piątek, 31 stycznia 2014

Biedronkowe promocje na kosmetyki |Co warto teraz kupić?

Dzisiaj taki luźny post głównie zakupowy. Pewnie większość z Was kojarzy, że w Biedronce raz na jakiś czas pojawiają się kosmetyki różnych marek w okazyjnych cenach. Generalnie nie są to żadne cuda, to zawsze i tak całkiem tanie marki. Zwykle nie daję się skusić, bo w moim odczuciu nie jest nic ciekawego, ale tym razem wypatrzyłam kilka interesujących kosmetyków i kupiłam kilka rzeczy.

Oferta jest aktualna od wczoraj do 12 lutego, wszystkie produkty obejrzeć można tutaj. To oferta teoretycznie walentynkowa.

DSCN5347

  1. W ofercie pojawiły się maseczki do włosów Biovax z L’biotica. Saszetki to w sumie fajny pomysł na wypróbowanie maski przed zakupem pełnego wymiaru. Kosztują 1,99zł.
  2. Mimo, że w gazetce ich nie ma, dostępne są też masełka do ust Nivea. Nie pamiętam dokładnej ceny, ale o ile dobrze kojarzę wychodzą taniej niż w Rossmannie. Polecam, miałam wersję karmelową i byłam bardzo zadowolona.
  3. Peelingi z Joanny pewnie wiele z Was kojarzy, bo są popularne. Kosztują tylko 3,89zł. Mają super zapachy, choć ścierają raczej słabo.
  4. Zdecydowanie polecam żele pod prysznic Lirene! Jakościowo są bardzo dobre a w tej promocji kosztują tylko 4,99zł! Szczególnie gruszkowy pachnie soczyście i apetycznie! Warto się skusić moim zdaniem :).

zzzzzzzzzz

Po 8,49zł można kupić olejki do kąpieli z Farmony. Butla jest spora więc wychodzi niedrogo. Bardzo lubię niektóre serie Farmony, odpowiadają mi pod względem zapachów dlatego skusiłam się na wersję wiśniowo-porzeczkową. Fajnie pachnie, mocniej wiśniami. Jest też mango & brzoskwinia w ofercie. Dla mnie zima to sezon kąpielowy dlatego teraz częściej rozglądam się za fajnymi płynami albo solami.

DSCN5344

A to taka ciekawostka, bardziej gadżet niż przydatny konkret. Musujące kule do kąpieli, w których podobno znajdują się kolczyki z perełkami. Miałam wielką ochotę na taką kulę z niespodzianką, to właśnie one były moim głównym celem zakupowym. Jedna dla mnie, druga na prezent. Ciekawa jestem jakie te kolczyki będą. Cena za kulę 5,99zł.

DSCN5345

Lip smacker o zapachu waniliowej Coli wzięłam dla siostry. Do wyboru było trochę różnych smaków, zwykła Coca Cola, Cola wiśniowa, Fanta, Sprite. Niektóre w formie kapsla. Jeśli lubicie smackersy to coś dla Was ;). Po 7,99 zł.

DSCN5341

Skończył mi się szampon więc skorzystałam z okazji i kupiłam Łopianowy z Farmony. Tutaj cena również zachęcała – 4,99zł.

DSCN5340

Wzięłam na spróbowanie wspomnianą maseczkę Biovax – Naturalne oleje. 1,99zł.

DSCN5342

Mega paka płatków kosmetycznych heh.. trzy opakowania za 5,99zł – tanio.

DSCN5346

Co jeszcze ciekawego można znaleźć w aktualnej ofercie? Masełka Farmony Tutti Frutti, jest też trochę kosmetyków Dove i Nivea, mnie jednak nic nie zachęcało tym razem. Żele do mycia twarzy, peelingi i maseczki Lirene, sławny płyn micelarny BeBeauty, a także całkiem sporo kosmetyków Bell: lip tinty, róże, tusze, eyelinery a wszystko w granicach 6-8zł. Widziałam także całą serię arganową do włosów z Eveline, ale słyszałam o niej niezbyt dobre opinie.

79 komentarzy:

  1. Peelingi z Joanny kuszą i w końcu musimy się nimi "podelektować":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj poszalałabym w Biedronce szkoda ze Anglii biedronki nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez skusilam sie na 2 maseczki Biovax i do tego golarke do ubran :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W Rossmannie Lirene będą po 3,99 o ile dobrze pamiętam ;) W ogóle większość produktów z Biedronki jest w niższych cenach w obecnej gazetce promocyjnej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już miałam się na gruszkę skusić!

      Usuń
    2. faktycznie w Rossie o te złotówke taniej.. nawet nie wiedziałam!

      Usuń
  5. Ja też jestem bardzo ciekawa tych kul z "niespodzianką" i chyba skuszę się na jedną dla przyjemności ;) Ogólnie całkiem udana ta oferta walentynkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będę miała okazję, zahaczę o Biedronkę. Kusi mnie wiśniowo-porzeczkowy płyn do kąpieli oraz kule z niespodzianką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn bardzo przyjemnie pachnie o ile lubi się wiśniowe zapachy, mam nadzieję że będzie się dobrze pienił.

      Usuń
  7. o te płatki znów są. kupię sobie, zawsze się przydają :) i czaję się na masełko Tutti Frutti i Bell Tint ale zobaczymy, co będzie

    OdpowiedzUsuń
  8. tez sie skusilam na pare rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kulki są bardzo ciekawe ^^
    Ja kupiłam jakiś czas temu w Biedronce puder rozświetlający, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się wybieram po te kule do kąpieli i saszetki masek bo kilku jestem ciekawa. I też jestem ciekawa jakie będa kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakieś w miarę:)

      Usuń
  11. znając życie w mojej biedronce do jutra nic nie zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kule mam jeszcze z ostatniego "napadu" a na płatki to bym się skusiła, no i na butle płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy tam mowią o tej promocji! muszę sie tam koniecznie wybrac przed końcem promocji ;)
    ach te biovaxy <3 i jeszcze peelingi z joanny i szampony z farmony. Cud miód malina :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się wybiorę po maseczkę Biovaxa i płatki kosmetyczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore zakupy. Ja tylko muszę kupić płatki kosmetyczne bo naprawde warto.. a tak pozatym to musze swoje zapasy pozużywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki właśnie się opłaca, niby to z reguły tani produkt ale często widzę jedną małą paczkę nawet za 4zł.. a nie lubię przepłacać na czymś co i tak pójdzie do śmieci;)

      Usuń
  16. Z tego co pamiętam masełka do ust kosztują 6.99 :) Olejki z Faramony mam już zakupione i parę innych rzeczy :) Te kule faktycznie bardzo kuszą dlatego chyba muszę kupić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o własnie, chyba tyle kosztowały, dzięki:)

      Usuń
  17. ja też zrobiłam zakupy :) kule u mnie się nie sprawdziły, choć kolczyki wszystko wynagrodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam całą serię Timotei i peeling porzeczkowy z Joanny.Ten smacker mnie jeszcze kusi, bo tego nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  19. korcą mnie te promocje.. ale mam troszkę zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie dałaś mi do zrozumienia, że muszę przejść się do Biedronki i kupić zestaw płatków kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja upolowałam już dużego micela i paczkę płatków kosmetycznych, ale na pewno jeszcze na coś małego się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. W mojej biedronce te płatki pakowane po 3 kosztują 2,69! Sama się zdziwiłam po spojrzeniu na paragon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! ja zapłaciłam na pewno te 6zł

      Usuń
  23. Niestety Biedronka trochę nas wrobiła, bo wydaje nam się, że kupimy taniej, a tak na prawdę większość tych produktów ma niższą cenę w Rossmanie :) Ja kupiłam tylko ten szampon ale ze skrzypem polnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie widziałam o tym ale te które sie pokrywają z rossem wychodzą taniej. Ja jednak kupiłam większość tych rzeczy któych w rossie nie ma, więc nie stracilam:D

      Usuń
  24. Mnie zawsze te gazetki Biedronki kuszą i poprosiłam mamę o małe zakupy :) Ja mam saszetki z Biowaxu, maskę z Eveline w słoiku, żele pod prysznic i peeling z Lirene. Niestety, później się okazało, że te dwa ostatnie są taniej teraz w Rossmanie ;) Na szczęście nie wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosłownie złotókę z tego co widziałam:)

      Usuń
    2. Tak, złotówkę, dlatego aż tak bardzo nie cierpię :) Mam nadzieję, że mi się spodobają :)

      Usuń
  25. bardzo lubię ten szampon kupuję go tak czy inaczej ale teraz zł tańszy....super

    OdpowiedzUsuń
  26. Maski biovax mam już pełnowymiarowe :) Zachęciły mnie te żele pod prysznic Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wacików z Biedronki nakupiłam jak szalona. 6 paczek ;P Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho faktycznie sporo! Ale to coś co zawsze się zużyje:)

      Usuń
  28. Też zrobiłam już nalot na Biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie chyba nie ma tych płatków w 3paku. Muszę poszukać, bo ich używam a cena naprawdę przystępna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są tam gdzie wszystkie rzeczy z promo tylko na kosmetycznym

      Usuń
  30. Oooo płatki muszę kupić mam nadzieję, że będą jeszcze u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kule mnie zaciekawiły, jednak za bardzo nie mam Biedronki w okolicy, więc pewnie sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie w Biedronce nie było wszystkich produktów, o których wspominałaś, ale na kilka rzeczy się załapałam.
    Kupiłam dla przetestowania na moich włosach szampon Farmony, a do tego płyn micelarny 400ml, bo też jest w promocji. Płatki kosmetyczne, o których mówisz są już dostępne od jakiegoś półtora tygodnia, za to teraz weszły takie płatki maxi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się, ale napisałam o nich bo łapią się na tę promocję:). Oglądałam też te większe i tak sobie myślę, że mogłam je w sumie też wziąć..

      Usuń
  33. Tez kupiłam te płatki, bo są dobre a cena rewelacyjna jak za 3 opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tego co wiem to masełka Nivea po 6,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie właśnie kusi ta maska z Eveline bo czytałam skład i wydaje się całkiem ok :) Ale że mam zapas masek póki co to muszę sobie tym razem odpuścić ;) Za to próbeczka Biovaxa trafiła do koszyka, mam 3 różne w łazience, ale saszetki są genialne na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chyba skuszę się tylko na saszetki Biovaxa, bo w sumie i tak stosuję ich maski, a taka saszetka idealna na podróż do samolotu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. olejek do kąpieli tutti frutti jest genialny - ten zapach, mm. :D ja się skusiłam na saszetki z odżywką Biovax, ale chyba jeszcze się skuszę na maskę eveline. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja póki co kupiłam z mamą mincela, jeszcze chciałam maseczki, ale w tej B nie było, a po resztę czyli balsam S., żel L pójdę do R :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze tego słynnego micela nie próbowałam. Ale nie skusiłam się bo mam praktycznie pełne opakowanie ogromnej butli z Tołpy:)

      Usuń
  39. Jutro wybiorę się do biedry i obadam co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. w mojej biedronce pewnie juz nic nie ma ale najbardziej ciekawią mnie te kule :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zakupy :D ale ostatnio lekko przeholowałam z kosmetykami i ciuchami, jeszcze czekam na paczkę z Yves Roche i wolę nie przeginać bo znów zostanę rozwódką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no to ładnie:D! Ciekawa jestem co kupiłaś z YR:)

      Usuń
  42. Muszę zrobić zapas płatków kosmetycznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szampon mam, tylko ten na wypadanie włosów i uwielbiam jego zapach i działanie. Te kule z kolczykami mnie zaciekawiły, głównie ze względu na ten bonusik:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też.. jakoś mnie to wyjątkowo jara takie kolczyki w kulce do kąpieli:D

      Usuń
  44. po maseczki Biovax wybieram się w poniedziałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Porównałam sobie ostatnio ceny Biedronka kontra Rossmann: http://panna-kokosowa.blogspot.com/2014/01/drogie-panie-oszczedzamy-rossmann.html

    Zapraszam:) Okazuje się, że w Biedrze nie jest tak tanio.... ;/ Widzę, że nie kupiłaś raczej nic z kosmetyków z mojej listy, ale np. Eveline jest obecnie tańsze w Rossmannie. Podobno maska ma niezły skład, ale nie sprawdzałam, bo nie przepadam za olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknęłam, porównałam i co tu dużo mówić.. Ross tańszy! Ja przynajmniej kupiłam te rzeczy, któych w rossmannie nie ma więc nie myślę, że mogłam się wybrać do Rossa, ale np. te żele Lirene to już lepiej tam kupić:)

      Usuń
  46. Kupiłam saszetki Biovaxu tylko, zrobiłam zakupy w rossmannie mają lepsze promocje niż Biedronka, w szoku jestem!

    OdpowiedzUsuń
  47. W Biedronce, w której byłam, nie było sporej ilości kosmetyków z gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakbym miala biedronke obok to kupilabym jakis zel z Lirene a za resztepodziekowala

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja kupiłam tylko dwie kule i Lip smacker'a :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Poprzednim razem, kupiłam tego typu kulę (choć bez niespodzianki w środku) i boje się jej użyć, bo dziewczyny pisały mi, że smierdzi i brudzi jakimiś farfoclami wodę...tym bardziej ciekawa jestem jak ta się sprawdzi :)
    Przypomniałaś mi, że miałam kupić ten wiśniowy płyn do kąpieli, lubię tą serię. Wziełam z ciekawości ten sam balsam do ust, ale trochę żałuję, że nie wzięłam wersji z wiśnią. Kurcze, coś mam do tych wiśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja już parę rzeczy kupiłam :) te szampony są bardzo dobre, mam jeden z nich, kupiłam poprzednio jak były kosmetyki :) te płatki to moje ulubione, jak się pojawiają zawsze je kupuję z mama :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Też kupiłam kilka rzeczy, ale niestety wszystko było już mocno przebrane ;(

    OdpowiedzUsuń
  53. Zawsze, gdy w mojej Biedronce pojawiają się kosmetyki z gazetek, po godzinie od otwarcia kosze świecą pustkami ;)

    OdpowiedzUsuń