wtorek, 21 stycznia 2014

My Secret Confetti - FUN

Jeden z czterech lakierów z mini kolekcji Confetti My Secret. Fun jakoś najmniej mi się podobał patrząc na buteleczki i faktycznie na paznokciach też mnie nie zachwycił. Jest ładny i taki jakiś wesoły, ale teraz mamy tyle świetnych glitterów w niskich cenach z przeróżnych firm, że Fun wypada na ich tle nieszczególnie.

W brzoskwiniowej bazie zatopione są trzy rodzaje brokatu: większy w jasnym kolorze oraz drobny czerwony i zielony. Na moich zdjęciach wyszedł trochę zbyt pomarańczowo, w rzeczywistości nie jest tak intensywny. Po wyschnięciu jest lekko chropowaty, więc jeśli komuś to przeszkadza trzeba będzie nałożyć top coat. Na zdjęciach dwie warstwy. Do kupienia oczywiście w Naturach, po 7,99zł.

DSCN4952

DSCN4953

DSCN4955

DSCN4957

DSCN4958

66 komentarzy:

  1. Fajny efekt może kolory nie moje ale ciekawe urozmaicenie w takie ponure dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za pomarańczem, ale ten wygląda jakoś tak... fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takasmo z pomarańczowym kolorkiem, ale brokat zmienia postać rzeczy!;P

      Usuń
    2. I ja także nieszczególnie lubię pomarańczowe lakiery... ale zdarzają sie wyjątki;)

      Usuń
  3. wcale nie jest taki zły jak mi się wydawało w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale jakoś kojarzy mi się z kurkumą połączoną z curry xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah w sumie trafne skojarzenie, kurkuma jest w końcu taka żółto-pomarańczowa:D

      Usuń
  5. Jest ładny, ale mnie też nie zachwycił jakoś bardzo ;D Ale jego bardziej czerwony kolega... super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te Twoje pazurki
    na nich każdy lakier ładnie się prezentuje ;)
    ten dość ciekawy jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że dość fajnie wygląda, nie wiem czy dobrze bym sie czuła z takim odcieniem pomarańczu na paznokciach ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI na przykład tak średnio się zgrywał z kolorem skóry..

      Usuń
  8. Kurczę kolor skojarzył mi się z fasolką po bretońsku:D ale faktycznie średniak z niego. Nieszczególnie przepadam za takimi lakierami choć niektóre naprawdę mnie zachwycają (np. np. Golden Rose Jolly Jewels 110 - naj ever!, mam też niebiesko - zielone drobinki zatopione w bazie o podobnym odcieniu tyle, że bardziej przezroczystym - ciekawy efekt daje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tego JJ 110:D. Ja uwielbiam serię Jolly Jewels i Carnival z GR - to są przepiękne brokaty, a ten My Secret na ich tle wypada słabiutko..

      Usuń
  9. na początku bardzo się ucieszyłam na tą serię, ale po kilku(nastu) słoczach na blogach i po oględzinach w Naturze, doszłam do tego samego wniosku: z konkurencją nie wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ale nie przekonałabym się do pomarańczowych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fun wygląda sympatycznie, ale rzadko noszę takie odcienie, ponieważ kłócą się z odcieniem mojej skóry;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier wygląda choć chyba jednak wolę ciemniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. taki dyniowaty, fajny, ale nie zachwyca ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zachwyca.. ale fakt - może kojarzyć się z dynią:D

      Usuń
  14. ma w sobie pewien urok :) ale nie muszę go mieć jednak :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W opakowaniu wygląda średnio, ale na paznokciach mi się spodobał, od razu skojarzył mi się z dynią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi nie, ale odkąd napisałyście że kojarzy się z dynią to w sumie stwierdziłam że macie rację:D

      Usuń
  16. Piękne paznokcie, kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sama nie wiem, lubię i nie lubię na raz :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Od razu skojarzyły mi się z cukierkami :-) Fajne :-) Mimo, że nie lubię pomarańczu na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba ten jedyny mi się podoba z całej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak Ty zrobisz zdjęcie to nawet najbrzydszy lakier wygląda fajnie :) Ten w ogóle do mnie nie przemawia, ale zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paznokcie marzenie... {hiro-no-kuni}

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czuję się dobrze w takich odcieniach, więc na starcie jestem na "nie" :P Patrząc trochę dłużej stwierdziłam, że ma coś w sobie, jest uroczy przez te drobiny, ale brak mu czegoś... Faktycznie, przy konkurencji wypada słąbo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dorasta do pięt niektóym lakierom Golden Rose:D

      Usuń
  23. polecam serię z Golden Rose Carnival :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam bardzo dobrze ... albo nawet za dobrze:D:D

      Usuń
  24. Ja nigdy nie lubiłam lakierów z drobinkami, ale dzisiaj kupiłam Lovely Snow Dust i jestem mile zaskoczona :)


    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snow Dust to zupełnie inna bajka ale ładne:) nie mogę na nie trafić nigdzie

      Usuń
  25. Piękne paznokcie, kolor nawet uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten kolorek mnie nie przekonuje, choć na twoich pazurkach fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny lakier!! Śliczne równiutkie pazurki masz :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie - fajny, wesoły, ale jakoś brak w nim tego czegoś szczególnego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się podoba taki efekt :) Na karnawał w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jest nawet ładny, ale jakoś mnie '' nie porwał '' :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja go ostatnio kupiłam, spodobał mi się w butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie złapał mnie za serce w przeciwieństwie do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie ten kolor czeka na swoją kolej. Na razie na moich paznokciach gościła biel z tej serii. Niby fajny pomysł z połączeniem od razu brokatu i lakieru. Jednak ja chyba jestem z tych, co najlepiej czują się w zwykłych, kremowych emaliach, bo jakość nieszczególnie przypadł mi do gustu efekt, jaki dają lakiery z tej serii. Liczyłam na coś innego, na moich paznokciach otrzymałam coś innego. Choć jeszcze ich nie przekreślam, sprawdzę całą czwórkę i wtedy będę pewna swojej opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Powinnam dostać bana na komentowanie za to co mi się nasunęło na myśl - wygląda jakby najeść się brokatu i wszystko zwrócić, tak mi się kojarzy ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chyba też powinnam dostać bana bo miałam podobne skojarzenie jak puszka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiecie co, macie po prostu trafne skojarzenia:D

      Usuń
  36. Oj nie, połączenie kolorystyczne zupełnie nie z mojej bajki :(

    OdpowiedzUsuń
  37. kolorki ładne, choć nie lubię u siebie pomarańczy na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ladny kolorek idealnie nadaje się na lato...

    OdpowiedzUsuń