Sensique, chyba najlepsze do tej pory jakei mam od nich :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Są świetne, jak na tę cenę naprawdę dobre, zaskoczyły mnie bardzo:D

      Usuń
  6. Dla mnie niestety za 'goło'. Makijaż wygląda starannie i czysto ale ja bym tam dowaliła coś ciemnego na dole :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł, tak dla odmiany:). W następnym mejkapie zrobię już z podkreśloną dolną powieką:)

      Usuń
  7. mi niestety nie pasuje taki makijaż, a szkoda.. nawet nie chodzi o dolną powiekę, ale mam wrażenie że nie pasują mi tak ciemne cienie położone na CAŁĄ górną powiekę.: (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu taki ciemny makijaż pasuje, zresztą nie każdemu pasuje każdy makijaż i tyle;)

      Usuń
  8. Ale ślicznie wyglądasz w takim makijażu! :) Ja jednak bez zaznaczonej dolnej powieki jakoś łyso się czuję ;p Dodałabym tu chociaż jakąś jasnobrązową/złotawą kredkę i lekko zaznaczyła rzęsy tuszem :)
    Poza tym - śliczny kolor pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wytuszowane rzęsy na dolnej już dają inny efekt, tutaj taki był akurat zamysł ale fakt, że tusz sprawi, że efekt nie będzie już tak "łysy" :)

      Usuń
  9. Ale masz piękne włosy! :) No i kolor powieki idealny! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie:) Rzadko podkreślam dolną powiekę, aczkolwiek obawiam się, że ten makijaż nie zdałby u mnie egzaminu ze względu na opadającą powiekę. Niestety, u mnie nie widać cieni nałożonych na powiekę ruchomą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie taki typ makijażu przy opadających powiekach może się nie sprawdzić, bo cały cień po prostu się "schowa". Dziękuję!

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba, cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie w nim wyglądasz, faktycznie "odsłonięta" górna powieka jest cudowna (mam opadającą). Ale lubię podobnie się malować, tyle że zawsze muszę podkreślić dół, choćby lekko, bez tego wyglądam jakbym składała się z samego nosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Li:). Coś w tym jest, że taki makijaż może bardziej zwracać uwagę na nos, sama to zauważyłam bo nie przepadam za swoim :P

      Usuń
  13. tak, maluję się w ten sposób i bardzo to lubię. taki szybki a ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż,perfekcyjnie wykonany,żadnej przesady czy kiczu.Robisz bardzo ładne zdjęcia.Uwielbiam oglądać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny jest!!! bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie! Uwielbiam ten sposob malowania na szybko ale w mocniejszym kolorze. A tak z innej beczki - jaki/jakie kolorki masz na wlosach. I czy mocno musials rozjasniac wlosy zeby uzyskac taki kolor ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To turkus a marka Elumen, miałam rozjaśniane do blondu żeby wyszedł taki intensywny. Na odrostach (któych już nie rozjaśniam) a naturalnie mam raczej ciemny brąz wychodzi taka bardzo ciemna, morska zieleń:)

      Usuń
  17. moja powieka niestety się chowa nad czym ubolewam :/ śliczne masz oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, lubię podkreślać tylko górna powiekę:) jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, choć ja akurat rzadko się maluję w ten sposób, jakoś źle się czuję nie pomalowanej dolnej powiece ale Tobie bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę genialnie! Twoje pomysły i wykonanie podbijają moje serduszko za każdym razem jak Cię oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękujęęęę :))!

      Usuń
  21. oo jacie masz turkusowe włosy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Złoty akcent w wewnętrznym kąciku dodaje wielkiego uroku temu makijażowi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie używam innych rodzajów makijażu, tylko tego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw. masz piękne, wielkie oczy, też bym takie chciała! ;<

      Usuń
    2. Dziękuję Alapadmo, ja też lubię taki typ makijażu:)

      Usuń
  24. ładny makijaż, ja się tak maluję choć mam mega opadające powieki, myślę, że w przyszłości je zoperuję bo może być tylko gorzej a to mój największy kompleks.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie, jednak kolor włosów wszystko przebija :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ;Jesteś piękna, dosknała wręcz , makijaż to tylko dodatek dop Twoje urody ';)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, ale ja tak o sobie nie myślę:P

      Usuń
  27. podniecasz mnie laska

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny, faktycznie na wiele okazji :) ponadto... uwielbiam Twoje brwi! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż, zachwycam się też zdjęciami zbliżeń na oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny makijaż. Prosty, ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znowu zachwycam się włosami :) Makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo często robię podobny makijaż. Jest idealny na wieczorne wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:). A jeśli cień nie jest bardzo ciemny ani błyszczący to na dzień też się sprawdza:)

      Usuń
  33. Pięknie, klasycznie i elegancko :) W codziennym makijażu do pracy w zasadzie nigdy nie maluję dolnej powieki, raczej w wieczorowym, ale to też rzadko, bo po prostu nie umiem jej ładnie podkreślić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczny i bardzo prosty w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z łatwiejszych typów makijażu :))

      Usuń
  35. Baaardzo mi się podoba! Muszę koniecznie spróbować, bo już nie pamiętam, jak wyglądam bez pomalowanej dolnej powieki ;)
    Ps. Nie mogę się napatrzeć na kolor Twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham Twoje oczy <3 haa jakie wyznanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah faktycznie niezłe wyznanie:D ale bardzo mi miło ;):D

      Usuń
  37. Pięknie Ci w tych kolczykach:] Od razu zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  38. ale Ty ładnie wyglądasz :)
    a co do makijażu, ja w sumie bardzo rzadko maluję dolną powiekę, strasznie mi się u mnie nie podoba jak jest podkreślona i nawet jak robię mocny lub kolorowy makijaż, to zostawiam ją gołą lub podkreślam jedynie jakimś neutralnym, nude cieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Każdy ma inne przyzwyczajenia.. ja z kolei w kolorowych makijażach lubię podkreślać doł:)

      Usuń
  39. pienie Ci w nim, *_*
    u mnie, jak napisałaś, by się nie sprawdził :|

    OdpowiedzUsuń
  40. prosty ale jaki efektowny! :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  41. ładny brązik ale brakuje mi czegbos na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niby prosty, ale ja nawet i tak nie potrafie sie umalowac :( Sliczny kolor wlosow! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale masz piękną buzię,woow! i te ogromne oczy...
    co do makijażu-doskonały,aczkolwiek ja też dołożyłabym coś na dole-Tobie jednak nie jest to potrzebne bo wyglądasz świetnie :) no i zakochałam się w Twoim kolorze ust-rewelacyjna pomadka,zapisuję nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie! I jak zawsze zachwycam się kolorem Twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  45. A mi się podoba :) ja codziennie wykonuję makijaż tylko górnej powieki z tego względu, że mam mega wrażliwe oczy i wszystko co na dole unosi się do oczu i mi je podrażnia. Dlatego też znam tego typu makijaż tyle, że maluję kreskę kredką wzdłuż górnej linii rzęs i rozcieram ją jasnym cieniem. Tuszuję mocno rzęsy tylko te górne i gotowe :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. PIEKNY makijaz.:):) Ja osobiscie maluje sie tak samo na co dzien tylko uzywam jasniejszych brazow bo mam cere corki mlynarza;-) Na codzien nie podkreslam dolnej powieki bo poprostu nielubie. zwykle kredki osadzaja mi sie na rzesach czego niecierpie a cienie przy aplikacki pyla i balabym sie podraznienia oka. Jedyne co moge na dol polecic to cien w kredce z rimmela w zlotawym kolorze..ladnie rozswietla i nie uczula. Cala rodzinka twierdzi ze ten typ makijazu ladnie podkresla oczy a przy tym jest delikatny i naturalny :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń