niedziela, 12 stycznia 2014

Tutorial: Karnawałowe smokey

Makijaż wieczorowy, mocny, błyszczący z cyrkoniami. Typowo karnawałowy! Użyłam do niego moich nowych cyrkonii, kupiłam je z myślą o paznokciach ale nikt przecież nie powiedział, że nie można ich użyć w makijażu :). Świetne są, mienią się na przeróżne kolory. Można je zastąpić równie dobrze zwykłymi cyrkoniami, albo nawet zupełnie innymi ozdobami do paznokci jeśli macie jakieś pod ręką.

DSCN4795

DSCN4792

Poza ozdobami przyda się też klej do sztucznych rzęs, jakoś trzeba je przykleić :). Używałam także błyszczących cieni sypkich.

Pewnie zastanawiacie się czy takie cyrkonie na oku są bardzo niewygodne.. specjalnie pochodziłam przez pół dnia w takim makijażu żeby to dobrze sprawdzić i okazało się, że w ogóle nie przeszkadzały. Czułam je w minimalnym stopniu, chyba nawet mniej niż sztuczne rzęsy. Jednak takie ozdoby mogą się nie sprawdzić przy mocno chowającej się powiece. Moja podczas mrugania “nie chowa” się w fałd skóry, ale przy opadającej mógłby być problem. Wtedy należałoby postawić na cyrkonie przy dolnej powiece lub w kąciku oka.

karnawalowy

  1. Całą powiekę pokrywam ciemno zielonym eyelinerem. Można użyć zwykłego czarnego eyelinera, Color Tatoo w ciemnym kolorze albo po prostu nałożyć zwykłą bazę (nie podbije wtedy dodatkowo cieni, ale też się sprawdzi). Nakładam cielisty cień tuż pod brwi.
  2. Na ruchomą powiekę i wewnętrzny kącik oka nakładam błyszczący sypki cień z drobinkami.
  3. Dolną powiekę pokrywam fioletowym cieniem.
  4. Rozcieram cienie miękkim pędzlem. Od załamania górnej powieki, lekko w górę nakładam jasno brązowy matowy cień. Wewnętrzny kącik oka podkreślam mocno błyszczącym miedzianym pigmentem.
  5. Linię wodną maluję turkusową kredką.
  6. Przy użyciu kleju do rzęs naklejam cyrkonie przy zewnętrznym kąciku oka. Nakładam tusz na rzęsy.

DSCN4812

Nowy-3

Specjalnie do tego makijażu użyłam tej nowej pomadki Golden Rose Velvet Matte 02, żebyście mogli zobaczyć jak wygląda na ustach i na całej twarzy. Bardzo fajnie się zapowiada!

DSCN4800

DSCN4805

Lista użytych kosmetyków:

  • TWARZ: Maybelline Dream Pure BB cream, Dermacol, puder bambusowy z jedwabiem Paese, róż Annabelle Minerals w odcieniu Nude.
  • BRWI: kredka Essence, cienie L’Oreal
  • OCZY: żelowy eyeliner Essence I love NYC, sypki cień Fyrrinae – Glitterboi, sypki cień Barry M 21, paletka 120 cieni allegro, paletka neutralnych cieni ebay, L’Oreal Flase Lashe Wings, turkusowa kredka Chromatics Maybelline, sypki cień Inglot 86
  • USTA: Golden Rose Velvet Matte 02

72 komentarze:

  1. Jak z kreskówki <3 :3

    Muszę moje Fyrrinae odgrzebać:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chcę sobie kilka sypańców od nich zamówić:D

      Usuń
  2. Cudnie to wyglada. U mnie nie daloby rady

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak Ty to robisz... boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny i jakie masz przy tym OCZY <3

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW :) jestem pod wrażeniem :):) Świetny pomysł i przecudne wykonanie :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż ;)
    fajna ta kredka na linii wodnej i cień pod ;) ładnie współgrają ze sobą :) a na takie połączenie bym nie wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alieneczko:). Ta kredka MNY sama w sobie jest fajna no i bardzo mocna na linii wodnej:)

      Usuń
  7. Piękny makijaż:) Masz takie śliczne duże oczy:) Fajny ten akcent z cyrkoniami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie by sie nei sprawdzil ale Ty masz duuuze oczy i swietnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  9. Istne szaleństwo:] Eh..jak ja bym chciała robić takie ładne makijaże :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ćwicz, ćwicz:D. Ja na przykład kiedyś nie umiałam zwyklej kreski namalować, a teraz wydaje się to takie proste:)

      Usuń
  10. Cyrkonie dają mega efekt Piękny ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie wyglądają te cyrkonie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy na paznokciach się sprawdzą:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Super są! Na żywo nawet ładniejsze niż na na zdjęciu z aukcji.

      Usuń
  13. ładne z Ciebie dziewczę, makijaże tworzysz wspaniałe,tylko po co te włosy farbujesz na takie nierealne kolory:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty . . przecież to jest piękny kolor! I jej tak w nim dobrze . . :)

      Usuń
    2. nierealny kolor.. czy to znaczy że on nie istnieje?

      Usuń
    3. ...bo mi się takie podobają, ale innym nie muszą ;)

      Usuń
    4. Patrycja Nila- oczywiście, ze nie istnieją takie kolory włosów, ale skoro kleo lubi, to ok:) ja tam ją wolę w naturalnym kolorze, co nie zmienia faktu, że makijaże mi się podobaja i podobać będą, bez względu na te " nierealne" kolory włosów, ech

      Usuń
  14. Ekstra:) ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny makijaż i idealnie Ci pasuje! :)
    I ta szmineczka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie malujesz. ruchoma powieka boska wczoraj też maziałam na ten sam liner ;) wgniotłam wypiekany cień pupa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygląda:) Na szkoleniu z wizażu też używałyśmy takich cyrkonii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ciekawa jestem w jaki sposób je zastosowałyście:)

      Usuń
  18. Cudny! chociaz ja bym pewnie cyrkonie czuła, mam wredne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, minimalnie je jednak czuć, to nie to co sam cień czy kreska;)

      Usuń
  19. wyglądasz jak Mała Syrenka ^^ ślicznie :):*

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał się Wam :D

      Usuń
  21. przepiękny makijaż. zwłaszcza podoba mi się połączenie fioletu i turkusu na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem ja kto możliwe, że dopiero teraz Cię odkryłam :) Fajne pomysły, świetne zdjęcia i włosy w szalonym kolorze :D Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:D! A ja Cię znam tj. twoje filmiki i bloga... no i włosyyyy <3 !

      Usuń
  23. Magia! i Twoje oczy są niesamowite!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy bym nie pomyślała, że można użyć ozdób do paznokci w ten sposób. Świetny sposób :)
    Co do tych nowych pomadek, byłam na nie strasznie napalona, ale dziś przeczytałam, że mocno przesuszają usta i trochę mnie to zniechęciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wszystko zależy od upodobań. Nie można o nich powiedzieć, że nawilżają usta.. ale czy wysuszają... moim zdaniem jak na matowe pomadki to nie. Dużo bardziej tępe i wysuszające są z Inglota, a ta po kilku użyciach nie zrobiła na mnie złego wrażenia w tej kwestii. Ale jak ktoś ma usta z tendencją do przesuszania to pewnie nie będzie zadowolony, tak myślę.

      Usuń
  25. Gratuluję pomysłu i samego wykoanania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten makijaż na karnawał. Jednakże sama chyba nie odważyłabym się nałożyć takich cyrkonii na oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na wygląd/brak komfortu w noszeniu/zabawę z klejem ?:)

      Usuń
  27. Cudownie :) Magicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  28. G E N I A L N Y ! ! ! !
    jestem oczarowna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny makijaż ^^ Idealny na karnawał ;) Ten pomysł z cyrkoniami jest świetny :)
    Jestem zachwycona Twoimi pięknymi, dużymi oczętami !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie i ja poproszę kilka wskazówek jak zrobić tak wspaniałe zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia tylko lampy pierścieniowej, nie używam niczego specjalnego:))

      Usuń
  31. Jest świetny! Szalenie mi się podoba <3 połączenie, pomysł, precyzja ach!

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaż idealny na karnawał! :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog więc na pewno będę tu często zaglądać!
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bajeczny, magiczny makijaż :D Niezwykle podoba mi się połączenie fioletu i turkusu na linii wodnej. Nie wpadłam na pomysł połączenia kolorów w tej sposób (cień i kredka w linii wodnej), muszę coś u siebie pokombinować.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się dobór kolorów. Cudny zarówno ten na górnej jak i na dolnej powiece :) Makijaż klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Włosyy! Idealnie współgrają z makijażem!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na 1 zdjęciu wyglądasz jak wróżka, cudowny klimat makijażu, fryzury... Pięknie :-))

    OdpowiedzUsuń
  37. makijaż jest świetny, w dodatku Twój kolor włosów mnie hipnotyzuje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny makijaż dla odważnej Dziewczyny, super brwi

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealny na wieczór! Odważny kolorek włosów :)
    my-favourite-bag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny kolor włosów;) Makijaż idealny na wieczór;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Howdy, i recently thinking id post and let and allow you toyou know your blogs design is really messed up on the K-Melon browser. AnyAnyhowhow keep up the good work.
    Jeux de bébé
    jeux de mario
    jeux de sonic

    OdpowiedzUsuń