wtorek, 14 stycznia 2014

Neonowe ćwieki

Największe branie miały latem, ale ja wypróbowałam je dopiero teraz :). Neonowe ćwieki podobnie jak złote idealnie trafiają w mój gust. Zdecydowanie zyskują na żywo. Fajne są, zupełnie inne niż większość ozdób do paznokci, już jeden ćwiek na każdym paznokciu potrafi zupełnie odmienić pospolity lakier!

U mnie dzisiaj w bardzo krzykliwym wydaniu. To połączenie techniki marmurkowej (baza) z czarną częścią malowaną od taśmy klejącej. Ćwieki przyklejałam na mokry lakier, następnie zabezpieczyłam całość top coatem.

DSCN4854

DSCN4849

DSCN4859

Ćwieki dostępne są w różnych kształtach i kolorach. Można kupować je tylko w jednym określonym kolorze, ale ja zdecydowanie wolałam karuzelkę różnych kolorów. Jest ona ze sklepu Born Pretty Store, który już zresztą nie pierwszy raz polecam (co za wybór!). Dokładnie kupić ją można TU, ale widziałam też wiele innych rodzajów ćwieków. Podobają mi się również takie w kształcie serduszek czy gwiazdek, super są sześciokąty wyglądające jak plaster miodu, albo pastelowe ćwieki.

W moim zestawie jest sześć kolorów: niebieski, żółty, pomarańczowy, fioletowy, różowy, zielony. Najmniej neonowo wypadają niebieskie i fioletowe, ale w sumie też są ładne. W każdym z kolorów występują dwa kształty – kwadraty i kółeczka. Ćwieki są płaskie i malutkie. Czuć je oczywiście na paznokciach ale nie zahaczają zbytnio o włosy czy ubrania (rzadko się zdarza). Jeśli naszłaby Was ochota na takie ćwieki to przypominam o kodzie KP9J61, który uprawnia do 10% zniżki na zakupy.

DSCN4857

DSCN4858

DSCN4853

63 komentarze:

  1. ha, czekam aż Wieloryb mi je odsypie i te pastelowe, om nom nom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie je zestawiłaś! Muszę w końcu zrobić mani z ćwiekami i wykorzystaniem metody marmurkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio podobają mi się tego typu ozdoby na paznokciach, jednakże u Ciebie prezentuje się to całkiem ładnie i idealnie wpasowuje się w karnawałowy nastrój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło przecudnie, bardzo wyróżniają się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bardziej mi się ćwieki na paznokciach podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło idealnie, tak optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) także mam te ćwieki są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ćwieków nigdy dość, ktoś fajnie zrobił, że je wymyślił :) ładny mani, ale znając siebie pewnie dałabym jakąś jasną bazę pod ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:D. Ja lubię akurat takie kolorowe akcenty na ciemnych lakierach więc kusi mnie jeszcze wersja trochę spokojniejsza i w macie:D

      Usuń
  9. cudnie to wyglada az mi sie chce zamowic takie bajery

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Właśnie! Jakaś odmiana od ciemnych i zgaszonych lakierów:D

      Usuń
  11. ślicznie i bardzo kolorowo, czyli tak jak lubię ;)
    te ćwieki są prześliczne ;) muszę dorwać takie neonki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Neonowe szaleństwo! Aż ciężko się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ćwieki jak ćwieki, ale ta marmurkowa baza jest rewelacyjna! szkoda, że nie ma zdjęcia samego marmurku *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu malowałam dalej, więc nie zrobiłam fot:)

      Usuń
  14. efekt jaki uzyskałaś --> wow!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie to wygląda!!!
    Ja mam też taką karuzelę neonowych tylko, że same kółeczka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widuję jeszcze romby, prostokąty.. w sumie dużo różnych kształtów:)

      Usuń
  16. Zaszalałaś ;) Bardzo mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Właśnie takie imprezowe są, bo strasznie kolorowe i przyciągające wzrok ale ja i tak na dzień noszę:D

      Usuń
  18. Świetne te paznokcie, a szukam inspiracji na zabawę karnawałową na sobotę. Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może coś z wzorków wpadnie Ci u mnie w oko;)

      Usuń
  19. Piękne! Też bym chciała takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę szalone i zwariowane, ale bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi się te ćwieki podobają, szkoda, że sklep przyjmuje tylko jedną metodę płatności :(

    OdpowiedzUsuń
  22. na pazurkach wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za neonowymi kolorami, ale u Ciebie wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jakie fajne i to zdobienie cudo :D ja posiadam też takie cwieki , ale w wersji pastelowych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pastelowe też są super.. pewnie i na nie kiedyś się skuszę, bo niedrogie;)

      Usuń
  25. Świetny mani, a ćwieki super - dużo można z nich wyczarować. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurczę, ale cudnie to wygląda!!! Ta marmurkowa baza super Ci wyszła no i te ćwieki oczywiście ekstra tu wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ super to wygląda - dosłownie kilka dni temu takie ćwieki wrzuciłam na sklep, różne kształty są :)
    Nawet nie sądziłam, że tak fajną kompozycję można z nich uzyskać. Mam do Ciebie prośbę - napisz do mnie na mój adres beata@dobrarada.com.pl - mam dla Ciebie pewną propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne :) tło pod te ćwieki wydaje się być genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Fenomenalne mani. Bardzo podoba mi się kontrast między czernią a soczystymi kolorami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię właśnie czerń łączyć z takimi mocnymi kolorkami:D

      Usuń
  30. Świetnie to sobie wymyśliłaś !!! Neonowe ćwieki BPS są genialne. Na czerni prezentują się fantastycznie, no a dodatek marmurkowy po bokach sprawia, że twój mani jest niepowtarzalny. Pięknie. Kiedyś pozwolę sobie spróbować stworzyć coś podobnego, bo podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo chętnie zobaczę twoją wersję ćwieków:D. Fajne są te ćwieki, na żywo jeszcze lepsze!

      Usuń
  31. Podkład wygląda jak lody na patyku Zapp:]Smaczne, kolorowe i bardzo letnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam i lubię, ale wieki nie jadłam:D!

      Usuń
  32. dużo sie dzieje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Have you heard about a Treadmill desk? it´s an alternate way to exercise while doing your day to day work.
    jeux de info
    jeux de bubble
    Jeux d'amour

    OdpowiedzUsuń
  34. Paznokcie świetne:-) Odważne zestawienie. Ja bym pewnie połączyła tylko z czernią.

    Jak wygląda kupowanie w sklepie Born Pretty Store? Wiem, że nie można kupić w polskich złotówkach, więc w jaki sposób dokonać płatności? Trochę mam obawy przed takimi zakupami. A może ktoś zamawia coś w najbliższym czasie i mógłby przygarnąć moje zamówienie?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez konto Paypal, warto założyć bo nic to nie kosztuje a dzięki niemu można robić zakupy internetowe nie tylko w polskich sklepach. Ja często zamawiam w ten sposób i jest to bezpieczna metoda płatności:)

      Usuń
  35. Ale płacę wtedy w złotówkach a konto samo przelicza na inną walutę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jakoś tak, że paypal przelicza na dolary i wpłata idzie w dolarach (ale pokazuje ile wychodzi na złotówki żeby była jasność). I paypal pobiera tą kwotę w złotówkach z twojego konta

      Usuń
  36. O, super! Na pewno spróbuję cos kupić, bo mają super ozdoby do paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorowo, zabawnie, lekko i przyjemnie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale odjechane :D Idealne na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń