sobota, 4 stycznia 2014

Blogerskie, grudniowe spotkanie w Krakowie | relacja

Niecały miesiąc temu miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek z Krakowa i okolic. Pierwszy raz byłam na spotkaniu tego rodzaju. Dziś zapraszam Was na relację, głównie fotograficzną :).

994080_528055207293516_1403639723_n

Spotkanie odbyło się 14 grudnia w restauracji Metro. W sumie wzięło udział 14 osób ze mną włącznie:

Była pizza, wymianka, zdjęcia i niespodzianka w postaci prezentów. Wszystkie myślałyśmy, że żadnych prezentów nie będzie, tak miało być z założenia. Jednak okazało się, że organizatorki troszkę nas oszukały (ale bardzo przyjemnie) i dostałyśmy tego “trochę”. Nikt się nie spodziewał więc dziewczyny nawet nie miały za bardzo do czego tego wziąć.. ja to pół biedy bo mieszkam w Krakowie, ale niektóre osoby były spoza Krakowa.

1468494_528055493960154_42752515_n

1028

1024

1045

Ja z Figurę, phehehe

1013

1491624_528066793959024_821110540_n

Co dostałyśmy? Naprawdę SPORO. U mnie na zdjęciach to i tak nie wszystko, bo część rozdałam.

DSCN4464

Kilka kosmetyków firmy Tołpa. Odżywczy balsam-miód do ust już sobie upodobałam ;).

DSCN4465

Kremy od Ziaji, były jeszcze chyba z dwa, które zostały rozdane ;).

DSCN4471

Chyba najfajniejsza rzecz (też od Ziaji) czyli mini słoiczki wypełnione miodem i różnymi rodzajami orzechów. Oczywiście już pożarte.

DSCN4469

My Secret, Sensique, Kobo. Cień z Kobo bardzo fajny mi się trafił (to śliczny odcień Copper), pomadka też zapowiada się super.

DSCN4468

Coś od ezebry (swoją drogą robiłam tam nie tak dawno zamówienie, z okazji Dnia Darmowej Dostawy i byłam mile zaskoczona super szybką wysyłką).

DSCN4466

Musujące tabletki do kąpieli od Modjus i trzy lakiery (a właściwie dwa, bo jeden z nich to kawiorowe perełki) z wymianki.

DSCN4470

Ozdoby i inne gadżety do paznokci od Promoto-Promoto. Jak się pewnie domyślacie te wyjątkowo mnie ucieszyły :).

DSCN4473

Z lakierami miałam farta, bo trafiły mi się same typowo “moje” kolory. Jest tutaj Lemax, lakier Fenix który jest dla mnie zupełną nowością, Hean.

DSCN4462

Herbatki z Herbapolu.

DSCN4472

Bransoletka Who? bardzo fajna. Kolor sznurka trochę mi nie leży, ale mam w planach zafarbować jedne spodnie na czarno więc ją wrzucę razem z gaciami do gara i będzie idealna.

1526660_10201055672343018_1503698982_n

Agni, Alicja i Bopp zajęły się organizacją spotkania, więc myślę że należą się im specjalne podziękowania. Domyślam się że potrzeba na to sporo czasu i przede wszystkim chęci! Dziewczyny bardzo miło nas zaskoczyły, dziękuję Wam że mogłam wziąć udział :).

Naszym fotografem był Grzegorz Przetakiewicz, wszystkie zdjęcia zamieszczone w tej notce są jego autorstwa, polecam fb :).

1536661_528055320626838_103660602_n

53 komentarze:

  1. Super spotkanie, zazdroszczę Wam! Fajnie tak poznać dziewczyny znane z blogów :)
    A ten lakier co miałaś na paznokciach pasuje idealnie do Twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super paznokcie dziewczyny ;D widać, że impreza udana, fajnie się tak spotkac na żywo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku ile dobra dostałyście! Zazdroszczę Wam :p
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rąsie i zdobienia w jednym miejscu, oj bym się z Wami z chęcią spotkała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygladaja wladnie te zdjecia z rekami:D

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać osobiście:) Szczególnie, że czytam Cię odkąd jestem w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez bardzo milo bylo Cie poznac:)

      Usuń
  6. Twoje włosy ... tak miło się na nie spoglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszcze spotkania... chetnie bym na takie poszla ale w londynie nie slyszalam za bardzo o jakims buuu... moze jak kiedys bede na slasku to da rade...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mowiac tez nie..szkoda..

      Usuń
  8. Ach, tyle dziewczyn w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jest to "zgranie" kolorystyczne Twoich paznokci i włosów! :-)
    Lubię oglądać zdjęcia z takich spotkań. Sama nigdy na takim nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. super te zdjęcia :) a Twoje włosy i paznokcie na zdjęciu z pierścionkiem są MEEEGA ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie spotkania są świetne; ) można poznać wiele ciekawych osób....nawiązać nowe przyjaźnie:*
    micelar z Tołpy bardzoo lubię; *
    Pozdrawiam. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedziec, mialam nadzieje ze to bedzie porzadny micel:)

      Usuń
  12. Ale mnóstwo tego wszystkiego! Dziewczyny mieszkające dalej na pewno miały problem żeby się zabrać, walizki podróżne by im się przydały. ;) N zdjęciach takie spotkania zawsze wyglądają bardzo sympatycznie, zupełnie jak spotkania z przyjaciółkami - kawka, ciacho i ploteczki. :D Mam nadzieję, że w niedługiej przyszłości i mnie się uda zawitać na jakieś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania z tego co widzę co organizowane w różnych miejscowościach i jest ich coraz więcej:)

      Usuń
  13. szkoda, że mam tak daleko... :( ale pierścionek i lakier genialny, zwłaszcza że pasują do Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ezebra i super szybka wysyłka? Chyba tylko dla blogerek, śmiertelnicy muszą czekać po 3 tygodnie na paczkę i są olewani w kwestii odpowiadania na maile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe serio? Robilam zamowienie na moje imie i nazwisko ktorym nie posluguje sie w necie. Nie podawalam namiarow na bloga bo i po co. Nie sadze zeby obsluga sklepu wrozyla z fusow przed wysylka kazdego zamowienia zeby sprawdzic czy przypadkiem nie poleci do osoby prowadzacej bloga. Moze po prostu mialas pecha (albo ja farta) ale zwiazku z blogiem nie widze najmniejszego.

      Usuń
    2. Mi się wydaje że to raczej wina już poczty bo przesyłki są wysyłane poleconym ale ekonomicznym i taka paczka może iść nawet miesiąc. Może miałaś pecha ja też raz na jedną taką ekonomiczną paczkę 2 tyg czekałam:/
      Chyba ze stempel z nadania sprawdziłaś i tak wysłali to już inna sprawa...

      Usuń
  15. żaluje, że mieszkam tak daleko i mnie to omineło;/

    OdpowiedzUsuń
  16. NApisałam to dziewczynom napiszę i Tobie, że zazdroszczę takiego fajnego spotkania i mam nadzieję, że i mi uda się kiedyś z Wami spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chetnie bym sie wybrała kiedys na takie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się nie udało załapać, ale mam nadzieję ze jeszcze kiedyś was poznam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten brokat z Magic Visage, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uśmiechnięte i radosne twarze mówią wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne, aż chciałoby się tam być z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać że atmosfera była super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. paznokciowe zdjecie :) mile spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :D
    zapraszam na mojego nowo powstałego bloga. Będzie on o kosmetykach, modzie i urodzie. Zaczynam niebawem a już teraz zachęcam do obserwowania !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo bardzo fajnych rzeczy Ci się dostało. Zwłaszcza jeśli chodzi o kolory lakierów. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Paznokcie pod kolor włosów? Czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Róż i czerwień dominują na blogerskich paluszkach :) Masz super pierścień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Musiało być bardzo fajńie ;) ślicznie wyglądałas ;)?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę! Musiało być bardzo sympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dopiero zaczynam blogowanie, ale może kiedyś uda mi się dostać na takie spotkanie :) Super wyglądają te małe słoiczki z miodami :) W którym miejscu miałyście to spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Te miodowe pyszności kuszą mnie za każdym razem, gdy widzę posty o tym spotkaniu. Piękny masz lakier na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń