środa, 1 stycznia 2014

2013 w dużym skrócie | wyniki konkursu z Firmoo

Co w 2013 roku mogliście zobaczyć na moim blogu? Zapraszam na podsumowanie :). Jeśli macie jakieś pomysły na zmiany na blogu, propozycje czy uwagi to dajcie znać.

Pojawiło się trochę makijaży, najczęściej w wersji krok po kroku. Dopiero w ostatnich miesiącach wrzucałam ich więcej, zawsze miałam duże opory żeby pokazywać się na zdjęciach a na samym oku ciężko ocenić efekty, ale ostatnio 70% wstydu mi przeszło.. stąd więcej makijaży. Mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej w nowym roku, nie zawsze mam czas na malowanie i zdjęcia ale będę się starać :). Liczę, że moje tutoriale są dla Was czytelne i przejrzyste, jeśli macie do nich jakieś uwagi to napiszcie!

x9

Było też dużooo lakierów do paznokci. Wiecie, że je uwielbiam dlatego tak często pojawiają się na blogu. Odkąd kupiłam lampę pierścieniową i mam nowy aparat zdjęcia są z pewnością lepsze. Kiedy patrzę na te stare to mam ochotę je skasować.. ale wtedy musiałabym skasować połowę zdjęć z bloga ;). Lampa okazała się bardzo praktycznym zakupem, zdjęcia robię o której godzinie mi pasuje i już nie muszę czaić się na pogodny dzień, a wiadomo że zimą ciężko o dobre światło.

x6

Poza lakierami pojawiło się też całkiem sporo wzorków, niektóre w wersji krok po kroku. Na zdjęciach oczywiście tylko część z nich. Najbardziej zadowolona jestem chyba z marmurkowych (lewy górny róg), kolorowych azteckich i zielonego water marble.

x8

Część wzorków to były owocowe zdobienia na Owocowy Projekt. To jedyna taka zabawa w jakiej brałam udział w tym roku. Podobne projekty są bardzo fajne i zawsze jakoś miło je wspominam, ale łatwiej mi coś sensownego wymyślić kiedy nie mam narzuconego tematu dlatego nie biorę w nich udziału zbyt często ;).

x7

W tym roku brałam też udział w świetnej akcji Lakierowe Boxy. Udało mi się zakwalifikować do “lakierowej dziesiątki” – raz w miesiącu dostawałyśmy różne lakiery, które potem prezentowałyśmy na blogach. Akcja trwała cztery miesiące, była świetna bo zawartość paczek do końca pozostawała niespodzianką!

x1 

A jeśli jesteśmy przy pudełkach niespodziankach.. przez cały rok co miesiąc mogliście oglądać u mnie zawartość pudełek Glossybox. Trafiały się naprawdę różne, lepsze i gorsze. Nie umiem się zdecydować, które podobało mi się najbardziej.

x2

Pojawiła się też oczywiście masa recenzji. Większość z kolorówki, trochę z pielęgnacji. Zdarzyło mi się też kilka postów na temat maseczek do przygotowania w domu, w kuchni. Było ich jednak niewiele, bo sama nie wiem czy lubicie je czytać :D. Ja mam różnie, czasem lubię poczytać takie przepisy na innych blogach, a czasem…mnie to nie zupełnie nie interesuje.

x3

x4

Co jeszcze poza samymi postami a wciąż w tematyce bloga? Jak część z Was pewnie kojarzy moje włosy w tym roku sporo przeszły (oczywiście na moje własne życzenie). Mniej więcej rok temu z bordowego koloru rozjaśniłam je i przefarbowałam na róż, który nosiłam ponad pół roku. Potem przez chwilę padło na ciemny blond, jednak czułam się w nim strasznie nijako i niedawno zdecydowałam się na turkus.

x5

Wiosną byłam na warsztatach Backstage Make Up Academy Maybelline w Warszawie, prowadził je główny makijażysta MNY. Było super! Dwa pierwsze zdjęcia właśnie z tych warsztatów, z http://www.maybellinetrends.pl/makeup-academy/.

Dwa pozostałe to zdjęcia z grudniowego spotkania blogerek w Krakowie, to pierwsze tego typu spotkanie na jakim byłam, ale o tym napiszę coś więcej na dniach :).

x10

Poza tym udało mi się jakiś czas temu wybrać się na ekspresowy kurs makijażu. Pani wizażystka, która prowadziła kurs była bardzo miłą, sympatyczną osobą ale nie nauczyłam się niczego nowego… Z drugiej strony jednak nie spodziewałam się cudów, bo kurs trwał tylko jeden dzień i był bardzo tani.

Najbliższy plan na blog to zmienić nagłówek i ogólny wygląd, bo już strasznie mi się znudził i nie mogę na niego patrzeć ;). Ciekawa jestem co chcielibyście zobaczyć na moim blogu w tym roku, czy jest coś czego Wam brakuje? Wszelkie sugestie mile widziane :).

***

WYNIKI KONKURSU ŚWIĄTECZNEGO Z FIRMOO:

Okulary polecą do: Joanna Grams

Bony zniżkowe: Monika Cygan, Weronika Michalska, Miss 66,Aneta Grzesiuk, nika88

Dziewczyny już do Was posłałam maile z kodami!

53 komentarze:

  1. Twój blog czyta mi się mega przyjemnie :) w sumie taki mix różnych rzeczy to najlepsze co może być :) dla mnie trochę mało o pielęgnacji włosów.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    PS.
    Muszę się pochwalić moim prezentem świątecznym: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41yQhpslfoL._SL500_AA300_.jpg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dzięki:)

      Oooo super prezent:D. Będzie dużo malowania:D?

      Usuń
    2. Trzeba dokupić jeszcze zestaw fajnych pędzli do makijażu, bo moje niestety już trochę lecą :P polecasz coś?

      Usuń
    3. Hmm jeśli w zestawie to powiem tak: ja mam taki niedrogi zestaw pędzli z allegro i jest w miarę, pędzle do nakładania cieni są w porządku, ale te większe trochę drapią.. są po prostu średnie. Słyszałam, że dobre i niedrogie pędzle w zestawach ma użytkownik salvano, ale osobiście nie miałam więc polecać nie mogę.

      Ja ostatnio jestem zauroczona pędzelkami Maestro, planuję dokupić na następnych targach. Chwalę sobie też kilka pędzli z Inglota (ale nie wszystkie).

      Usuń
    4. http://allegro.pl/ur22-pedzle-do-makijazu-zestaw-16szt-zestaw-pedzl-i3779751628.html ten zestaw mi się bardzo podoba :), nie potrzebuję czegoś super profesjonalnego, bo nawet zwykłe pędzelki wystarczyły mi na kilka lat (taki zestaw za 5 zł :D) Co powiesz o tych?
      duże pędzle mam w domku całkiem dobre, bo dokupiłam sobie kilka nowych. Te do cieni niestety zostawiają mi kłaczki i makijaż wygląda brzydko :/

      Usuń
    5. Po zdjęciach to niewiele można powiedzieć, wiadomo. Te do cieni jak dla mnie wyglądają spoko, większe już trochę gorzej (flat top -ten na prosto ścięty z dużych trochę podejrzanie wygląda). Szkoda, że nie zamiast jednego płaskiego nie ma pędzelka do blendowania. Ale jeśli nie masz jakiś wysokich wymagań to pewnie będą ok:). Ja i tak jestem zdania, że nawet kiepskimi pędzelkami można zrobić dobry makijaż, jedynie nie są tak przyjemne w użytkowaniu;).

      Usuń
  2. Ty nie masz się czego wstydzić, a powinnaś się pokazywać!! Czekam na więcej stepów :)
    Poza tym Twoje paznokcie też lubię oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stepy na pewno będą, lubię je robić:D

      Usuń
  3. Nie mam pojęcia czemu wstydzisz pokazywać się na zdjęciach, pięknie wychodzą Ci makijaże i Ty też jesteś piękną kobietą. Nie ma się czego wstydzić!
    Chyba nie muszę mówić, że uwielbiam zarówno Twoje makijaże, paznokcie i włosy? :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęę:*
      Nooo... tak jak mówię teraz już nie mam takich oporów z wrzucaniem zdjęć całej twarzy:D.

      Usuń
  4. W różowych włosach wyglądałaś genialnie :)
    podziwiam Ciebie i Twój ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW. Ale zaskoczenie na Nowy Rok! Od dłuższego czasu zbieram się za kupienie nowych okularów, zgłosiłam się tak od, a tu proszę niespodzianka - wygrana. Dziękuję bardzo, jestem mile zaskoczona. :) Jeżeli przez cały rok będę tak pozytywnie zaskakiwana to się nie pogniewam, a właściwie to wręcz przeciwnie. :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że miałaś dobry rok w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u Ciebie zawsze jest kolorowo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorki zdecydowanei uwiebiam U ciebei ogladac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten niebieski piasek z Lovely, akurat nawet dziś na paznokciach;) Paznokcie twoje są fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie ci w turkusowym! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla wygranych i jednocześnie dla Ciebie za pokonanie wstydu. Makijaże są piękne, nie masz się absolutnie czego wstydzić, tylko wrzucać ich więcej.
    Kolor Twoich włosów jest cudny, o wiele lepszy niż ten przejściowy blond :)

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaże piękne, częściej musisz wrzucać
    a pazurki... to brak mi słów... idealne zawsze... i same cuda na nich malujesz ;) oby tak dalej
    superrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  13. przjerzyste, fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ech chciałabym aparat nowy, jaki masz?:D

    ja z zdjęciami paznokci jestem fetyszystką jakaś i muszę robić je w naturalnym świetle, no ale ja to ja :D

    ja to bym chciała nauczyć się robić sobie zdjęcia bo jakoś nic mi nie wychodzi:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon Coolpix S6600, fajny jest:). Nawet w marnym świetle wychodzą ostre zdjęcia. Poprzedni to już taki złom był, taśmą go musiałam sklejać żeby zdjęcia zrobić haha ;).
      Ja lubię pod lampą, ale nie wszystkie zdjęcia lakierów mi pod nią wychodzą, np. duochromy nie bardzo.

      Usuń
    2. no holo też jest inne i glity jakieś takie zbyt błyszczące :D ale wiesz, ja to typowo paznokciowa to co innego :D

      Usuń
  15. super podsumowanie :) chcemy Cię więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to był intensywny rok w twoim wydaniu.
    przesunełabym naglowek na środek strony i zatroszczyla się o etykiety.a tak to nie ma co zmieniać-blog jest przejrzysty i czytelny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek cały pójdzie do wymiany:). Dzięki za uwagę!

      Usuń
  17. Twoje mani są dla mnie wielką inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  18. IDealne zdjęcia pomysły i wogóle super, uwielbiam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  19. So what is the magic mix? Well I am going to provide game away at my so next seminar on E-Mail Marketing but here is a sneak preview of the weather that Ive discovered have a massive impact on results
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne masz te kolorowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana chociaż przyciągnęły mnie do Ciebie przede wszystkim piękne zdobienia pazurków, to mam nadzieję, że pojawi się u Ciebie jeszcze więcej makijaży, bo wyglądają one po prostu przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będzie ich więcej:)

      Usuń
  22. Bardzo fajne zestawienie, cuuuudne mani i makijaże.. A twoje obecne włosy powalają na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli mam być szczera to Twój blog jest jednym z moich ulubionych :D Jest bardzo różnorodny, znajdę u Ciebie i tutki makijażowe i świetne zdobienia paznokci i fajne recenzje, które niejednokrotnie sprawiły że pędem leciałam do drogerii i kupowałam polecane przez Ciebie kosmetyczne perełki :D

    Nie wiem Kochana czemu się wstydzisz, piękne makijaże tworzysz i ślicznie prezentujesz się w nich na zdjęciach :) Pamiętam, że było chyba parę postów z makijażowymi metamorfozami, z przyjemnością poczytałabym i pooglądałabym kolejne.

    I przypomniałaś moje ulubione zdobienie, to do owocowego projektu z "plasterkami" grejpfrutów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo mnie to cieszy! O tak, metamorfozy ,zapomniałam o nich:). Nie mam za bardzo chętnych na takie makijażowe metamorfozy (a może po prostu nie szukałam), ale jeśli kogoś znajdę to na pewno będą:)

      Usuń
  24. Uwielbiam Twoje makijaże. Nie wiem jak to robisz, ale są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak widać, na Twoim blogu działo się naprawdę wiele. Sama go z chęcia oglądam i czytam Twoje posty. Życzę Ci, aby 2014 był dla Ciebie intensywnie blogowy i po prostu wspaniały.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń