poniedziałek, 27 stycznia 2014

Karnawał z Golden Rose

Kilka dni temu Golden Rose ogłosiło ciekawy konkurs na swoim facebookowym profilu na karnawałowy manicure. Karnawał to idealny temat, bo bardzo ogólny, a jednocześnie skłaniający do fantazyjnych, wymyślnych mani :D. Postanowiłam spróbować, zresztą sami wiecie jak bardzo lubię zdobienie paznokci!

Mój wzorek to totalny przepych i chaos, ale właśnie tak kojarzy mi się karnawał. Zaczęłam od cieniowanej bazy, w której użyłam fioletowego lakieru Golden Rose Matte 14 i soczystej zieleni. Użyłam wielu różnych ozdób: większych kryształów, różowego bulionu, trzech rodzajów cyrkonii. Maskę na środkowym paznokciu namalowałam farbkami akrylowymi, podobnie jak drobne białe kropeczki na innych paznokciach. Nie mogłabym nie użyć w tym mani któregoś top coatu z serii Carnival, padło na fioletowy 08, który widzicie na serdecznym palcu.

DSCN5266

DSCN5264

DSCN5261

DSCN5268

Konkurs jeszcze się nie kończy, więc Wy też możecie wziąć udział! Szczegóły oczywiście na profilu GR (https://www.facebook.com/GoldenRosePolska).

A jeśli jesteście ciekawi co mi wpadło dzisiaj w ręce na promocji w Naturze to zapraszam na mój fb :).

82 komentarze:

  1. mistrzostwo świata, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny manicure na karnawał! Świetne połączenie kolorów i wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. zaszalałaś! ale całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maska i wskazujący są świetne :) moje uznanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde no i teraz nie ma co brać udziału bo wygrasZ:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, kto to może wiedzieć.. ale nie mówię, żebym nie chciała:D

      Usuń
  6. Prawdziwe karnawałowe szaleństwo jak w Rio:)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie podziwiam cię za tak wspaniały dar do zdobienia paznokci :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Zaparło mi dech! Czuć karnawał ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo mają się kojarzyć karnawałowo:D

      Usuń
  9. Piękna stylizacja - wiem, że się powtarzam :)
    Pierwsze miejsce gwarantowane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędne :-) Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki i powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja, ale cudo!! wszystko idealnie się zgrywa! :) super tę maskę zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, że Wam się podoba:)

      Usuń
  13. Uważam że przegięłaś :p to jest przecudowne :D jak nie wygrasz to zrobię jakąś demonstracje pod siedzibą GR :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:D no ale nie widziałaś jeszcze innych prac!!!

      Usuń
    2. No ale proszę Cię ;p Twoją jest wspaniała!

      Usuń
  14. Jak zwykle mistrzostwo :) jak dla mnie to już wygrałaś :) piękny manicure na bogato :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię Cię :P Masz za ładne zdobienie :P Idę się chować w kąt ze swoim, bo stworzyłaś dzieło sztuki i jak nie wygrasz pojadę do ich siedzimy i wbiję odrobinę rozsądku komisji do głowy :P MUSISZ być wronie prac nagrodzonych (nie wiem w sumie ile wygrywa ;P). No musisz! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Swoją drogą też nie wiem ile będzie wygranych, bo nigdzie tego nie napisali. I nie gadaj głupot, bo widziałam twoje zdobienie które od razu mi się spodobalo:)

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa. Ale patrząc na Twoją pracę, czy prace kilku innych osób moja w ogóle nie jest karnawałowa :P Ale i tak mi się podoba :D
      I serio... jak nie wygrasz dołączam do Daguszki :P

      Usuń
  16. trzymam kciuki, żebyś wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Mistrzostwo - zgadzam się!

    Podziwiam Twój talent i precyzję!

    Twoje paznokcie ogląda się jak małe dziełka sztuki czasami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno Ty to masz pomysły, normalnie brak mi słów, kiedy widzę Twoje przepięknie pomalowane paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się bardzo cieszę, że Tobie się podoba:D

      Usuń
  19. Super :) musiało być bardzo pracochłonne! Ale efekty - miazga :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki, masz dar :-)) Bardzo fajny pomysł, szczególnie z tą maską :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow :) niezła mieszanka :) bardzo mi sie podoba maska na paznokciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręczne malowanki zazwyczaj dobrze wychodzą :)

      Usuń
  22. to się dopiero nazywa karnawał :) świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekstra! Niby chaotycznie ale ostateczny efekt jest naprawdę świetny :) Wszystko się ze sobą ładnie komponuje :) Pozadziwiam namalowaną akrylami maskę. Jest mega staranna;)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne:*

    jestem fanka Twoich zdobień i pomysłów;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow poszalałaś , wystrzałowe mani ekstra

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyszło nieziemsko, nie mogę się napatrzeć! Pomysł, zestawienie, wykonanie! Trzeba mieć naprawdę talent, by z tak pozornego chaosu, stworzyć tak piękny obraz.Od razu na myśl nasuwa się karnawał w Rio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że od razu kojarzy się z karnawałem w Rio bo taki był zamysł:). Dziękuję!

      Usuń
  27. O kurcze z taką konkurencją jak ty to nie ma co startować :D Piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje paznokcie to jak maskarada w Wenecji, arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Miałam coś wysyłać na ten konkurs, ale sobie chyba odpuszczę widząc jakie cudo zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj głupot tylko bierz się do roboty:D

      Usuń
  30. przepiękne te pazurki!! M E G A ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny! trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Coś pięknego, powodzenia ale myślę, że na pewno będziesz w czołówce; sama też coś zmalowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piekne, zazdroszcze talentu i cierpliwosci

    OdpowiedzUsuń
  34. poszalałaś :) to jest najpiękniejsze zdobienie jakie widziałam do tej pory :) fantazyjne i na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezwykłe, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne i pomysłowe, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne!!! Kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu, jest bogato, ale o dziwo całość wygląda bardzo estetycznie co uważam, za rzadkość przy takiej ilości ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  38. to chyba najbardziej karnawałowe paznokcie, jakie widziałam! CUDO! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę napatrzeć się na te paznokcie! :) Dla mnie szczytem jest narysowanie kilku kropek na płytce, a tu takie cuda! :O

    OdpowiedzUsuń
  40. wow, są prawdziwie karnawałowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje:)
    zasłużone pierwsze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje Kochana :-)
    Przepiękna praca :-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem czemu jeszcze nie pogratulowałam Ci I miejsca! Zasłużona nagroda! Zmiotłaś konkurencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ Ty jesteś zdolna - pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń