wtorek, 7 stycznia 2014

Fioletowe smoki

Nie przepadam za zwykłymi naklejkami do paznokci, ale wodne akurat bardzo lubię. Świetnie się trzymają, idealnie przylegają do płytki paznokcia i są tak cienkie, że granica naklejki jest zupełnie niewidoczna. Do tej pory używałam tylko mniejszych naklejek wodnych więc miałam ochotę wypróbować takie na całe paznokcie.

DSCN4706

Naklejki mają piękny wzór, te fioletowe chińskie smoki totalnie mnie zachwyciły. Nadruk jest niezwykle precyzyjny, nawet pod lupą byłby idealnie ostry. Niestety przy aplikacji pojawiły się problemy.. naklejenie malutkiej naklejki jest łatwe ale co zrobić żeby przykryć naklejką całą płytkę paznokcia? Mogłam oczywiście próbować wycinać je w kształt mojej płytki, ale to raczej byłoby z góry spisane na niepowodzenie (na oko byłoby niezwykle ciężko to dopasować). Naklejałam więc je byle jak, tak że wystawały za paznokieć i wychodziły na palce. Kiedy trzymały się już dobrze przycięłam je cążkami w kształt moich paznokci co było zajęciem niesamowicie irytującym. Naklejki pokrywały dokładnie całą powierzchnię lakieru, który był nałożony wstępnie na paznokcie. Mimo, że zabezpieczyłam je top coatem pod wpływem wody bardzo szybko odeszły od brzegów płytki i się postrzępiły. Nie dało się tego uniknąć, jedyną metodą byłoby pozostawienie miejsca po milimetrze dookoła i zalakierowanie topem, ale wyglądałoby to po prostu brzydko. Dlatego mimo pięknego wzorku jestem na nie, za dużo zabawy (nawet dla mnie!), efekt krótkotrwały.

DSCN4716

DSCN4709

DSCN4703

Jeśli mimo wszystko opis aplikacji Was nie odstraszył i chcielibyście je zakupić to znajdziecie je TUTAJ. Są niedrogie, a wysyłka jest darmowa. Mój model to M71, ale dostępne są też smoki w innych kolorach.

Nie polecam ich ze względu na trudna aplikację, ale sam sklep (http://www.bornprettystore.com) jest w porządku. Niektóre ozdoby mam od nich z współpracy, inne kupiłam u nich sama i zawsze jestem zadowolona z obsługi. Mają duży wybór ciekawych ozdób, niskie ceny i wysyłkę za free – a na mój kod KP9J61 podany przy zamówieniu macie 10% zniżki.

DSCN4476

DSCN4474

Odebrałam też dzisiaj trochę zamówionych smakołyków, jeśli jesteście ciekawi co to to polecam mój fb ;).

73 komentarze:

  1. Nie probowałaś tej naklejki przy linii roztopić zmywaczem na pędzelku :)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścierały się ale płatkiem kosmetycznym, pędzelek nie dawał rady :/

      Usuń
  2. OMFG!!!!! Oniemiałam, genialne *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, efekt piękny, niesamowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejki wodne "topią się" pod wpływem zmywacza :) Dzięki temu nie męczyłam się z docinaniem ich do kształtu płytki paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam w sumie poprawić zmywaczem same brzegi, byłyby mniej postrzępione;)

      Usuń
  5. I właśnie dlatego te całopaznokciowe, które mam leżą i boję się ich jak ognia.
    Ale te wyglądają niesamowicie! Mogę się gapić godzinami! Od razu by mi się skojarzyły z Tobą jakbym je zobaczyła gdzieś indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robią wrażenie takie paznokcie. Niesamowicie podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne efekt, wart czasu i energii!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite, orientalne, piękne! Uwielbiam fiolet i smoki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, trafił do mnie motyw i kolorystyka:D

      Usuń
  9. Genialne !!! Przez moment się zastanawiałam jak to możliwe, że ich nie widziałam i wtedy dotarło do mnie, że to naklejki całopaznokciowe... Jedyny rodzaj którego nie trawię, bo zwyczajnie nie umiem się nimi skutecznie posługiwać.. A szkoda, bo wzór jest piękny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz rację, najgorsze naklejki w nakładaniu! Wolę te małe;)

      Usuń
  10. Cudne są przeokrutnie :D
    Ale wiem o co chodzi z tym przycinaniem... męczyłam się z moimi, które były prawie calopaznokciowe ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam naklejki na paznokcie, co prawda używałam tylko malutkie ale jednak bardzo podobają mi się efekty :)
    Te Twoje smoki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te smoki! Warte każdej niedogodności byle móc podziwiać je na swoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ale długo się nimi nacieszyć nie mogłam:D

      Usuń
  13. Rewelacyjne pazurki masz kochana, może kiedyś sprobuję ;))
    Zajrzysz do mnie? http://patishome93.blogspot.com/
    Jestem nowa i jeszcze sporo mi do Ciebie brakuje, ale staram się pisać regularnie i ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jaki ten wzór jest cudny! Przepiękne są, wyglądają na warte zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wygląda. szkoda, że mani był nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda wielka, bo już po jednym dniu kiepsko wyglądały:/

      Usuń
  16. Jak nawet Ty nie do końca podołałaś ich obsłudze, to ja nawet nie próbuję się na nie porywać ;) Żałuję, bo sam wzór i efekt na zdjęciach ogromnie mi się podoba. Przez dłuższą chwilę siedziałam i po prostu gapiłam się na nie, chłonąc każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne masz te smoki takie wyraźne kolory ;) naprawdę cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ładny wydruk, bardzo dokłądny:)

      Usuń
  18. wow, jak genialnie isę to prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. no... zatkało kakało! ^^ świetny ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentują się bardzo ładnie, ale ja chyba nie miałabym do nich cierpliwości...
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, ja już traciłam przy nich cieprliwość;)

      Usuń
  21. Moj Boze, jakie piekne!!! Gapie sie, jak sroka w gnat i nie moge przestac :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie uzywalam naklejek wodnych, ale fajny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wodne wyglądają sto razy ładniej niż zwykłe:)

      Usuń
  23. Genialne! Wyglądają nieziemsko, szkoda tylko, że tak szybko odchodzą. Nie miałam okazji wypróbować naklejek wodnych ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wodne wyglądają bardzooo fajnie na paznokciach:)

      Usuń
    2. A można gdzieś kupić w stacjonarnym sklepie? Tak na próbę bym wzięła ;)

      Usuń
  24. Przepiękne są ! Połączenie kolorów idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. robią wrażenie :D Piękny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite! Efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW, wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny wzór,az dziwne,że taki efekt daja naklejki

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają niesamowicie, wzór przepiękny, ale to co napisałaś o aplikacji troszkę zniechęca, ja nigdy nie miałam całopaznokciowych i teraz nie wiem czy chce kiedykolwiek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto samemu się przekonać, może Tobie podejdą:)?

      Usuń
  30. piękne są. ale fakt, trochę widać że są lekko postrzępione. no ale nie mozna miec wszystkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy wzór!
    Ja jednak boję się tego typu ozdób ;) Raz próbowałam i była to totalna porażka! :)

    Zapraszam na nowy post ;)
    Pozdrawiam

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/01/moje-zimowe-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  32. wzór mega efektowny :) ale faktycznie niełatwa sprawa z nakładaniem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt jest oszałamiający! Szkoda, że trzeba się z nimi tak natrudzić, ale uważam, że było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietnie to wyglada, ale wydaje mi sie ze ja nie dalabym rady tego przyklejac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś się przekonać:). Nie był to żaden wyczyn tylko po prostu upierdliwe zajęcie;)

      Usuń
  36. całkiem przyzwoicie się to prezentuję, ale ja pewnie bym straciła wiarę w ich aplikację

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie używałam naklejek na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. efekt jest wręcz genialny :) piękny wzór !

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne! Wysyłka jest darmowa tak po prostu, czy dopiero od określonej wartości zamówienia?

    OdpowiedzUsuń