środa, 22 stycznia 2014

Paznokcie na karnawał: CZERŃ i SREBRO

Połączenie koloru srebrnego i czarnego kojarzy mi się z Sylwestrem, Nowym Rokiem i karnawałem, dla mnie to typowo imprezowy duet kolorystyczny. Dlatego dzisiaj kolejny wzorkowy mix w tych dwóch kolorach.

Bazą do tego mani była idealna czerń z Colour Alike (Typografia – L). Użyłam także srebrnego lakieru, na serdecznym, to Colour Alike Aleja Gwiazd. Na tym samym paznokciu pojawiła się także czerń Sensique nr 316, to lakier z serii Art Nails z dosyć cienkim pędzelkiem do zdobień. Na małym paznokciu widzicie srebrny topper H&M SIlver Frost z kolekcji disneyowskiej, z Królewną Śnieżką.

Ponadto użyłam ozdób do paznokci: rombów nazywanych także diamentami na wskazującym (moje są z Dobrej Rady w kolorze srebrnym, są po złotówce) i srebrnej ciętej folii (także Dobra Rada, także złotówka za pojemniczek). Bardzo efektowna jest ta folia, ale większe kawałki lubią odstawać nawet mimo lekkiego dociśnięcia ich do lakieru i użycia top coatu. Lepiej chyba po prostu wybierać te najmniejsze kawałeczki.

DSCN5166

DSCN5169

DSCN5165

Skoro dziś w temacie wzorkowym to pokażę Wam zdjęcia reklamowe limitowanych nowości od My Secret. To 3D Glitter Nails – brokaty do paznokci dostępne w trzech kolorach. Mają być po 8,99zł co jest dosyć wysoką ceną jak za brokat, taniej wychodzi w sklepach dla stylistek paznokci. Nie każdy jednak lubi z takich sklepów zamawiać a woli dopłacić i mieć stacjonarnie na już.

MySecret_brokat_3D_Glitter_Nails_3_niebieski_kompozycja

MySecret_brokat_3D_Glitter_Nails_1_złoty_kompozycja

MySecret_brokat_3D_Glitter_Nails_2_róż_fiolet_kompozycja

55 komentarzy:

  1. Cudownie wygląda, masz świetne pomysły na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak zgadzam się, świetny pomysł!! wygląda kosmicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ta folia fajnie wygląda! :D też uważam, że połączenie czerni i srebra jest takie imprezowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokietki :) Zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 paznokiec bardzo ciekawy, jakby rozbite lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ta cięta folia wygląda :)
    wszystko ładnie połączyłaś do "kupy" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie, takie z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skad masz te drobinki tak jakby szkla :))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W notce jest napisane, to folia cięta z Dobrej Rady ;)

      Usuń
  9. Niesamowicie... futurystycznie to wygląda :) Trochę bym się obawiała oderwania tej folii, więc tym razem będę tylko podziwiać u Ciebie :) Zwykle podejrzane na Twoim blogu wzory mam ochotę wypróbować od razu na własnych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie:D! Folia faktycznie na drugi dzień trochę poodpadała ale cały mani nadal wyglądał nie najgorzej:)

      Usuń
  10. super, niestety też nie lubię do końca tych folii przez to odstawanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne paznokcie, jakie zadbane..
    eleganckie..
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy Twój mani powala mnie na kolana....... Strasznie mi się podoba;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mani jak z potłuczonego lustra <3 Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to zawsze coś fajnego zmalujesz

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt niesamowity, ale "coś" odstającego od paznokcia by mnie za bardzo irytowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, sama trochę oskubałam potem tę folię;)

      Usuń
  17. super, zgłaszaj do konkursu Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale szalone paznokcie, ja chyba jestem zbyt zachowawcza, bo nie zrobiłabym każdego innego. U Ciebie mi się to podoba:) I przypomniałaś mi, że już mega dawno nie miałam czarnych paznokci, a kiedyś je tak bardzo lubiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio polubiłam takie wzorki, w których na każdym paznokciu dzieje się coś innego mimo, że kiedyś nie do końca mi się podobały:)

      Usuń
  19. Super są te ozdoby :) I jeszcze tanie w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze fantastyczny mani :) a co do tych brokatów to ładny jest ten morski kolorek, ale faktycznie ciut drogie. Może na jeden się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogo właśnie wychodzą, bo brokaty w sklepach dla stylistek przecież grosze kosztują. Ale wiem, że wiele osób chce nie raz kupić coś na już, nie lubi robić zakupów przez internet więc pewnie dla takich osób to będzie w miarę fajna opcja. A jak ktoś ma całą szufladę ozdób, no to raczej po te brokaty nie będzie leciał:D

      Usuń
    2. Pewnie jak będę przy okazji na zakupach to wrzucę jeden słoiczek (o ile jeszcze będą ;P), bo lista "must have" coraz dłuższa :D

      Usuń
  21. Super pomysł, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej podoba mi się wskazujący i mały paluszek :) mam te diamenty, ale nie srebrne...czas uzupełnić chyba zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, ja mam jeszcze złote, czerwone, no kilka kolorów. Lubię je w wersji gdzie dookoła są perełki bulionu :D

      Usuń
  23. Świetne połączenie a środkowy palec podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pocięta folia wygląda ciekawie, jak potłuczone szkło, lub jak mozaika. Całość bardzo efektowna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Środkowy paznokieć wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda, ale myślę, że ze złotem efekt jeszcze bardziej by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wskazujący i serdeczny - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń