piątek, 10 stycznia 2014

Born Pretty Holo Polish 12

Holograficzna, ciemna szmaragdowa zieleń.. coś pięknego! Ten lakier miałam na paznokciach aż pięć czy sześć dni, bo raz że jest wyjątkowo ładny a dwa – trzymał się bardzo dobrze. Jedynie końcówki po kilku dniach noszenia były trochę starte.

To lakier z holograficznej serii Born Pretty Store. Do wyboru jest kilka kolorów, mi najbardziej spodobała się właśnie szmaragdowa dwunastka, ale fiolet też wygląda nieźle. Na zdjęciach wyszedł zbyt niebiesko, bliżej mu do zielonego choć ma trochę niebieskich tonów. Lakier świetnie się rozprowadza i jest bardzo kryjący, nawet jedna gruba warstwa dałaby radę, ale ja wolałam nałożyć dwie cieńsze. Efekt holograficzny jest całkiem dobry, może nie najmocniejszy na świecie (i na pewno nie tak szalony jak na zdjęciach sklepu), ale zdecydowany. Najładniej mieni się oczywiście w bezpośrednim słońcu, potem w świetle sztucznym, a w dziennym rozproszonym efekt holo jest bardzo słaby. Kosztuje 6.99$ co przy darmowej wysyłce nie jest wysoką ceną samą w sobie, ale buteleczka to maleństwo – tylko 6ml.. więc wychodzi trochę drogo w moim odczuciu. Do kupienia tutaj (przypominam o kodzie na 10% zniżkę w tym sklepie KP9J61).

DSCN4736

DSCN4748

DSCN4755

DSCN4745

DSCN4747

DSCN4757

DSCN4759

76 komentarzy:

  1. muszę go mieć!! <3

    i muszę pochwalić Twój kształt, masz teraz przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio je oglądałam i stwierdziłam, że jak będę miała trochę nadwyżki w gotówce to kupuję, bo są super! Jak na razie mam dwa holo (innej firmy) i jestem zachwycona :) kocham ten efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ostatnio przyszły holo z Colour Alike i na pierwszy rzut oka Do jasnej choinki wydaje się nieco podobny do tego, ale nie wiem jak na paznokciach;)

      Usuń
  3. Cudny jest :)
    Rzeczywiście koszt jest dosyć wysoki zwłaszcza za taką pojemność.
    Ależ Ty jesteś szczęściara - masz taką śliczną twarz i paznokcie też masz piękne - niektórzy to mają farta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż paznokcie mi się jako tako udały, bo na włosy narzekać przestać nie mogę ;D

      Usuń
  4. paznokcie jak milion dolarów!
    a taki lakier aż chce się przygarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Fantastyczny! Twoje paznokcie też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że zielony, a ja zieleni nie lubię, to piękny :D i Ślicznie na Twoich paznokciach wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie nie taka typowa zieleń, bo mocno niebieska:)

      Usuń
  7. ale MEGA, uwielbiam lakiery HOLO :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ciemne holosie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie, idealny kolor i ten holo efekt - malowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny lakier i bardzo ładny kształt paznokci !

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu ja nie mogę mieć tak pięknych paznokci!! Rewelacja!! Prześliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny. Bardzo podoba mi sie kolor. Szkoda tylko tej ceny, bo w moim odczuciu rowniez jest dosc duza...

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kolor! Aż chce się go mieć na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś cudownego, szczena mi opadła jak zobaczyłam zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie slabe to holo, lakier calkiem ladny, ale wielkiego WOW na mnie nie zrobil :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu to średnie holo, znam dużo słabsze:)

      Usuń
  16. ale masz przepiekne paznokcie.. a kolor cudowny!

    zapraszam do mnie na rozdanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego u Ciebie każdy lakier musi wyglądać tak bosko :-//

    :-D

    Obłędny jest!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda, nie każdy wygląda dobrze:P
      Ale zgadzam się, że ten jest świetny:D

      Usuń
  18. Ładny kolorek :)

    Masz chyba najładniejsze kwadratowe paznokcie jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hmmm... faktycznie myślałam, że ma mocniejsze holo, na zdjęciach BPS aż razi w oczy... przemyślę zakup, bo ostatnio Daisy mi pisała, że nie mogą na razie wysyłać lakierów O.o

    OdpowiedzUsuń
  20. Na drugim, czwartym i piątym zdjęciu wygląda jak pancerzyk żuka. Pięknie! Chociaż szkoda, że w dziennym świetle efekt holo jest delikatny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość holo tak ma ale w tym jednak jest spora różnica między efektem w świetle rozproszonym a w słońcu..

      Usuń
  21. piekny!:) ale masz takie sliczne paznokcie ze na nich chyba kazdy lakier wygladalby cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny! Wszyscy dookoła mnie kuszą hologramami i chyba w końcu się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, oderwać wzroku od swoich paznokci nie można:D

      Usuń
  23. Wg mnie jest najpiękniejszy z całej tej kolekcji :) Holo mogłoby być mocniejsze, ale i tak jest fajny :D Może go wybiorę następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne zdjęcia- wreszcie ktoś go pokazał fest. najbardziej ten holosekmi się u nich podoba i mam zazdro bo to jedyne lakiery na które lecę
    Klau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam się skusić, wyjdzie tyle co za lakier Inglota:)

      Usuń
  25. Jest przepiękny! Też mi się podoba najbardziej z całej serii :-) Jeszcze ten ciemny granat nr 11 jest cudowny.
    Cena jest niestety dość duża jak na taką pojemność. Ale może kiedyś się skuszę. Na razie pora trochę przyoszczędzić :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim monitorze 11 to ewidentnie fiolet:D

      Usuń
    2. Nooo... taki fioletowy granat :-P

      Usuń
  26. Genialny kolor. Uwielbiam zielenie niemal w każdym wydaniu, a takie ciemne chyba najbardziej.. W połączeniu z wykończeniem holo robi świetne wrażenie.. A jak jeszcze jest taki super trwały, to już w ogóle bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem jak to robisz, że zaczynają mi się podobać kolory, których normalnie nie używam, nie pasują mi lub po prostu się nie podobają. :D Jaki kochany kolor, a jaki efekt! No i Twoje paznokcie, ale bym takie chciała. Ale moje nigdy nie wyglądają ładnie, zawsze mają koślawe krawędzie. :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah:D A paznokcie może kwestia piłowania?

      Usuń
    2. Na pewno jego, ale nie wiem już sama czy brakuje mi cierpliwości, precyzji czy dobrego pilnika, bo zawsze jest koślawo. Albo mam dwie lewe ręce. :)))))))))))

      Usuń
  28. Oj ładniutki, lubię wszelkiego rodzaju holo żuczki :) A nad Twoimi paznokciami wzdycham przy każdym poście z mani ;) Są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię też żuczki - douchromy:D. Dziękuję!

      Usuń
  29. Mam ten lakier i go uwielbiam. Genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz cudowne paznokcie, normalnie nie mogę się nadziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki śliczny. Świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolorek, mam coś podobnego na paznokciach ale czarnego i piaskowego, ale też z takim odcieniem brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny kolor, nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zdaje się, że to marka tego sklepu tylko:)

      Usuń
  34. fakt jest taki, że ten lakier jest obłędny :) !

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne! a jaki idealny kształt, niestety ja za każdym razem jak dochowam sie takiego to staje się nieszczescie;( zachwycam sie jeszcze tym idealnie domalowanym do skórek lakierem mi nigdy tak nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się i to bardzo... :))

    OdpowiedzUsuń