niedziela, 29 grudnia 2013

Tutorial: Sylwestrowy makijaż w zieleniach

Ostatnio pokazywałam same stonowane, neutralne makijaże i naszła mnie ochota na coś odważnego i krzykliwego ;). Pora na takie makijaże idealna, bo w końcu zbliża się Sylwester. Dzisiejszy makijaż jest naprawdę mocny, nawet jak na  imprezowy makeup, ale mam zanadrzu jeszcze jedną (chyba ciut grzeczniejszą) wersję która pojawi się przed Sylwestrem :).

DSCN4305

Dzisiejszy makijaż to taka mieszanka: trochę ze smokey, nieco graficzny, kolorowy, z cyrkonią i z błyskiem!

DSCN4297

DSCN4291

Do wykonania takiego makijażu będą potrzebne oczywiście cienie do oczu: jasno żółty, limonkowy, intensywnie zielony, ciemno zielony, czarny i biały. Przyda się też czarny eyeliner, biała kredka (lub eyeliner), błyszczący pyłek. Można też poszaleć z cyrkoniami lub sztucznymi rzęsami. Niezbędna jest także baza pod cienie.

ZIELONU

  1. Na całą powiekę nałożyłam bazę pod cienie. Na wewnętrzny kącik oka i pod łuk brwiowy nałożyłam odrobinę białego żelowego eyelinera i roztarłam. Równie dobrze sprawdzi się biała kredka.
  2. Zaczynając od wewnętrznego kącika oka nakładam biały cień, następnie żółty i limonkowy.
  3. Dokładam nasyconą zieleń. Już w momencie nakładania zacieram granice między kolorami żeby utworzyły płynne przejście.
  4. Przyklejam kawałek taśmy klejącej jak na zdjęciu. Dokładam ciemną zieleń. Czarny, matowy cień nakładam na dolną powiekę, załamanie górnej powieki i zewnętrzny kącik oka wyciągając w górę.
  5. Mocno rozcieram czarny cień. Następnie odklejam taśmę.
  6. Na ruchomą powiekę nakładam odrobinę połyskującego pyłku. Dodaję czarną kreskę na górnej powiece. Tuż pod wyciągniętą na zewnątrz kreską domalowuję kreskę limonkowym cieniem. Linię wodną maluję białą kredką, biały cień nakładam pod łuk brwiowy. Tuszuję rzęsy i naklejam cyrkonię (na klej do sztucznych rzęs).

DSCN4323

DSCN4320

Dopasowałam też paznokcie do tego makijażu, wymyśliłam sobie że zielone płomienie będą pasować :).

DSCN4276

DSCN4275

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: podkład Rimmel Stay Matte Light Ivory, korektor Maybelline Affinitone Nude Beige, puder Anti-Shine Kryolan, róż My Secret w odcieniu Tan
  • BRWI: brązowa kredka Essence i cienie L’Oreal
  • OCZY: baza Fyrinnae Pixie Epoxy, biały eyeliner w żelu Inglot, biały cień My Secret 501 matowy, jasno żółty i limonkowy Inglot, zielenie i czerń z paletki LancrOne 120 cieni z allegro, biała kredka Sephora, eyeliner w żelu Maybelline Drama Studio, tusz My Secret Smoky Eyes, cyrkonie Dobra Rada
  • USTA mieszanka różnych pomadek

Użyłam też sztucznych rzęs, ale model okazał się zdecydowanie zbyt delikatny i zupełnie zginął w tym makijażu ;).

Dla przypomnienia: tylko dziś do północy możecie zgłaszać się do konkursu z Firmoo, w którym do wygrania są okulary!

konkurs

107 komentarzy:

  1. Ale przecudny makijaż!!!
    I paznokcie ekstra, zgapię je niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, sliczny makijaz o.O Cudowny!
    U mnie niestety opcja z cyrkonia odpada, bo za czesto grzebie w oku i szybko bym musiala odkleic :-D
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no tak, w takim razie faktycznie mogłyby irytować, choć nie czuć ich na oku:)

      Usuń
  3. Przepiękny makijaż! :)
    Mam małe pytanko, chodzi o zbieranie się cieni w załamaniach, co zrobić aby one się nie zbierały ? Używam bazy pod cienie firmy KOBO, a cienie jak się zbierały tak się zbierają nadal, bazy ARTDECO również używałam i było tak samo, nie wiem już jak sobie z tym 'problemem' poradzić...
    Pozdrawiam serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ani bazy KOBO ani Artdeco choć słyszałam, że ta druga jest dobra. Ważne, żeby nie nakładać bazy ani zbyt dużo (będą się zbierać nadal) ani zbyt mało (nie zadziała). Cienie lepiej się też trzymają jeśli nakłada się je warstwowo, wklepując miejsce w miejsce. Przy ruchach pocierających skórę na powiece trzymają się gorzej. Innych sposobów raczej nie ma albo ja ich nie znam:)

      Usuń
  4. nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający zarówno makijaż jak i paznokcie, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny jest ten makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie - jestem oczarowana! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny! Do tego pasuje Ci do włosów :)
    Uwielbiam takie soczyste kolory na powiekach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że makijaż się spodobał:). Ja też lubię mocne kolory na oczach ale na co dzień rzadko je noszę.

      Usuń
  9. Cóż za piękny efekt ;) A paznokcie idealnie się dopasowują i świetnie wyglądają w polączeniu z makijazem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, ale żywe połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż i do tego dobrany mani, bosko :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, ale bardziej kojarzy mi się z Jamajką niż Sylwestrem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinien nazywać się Sylwester na Jamajce:D?

      Usuń
  13. Świetny, masz Kobieto talent:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam słów, jest genialny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepięknie! uwielbiam takie kolory, takie zestawienia i takie makijaże i aż mi wstyd wrzucać to, co czasem wrzucam na bloga jak widzę takie arcydzieła! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój, nie wiem czego mialabyś się wstydzić:). Bardzo dziękuję:))

      Usuń
  16. Swietny makijaz, pieknie wyglada do twoich wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  17. ŁAŁ! Zajebisty!!! Szalenie mi się podoba, boski! I jak kolory ładnie na zdjęciach widać - czy to zasługa tej bazy? aż tak rewelacyjnie podbija? (CHCĘ) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gray, powiem Ci tak: w dużej mierze to na pewno zasługa bazy, Pixie Epoxy jest genialna a do sypańców to już w ogóle meeeega. Mam odlewkę ale od długiego czasu chodzi mi po głowie żeby zamówić pełny wymiar. To na pewno też cienie (użyłam najmocniejszej zieleni jaką miałam) no i dużą rolę odgrywa tu też światło i z pewnością obróbka. Makijaż w rzeczywistości był bardzo intensywny, ale aparat zawsze trochę zjada mi kolory i muszę podciągać w programie.

      Usuń
  18. Makijaż i paznokcie wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale szalowo wygladasz;D wszystko ladnie ze soba pasuje;))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. i jak genialnie komponuje się z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny make up, jeszcze się z takim nie spotkałam na blogach. Gratuluje! No przy moich opadających powiekach niestety nie będzie takiego efektu, ale u Ciebie wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Przy mocno opadających kolory by się pewnie schowały więc trzeba by postawić na dolną powiekę :)

      Usuń
  22. Makijaż naprawdę efektowny, paznokcie zresztą też. Szkoda, że ja dobrze czuję się tylko w neutralnych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Jest moc! Nasycenie kolorów jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne, intensywne kolory na oku <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny makijaż! Niesamowicie komponuje się z Twoimi włosami!

    OdpowiedzUsuń
  26. No jestem w szoku!!!! Tak pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie w nim wygladasz, brak slow! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko jak pięknie! Rzuca się w czy, jest szał :D Cudo, paznokcie też, kompletny look :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochalam sie!!!! ;)
    szalenie mi sie podoba *,*

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you pertaining to discussing that superb content material on your web site. I ran into it on the search engines. I am going to check to come back after you publish extra aricles.
    jeux de jewel

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega! Dawno nie widziałam czegoś tak rewelacyjnego!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak patrze na ten makijaż aż mam ochote na chłodną wodę z kostkami lodu i limonką ; ) Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie! Zdecydowanie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  34. trzeba przyznać że wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooow , świetny makijaż pięknie podkreślił brązowe oczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy będzie właśnie dla brązowych, bo zieleń fajnie podbija ten kolor;)

      Usuń
  36. Szalejesz !!! GENIALNY zarówno makijaż jak i mani.. Jestem pod ogromnym wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny, i te cekinki w przyśrodkowych kącikach oka. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  38. masz talent..niezwykłe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo odważny makijaż, ale przy Twoim kolorze włosów jest całkiem łagodny. :D Pasuje Ci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moich włosach większość makijaży ginie a takie bardzo mocne dopiero stają widoczne:)

      Usuń
  40. Makijaż jest przeeeeeepiękny! Jeśli komuś wpasuje się do kreacji na Sylwestra na pewno zrobił by on furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zestawienie tak intensywnych kolorów , wygląda powalająco ~!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie ideał *_* Świetnie połączone nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  43. makijaż nie w moich kolorach ale bardzo fajny :)
    śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  44. Intensywny i cudny, odważne kolory a na Twojej twarzy wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW świetny makijaż, super kolory i to pasujące zdobienie paznokci też jest extra! baardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Coś cudownego! Nie mogę przestać patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  47. W życiu nie wpadłabym na takie połączenie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie podkreśla Ci kolor tęczówki :)
    a połączenie makijażu oczu z paznokciami super :)

    OdpowiedzUsuń
  49. super :)
    a paznokcie jakie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Leżę i nawet nie kwiczę :D
    Przepięknie!
    Masz ogromny talent i piękne rysy twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka ty jesteś ładna dziewczyna, no :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Przecudne połączenie kolorystyczne♥ u paznokcie ...... idealnie; * bardzo bardzo mu się podoba

    OdpowiedzUsuń
  53. jesteś niesamowita, kocham Cię!



    koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Cóż za soczysty makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  55. łaa, genialne podkreślenie oczu! wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak już wyżej wspomniałam, makijaż jest przeprzeprzeprzepiękny:) Chętnie wracam do tego postu, bo nie mogę się napatrzeć na ten bajeczny makijaż.
    Wszystkiego dobrego, dużo inspiracji i sukcesów w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)!

      Usuń
  57. Połączenie kolorów idealne! Z początku myślałam, że takie odcienie nie mogą wyglądać ładnie, ale przyznaję się, że się myliłam. Makijaż oczu jest wprost zabójczy! Do tego mała czarna, piękny uśmiech i wyglądamy jak milion dolcy :D Przepięknie!

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:)! Dla Ciebie też wszystkiego najlepszego:)!

      Usuń
  58. To chyba nie jest twój autorski makijaż, identyczny widziałam u digitalgirl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy...na digitalgirl z pewnością się nie wzorowałam bo nie oglądam filmików na yt, więc musi to być zbieg okoliczności, ale podeślij linka - chętnie zobaczę o jaki makijaż chodzi.

      Usuń
  59. makijaż mnie zwalił z nóg! paznokcie też fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Brakuje mi słów na Twoje makijaże... Jesteś świetna w tym co robisz! Gratuluję talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zostanę twoim hejterem! TO JEST PIĘKNE! w sumie odkrywam sobie twojego bloga na nowo. Fajnie tu masz i w sumie ostatnio najczęściej tu zaglądam. Nie wiedziałam, ze tak fajnie malujesz- i w sumie aż się dziwię, ze mnie tu nie było wcześniej

    OdpowiedzUsuń