środa, 15 stycznia 2014

A England – Dragon

Kolejna piękność od A England! Dragon to lakier z kolekcji The Legend. Podobnie jak w przypadku dwóch pozostałych lakierów tej marki, które wypróbowałam na swoich paznokciach, Dragon jest wręcz lakierem doskonałym, nie przesadzam :). Malowanie nim to 100% przyjemności, idealny pędzelek, idealna formuła.. właściwie całkowite krycie przy pierwszej warstwie (ja dałam dwie cieniutkie, ale jedna grubsza wystarczyłaby). Do tego szybki czas schnięcia, czy można chcieć czegoś jeszcze? No może niższej ceny, bo lakiery A England do najtańszych nie należą.

Dragon to ciepła zieleń, uwielbiam zielone lakiery, a te w ciepłej tonacji szczególnie. Ma w sobie nieco zgaszone nuty, to raczej typ stonowanej zieleni. Dragon jest lekko holograficzny ale naprawdę minimalnie, nie tak jak Sleeping Palace, dużo dużo mniej. Właściwie trzeba mu się z bliska przyjrzeć i to w odpowiednim świetle żeby dostrzec coś holograficznego, ale akurat nie odbieram tego za wadę bo nie spodziewałam się mocnego efektu holo po tym odcieniu. Za to nie mogę odżałować, że widoczna w buteleczce różowo-łososiowa poświata nie jest w ogóle widoczna na paznokciach..

DSCN4862

DSCN4864

DSCN4869

DSCN4870

DSCN4873

DSCN4881

Lakiery A England dostępne są u autoryzowanego dystrybutora na Polskę (Fridays Store). Więcej o tych lakierach, swatche znajdziecie na blogu Fridays Store http://www.fridays-blog.blogspot.com/. A tutaj strona producenta, w ofercie (niestety) same ciekawe kolory..

66 komentarzy:

  1. cos pieknego na paznokciach prezentuje sie duzo lepiej niz w buteleczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... w buteleczce ma tę ciekawą, różową poświatę:D

      Usuń
  2. Cudowny, swoją drogą myślałam że jest chłodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chyba trochę za ciepło wypadł na moich zdjęciach.

      Usuń
  3. Urzekły mnie Twoje paznokcie, a lakier bardzo fajny, niespotykany kolor, za to mi się podoba
    pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor trochę nie mój, ale na Twoich paznkociach wygląda ślicznie ;-). podobne ma inglot, moja mamusia miała taką zieleń ;-)

    jeśli jeszcze nie bierzesz udziału, zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale takiej holograficznej zieleni to chyba nie ma;). Kojarzę tylko holograficzny glitter z Inglota.

      Usuń
  5. Lakier Wibo z serii express growth ma bardzo podobny kolor. Natomiast, jak to z Wibo bywa, numerek zdarł się pewnie jeszcze nim zdążyłam go przynieść z Rossmanna do domu...
    Ze względu jednak na różnicę cenową, przy Wibo pewnie pozostanę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie lekkie holo? Nigdy takiego w szafie Wibo nie widzialam:)

      Usuń
    2. Niestety nie jest to lakier holo, chodziło mi wyłącznie o kolor...:) muszę nauczyć się jaśniej wyrażać;P
      (ja za tym efektem nie przepadam i po prostu ich nie kupuję)

      Usuń
  6. On niesamowicie mi do Ciebie pasuje! Jest tak cudownie egzotyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery, które prezentujesz na Twoich paznokciach wyglądają obłędnie - dopiero jak się dorwie takiego cudaka wymaluje się swoje pazury to mamy zderzenie z rzeczywistością ;) bo to nie są Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam.. ale dobrze, że ładnie wychodzą, w końcu się staram żeby miło się oglądało:D

      Usuń
  8. Piękny! Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale podoba mi się pomysł takiej baśniowo-fantasy kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, to takie moje klimaty, cała stylistyka marka mocno trafia w mój gust:)

      Usuń
  9. Ijeee, ale on świetny! Zakochałam się w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za zielenia, ale ten jest wyjatkowo slicznym odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, może się podobać nawet jeśli ktoś zieleni nie lubi:)

      Usuń
  11. Piękny, mimo że nie lubię zieleni na paznokciach, tę mogłabym nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi oznaczać, że jest wyjątkowa:D

      Usuń
  12. taaki piękny! i fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest zły - mówię ja, osoba nie lubiąca zieleni;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak mi słów do tego wspaniałego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm osobiście nie przepadam za zielenią, ale muszę przyznać, że ten kolorek wygląda imponująco (zwłaszcza na tak pięknych i kształtnych pazurkach) :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello I think your blog is very good i found it on google I think will come back again
    jeux dora 2014
    jeux de guerre
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  17. trafna nazwa - kojarzy się ze skórą smoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też:). Gdyby jeszcze ta różowa poświata była widoczna na paznokciach zdecydowanie kojarzył by się z mieniącymi się łuskami:D

      Usuń
  18. Uwielbiam zielenie, zwłaszcza takie butelkowe ;) Nie znam tej firmy, ale chętnie się jej przyjżę bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny, dopisany do wishlisty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier cudo chociaż nie przepadam za zieleniami, ale dzięki Tobie skusiłam się na dwa lakiery z A England szkoda, że cena taka wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które wzięłaś:D? Niestety.. wypadają w sumie drożej niż OPI i Orly.. ale zachwycają...:)

      Usuń
  21. Interesująco wygląda, jest taki inny, rodzaj wykończenia jest bardzo ciekawy :) I muszę przyznać, że nazwa trafiona w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakier świetny, ale ciekawa jestem kiedy przekonam się do kolorów w odcieniach zieleni, bo jak na razie bardzo ich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jutro, może nigdy:D. Ja zielenie uwielbiam, ale nic mnie nie może przekonać perłowych brązów i beżów :D

      Usuń
  23. Ciekawy...muszę pokazać mojemu lubemu:) On uwielbia wszystko co smocze, może mi kupi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękny lakier,nie znam niestety tej firmy ale się zapoznam zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pooglądać swatche (a może i nie warto, bo potem się chce wydać na nie majątek:P)

      Usuń
  25. Śliczny, i faktycznie kojarzy się ze smoczą łuską :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny lakier<3 Jeszcze nie spotkałam holo w takim odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor i jak zwykle manicure jak spod igły :)
    Jak Ty to robisz, że masz takie idealne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne to nie są, ale równe bo uważnie piłuję:D

      Usuń
  28. Masz piękny kształt i skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zielenie, a ten lakier jest cudowny :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  30. uuuu jaki fajny kolorek :D idealny , chciałabym go :D

    OdpowiedzUsuń
  31. wprawdzie sama,zle czuje sie z zielenią na paznokciach u dłoni ale te wyglądają obłędnie ;) chyba skusze się i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny ten kolor!! Szkoda tylko, że te lakiery są takie drogie :( poczekam ;) może będą tańsze :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo interesujący odcień! Muszę przyznać, że jest naprawdę wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny, niespotykany odcień, na paznokciach wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny kolor:) Naprawde zacheca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zielone lakiery niestety kompletnie do mnie nie przemawiają, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor jest obłędny. :) na paznokciach wygląda nawet lepiej niż w buteleczce. :)

    OdpowiedzUsuń