wtorek, 24 grudnia 2013

Tutorial: Przydymiony z koralowym akcentem (Oh So Special)

Obiecałam makijaż paletką Oh So Special, który mógłby być wykorzystany np. w czasie Świąt. Typowo klasyczny, świąteczny makijaż z kreską i czerwonymi ustami pokazywałam kilka dni temu w tym poście. Dzisiejszy makijaż nie jest aż tak elegancki, głównie skupia się na podkreśleniu oczu.

DSCN4176

Do wykonania tego makijażu ożywałam głównie dwóch cieni z paletki Sleek Oh So Special: ciemnej śliwki (Celebrate) i matowego koralu (Ribbon). Przydała się też matowa czerń (Noir) i jasny cień do wykończenia makijażu (Bow).

DSCN4155

DSCN4162

DSCN4159

Makijaż zaczęłam od nałożenia bazy pod cienie i cielistej kredki na wewnętrzny kącik oka.

Nowy-6656

  1. Na ruchomą powiekę nałożyłam koralowy cień.
  2. Zewnętrzny kącik oka, załamanie powieki oraz linię dolnych rzęs pokryłam śliwkowym cieniem.
  3. Mocno roztarłam nałożony cień.
  4. Linię rzęs (na górnej i dolnej powiece) oraz zewnętrzny kącik oka podkreśliłam matową czernią.
  5. Podczas rozcierania dokładałam jeszcze czarnego cienia. Linię wodną pomalowałam czarną kredką. Na wewnętrzny kącik oka i tuż pod brwiami nałożyłam jasny cień.
  6. Wytuszowałam rzęsy.

DSCN4207

re

 

Na pewno znacie lakiery Colour Alike. Dzisiaj marka zrobiła świetną promocję, aż 40% taniej na WSZYSTKO w ich sklepie internetowym! Moim zdaniem bardzo się opłaca, zniżka jest duża, nie przypominam sobie żeby podobne promocje im się zdarzały, więc zrobiłam zamówienie (i tak chodziło za mną kilka lakierów :P). Po zniżce wychodzą mniej więcej po 6 – 7zł, niektóre nawet po 3zł z groszami.

Jeśli nie używałyście wcześniej lakierów Colour Alike to mogę Wam powiedzieć, że są naprawdę dobrej jakości, wszystkie które mam są dobrze kryjące, ładnie się rozprowadzają i mają ciekawe kolory. W moim odczuciu to jedna z najlepszych lakierowych marek w przystępnych cenach. A jakie piękne holograficzne lakiery mają w nowościach! Tutaj ich sklep: http://colorowo.pl/. Ta promocja trwa tylko dzisiaj!

62 komentarze:

  1. Uwielbiam te twoje włosy, aż mnie nosi na eksperymenty. Makijaż idealny

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny makijaz.
    Szkoda, ze nie mam jak kupic lakierow z kolekcji swiatecznej bo bardzo na nie choruje buuu

    Wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Zastanawiam się nad paletką oh so special ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam OSS, bardzo fajna paletka na dzień:)

      Usuń
  4. jak zawsze makijaż dopracowany w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż cudowny, ale niestety nie dla mnie :( Nie pasują mi czarne kreski..

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem jak się dzisiaj na wigilię pomaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ;) I naprawdę zazdroszczę dużych, ciemnych oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne jest to pierwsze zdjęcie, takie arabskie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie żartuj.. Zrobiłaś go OSS??? Wow.. Mam tę paletkę, koniecznie muszę spróbować, bo wygląda obłędnie !!! :D

    Ps. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ta paletka jest super:D

      Dziękuję i nawzajem:))

      Usuń
  10. super makijaż i włosy ! Miło i przyjemnie ogląda się twojego bloga zapraszam do nas http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż przecudny, świetnie komponuje się z kolorem Twoich włosów, jak dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny makijaż,jestem pełna podziwu :)
    Radosnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Aale pięękny makijaż! Ja dzisiaj też zrobiłam właśnie tą paletką, z wykorzystaniem tych cieni + jeszcze Gateau, ale mój jest delikatniejszy ;p Następnym razem spróbuję taki zmalować :D
    A na colorowo już złożyłam zamówienie hehe, kolejne 5 lakierów do kolekcji :)

    Wesołych Świąt, wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze to pierwsze zdjęcie jest super, bardzo mi się podoba! :)

      Usuń
    2. Hehe colorowo pozytywnie wszystkich zaskoczyło z tą zniżką pod choinkę:D.
      Dziękuję i wzajemnie:*

      Usuń
  14. Wyglądasz obłędnie, a makijaż cudowny :-)
    Wesołych :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. to wygląda jak profesjonalny makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny makijaż:) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny świąteczny makijaż Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dosłownie powaliłaś mnie na kolana tym makijażem! Jest przepiękny, głęboki i czarujący :D

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaż genialny - gdybym ja umiała się tak umalować!!!!
    jesteś przepiękna, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) powiedz mi jakiej kredki używasz do linii wodnej i jak z jej trwałością? Bo noszę się z zamiarem kupienia czegoś dobrego i szukam podpowiedzi ;)
    A przy okazji życzę Ci spokojnych i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj użyłam kohla Inglot, ale używam go wymiennie ze Scandaleyes Rimmel. Obydiwe są miękkie, mają żelowo-maślaną konsystencję i są bardzo trwałe u mnie. Ale okazuje się, że nie u wszystkich długo wytrzymują, dla mnie jednak są póki co naj (http://kosme-tiki.blogspot.com/2013/10/khol-inglot-vs-kohl-rimmel.html).
      Dziękuję i wzajemnie:)!

      Usuń
    2. o właśnie tak myślałam o tym wpisie i nie mogłam sobie przypomnieć marek tych kredek ;) fajnie dzięki za link :) pewnie skorzystam przy kolejnych zakupach :)
      Odezwę się do Ciebie jeszcze prywatnie na dniach, bo chciałam też zapytać o inną sprawę ;)

      Usuń
  22. Makijaż oczu jest olśniewający! Uwielbiam Twoje makijaże :)

    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny, precyzyjnie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny makijaż. Mam tę paletkę, ale nie wychodzi mi nic z niej - nie umiem łączyć kolorów, ani malować się:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją lubię do dziennych makijaży:). I w sumie jest tam trochę takich kolorów, które nawet w wersji solo ładnie wyglądają na oku, moim zdaniem oczywiście:)

      Usuń
  25. Makijaż, który zaprezentowałaś, nadaje spojrzeniu zmysłowej głębi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ;) a ja nie mam tej paletki, buu ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny, od razu jak zobaczyłam, zmalowałam u siebie i tak pognałam na obiad u teścia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow... naprawdę jestem pod wrażeniem! Nie tylko Twojej urody ale i umiejętności! pięknie te oczy zmalowałaś i kurcze muszę trenować, trenować i jeszcze raz trenować :) No i oczywiście paletkę Sleeka zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo jejQ :D pięęęknie Ci to wyszło ! Mam też tą paletkę, muszę koniecznie wypróbować tego makijażu <3 Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń