sobota, 25 stycznia 2014

Wibo WOW Glamour Sand nr 1

Wibo wypuściło na sezon jesienno-zimowy kilka piaskowych lakierów, ja skusiłam się na jeden z  serii brokatowej. Nie są drogie, a w promocji (40% na kolorówkę) tym bardziej się opłacało.

Wybrałam nr 1, w buteleczce bardzo ciemny czarno-zielony odcień. Na paznokciach czerń trochę blaknie i przypomina mi bardziej ciemny asfalt z iskrzącymi drobinkami w kolorze szmaragdowej zieleni. Piękny, szlachetny odcień! Pasował idealnie do mojego swetra i kolczyków :). Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw. Dla mnie ma tylko jedną wadę, podobnie jak każdy piaskowy lakier. Przez chropowate wykończenie bardzo łatwo się brudzi, od podkładu, pudru, ołówka, czegokolwiek. Ciężko to domyć i niestety nie wygląda tak ładnie przez wszystkie dni noszenia jak zaraz po pomalowaniu paznokci.

DSCN5148

DSCN5151

DSCN5147

DSCN5146

DSCN5153

92 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam że go mam,ale mam nr 4 :) a są troszkę podobne bo też ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak pomyślałam, ale sprawdziłam i mam 2,3 i 4 :D

      Usuń
    2. Tak, czwórka podobna się wydaje:).

      Usuń
  3. Genialnie wygląda na twoich pazurkach! Mam z tej serii ten i nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za zielenią na paznokciach ale w piaskowym wydaniu wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała ta seria jest bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, oglądałam swatche i wszystkie lakiery pięknie się prezentowaly:)

      Usuń
  6. Tak w sumie, to Wibo wypuściło te lakiery w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie zarejstrowałam chyba jeszcze tego, że mamy przecież 2014 rok..;). Dzięki, już poprawione:D

      Usuń
  7. bardzo lubię ten lakier, często mam go na paznokciach ^^ i też mi się strasznie brudzą piaski ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. jest śliczny, nie wiem jak mogłam go nie kupić. W drogerii nie zwróciłam na niego uwagi a teraz żałuję:)) oj może go jeszcze gdzieś znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze są.. choć w sumie to nie wiem bo dawno nie przyglądałam się na szafę Wibo

      Usuń
  9. Już od jakiegoś czas chodzę wokół niego chyba w końcu go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ale nie wiem czy bym się skusiła, bo pewnie trudno go zmyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmywa się tak łatwo jak lakier kremowy, ale nie ma tragedii! Nie musiałam używać folii aluminiowej, samo zmywanie długo nie trwało.

      Usuń
  11. Wygląda prześlicznie, jeden z moich ulubionych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam ostatnio jako pierwszy z piasków i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie sie prezentuje, choc szkoda, ze caly czas nie jest taki ladny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest genialny na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i nie lubie bo po kilku godzinach sie sciera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie:). Po dwóch dniach miałam lekko starte końcówki na niektóych paznokciach jedynie:)

      Usuń
  16. Piekny , uwielbiam takie kolory ciemne ! a zwłaszcza wlasnie czarny !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go i bardzo lubię, ale tylko kilka pierwszych godzin po pomalowaniu, tak jak piszesz-blednie, no i brudzi się jak każdy piasek. Mimo to miła odmiana dla zwykłych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ideałem to nie jest ale dla mnie na tyle ładny że wybaczam mu te wady :D

      Usuń
  18. Mam 3 z tej serii i nie mogłam trafić na ten zielonkawy:) Uwielbiam je i ten efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kilka razy za nim patrzyłam i zawsze niedostępny :( a piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że często bywają wykupione.. ja nie mogę dostać piaskowych śniegowych Lovely :/

      Usuń
  20. Piekny, ja mam sliwke wegierke :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się piaski na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromnie podoba mi się ta seria, uwielbiam mieniące się piaski ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Też go mam i chociaż nie jestem wielką fanką piasków, ten odcień nieodmiennie mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy że musi być wyjątkowy! Ja za to kocham piaski więc pewnie nie jestem obiektywna;)

      Usuń
  24. Pięknie go pokazałaś :)
    Wygląda na bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam go i baaardzo lubię :3 Piękny jest !

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam taki mojej siostrze, tylko że ona niekoniecznie lubi, jak coś jej odstaje od paznokcia. A problem podkładu na lakierach piaskowych doprowadza mnie do szału! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórych to właśnie wkurza, ta chropowatość... ale nie mnie;)

      Usuń
  27. Śliczny ten kolor ^^ U mnie niestety cały czas ich nie ma w Rossmanie :(

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękny kolor, ale moje paznokcie nie nadają się aktualnie do malowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę żeby szybko wróciły do dobrego stanu:)

      Usuń
  29. Przypomina mi to smocze cudeńko, które niedawno pokazywałaś. Może nie jest, aż tak cudowny, ale na pewno to niezła ekonomiczna alternatywa! Nie wiedziałam, że piaski tak się brudzą, ja na sobie próbowałam tylko jednego takiego, choć chyba to nie do końca jest piasek, raczej po prostu tekstura i nie mogę znieść tego chropowatego uczucia na swoich paznokciach :/ Dostałam niedawno jeden piasek z P2, ciekawa jestem, czy z nim będzie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny jest niż Dragon, ciężko byłoby je porównywać ale też jest przepiękny i może w nieco podobnym .. klimacie:D?
      Mnie nie przeszkadza ta chropowata faktura, ale fakt niektórych może drażnić. U mnie brudzą się bardzo szybko ale to zależy co kto robi - na ciemnych podkład, na jasnych ołówek to już reguła.

      Usuń
    2. Musi coś w tym być, bo na zdjęciach jakoś automatycznie mi się skojarzył z Dragonem :) Wiadomo, że na żywo, czy przy dokładniejszym porównaniu pewnie widać byłoby różnice, ale mimo wszystko uważam, że to fajna alternatywa :) Będę próbowała jeszcze innych piasków, by zobaczyć, czy niektóre mają fakturę, która nie zrobi na mnie złego wrażenia :)

      Usuń
  30. Cudowny jest! Dopisuję do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak nie lubię zielonych cieni i lakierów, tak ten mi się bardzo podoba. wygląda świetnie i wieczorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękny i zdjęcia ładne! też go mam, ale jeszcze nie malowałam nim ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam wszystkie z tej serii oprócz mieniącego się na różne kolory. Ten i bordo są moimi faworytami!

    Masz rację z tym brudzeniem. Raz miałam ten lakier na dłoniach, rano gdzieś szłam, więc rachu ciachu podkład rękoma na twarz i... tragedia na paznokciach. Szorowałam szczoteczką z 5 minut, a i tak nie wyglądał tak zniewalająco.

    Marzę też, żeby ktoś zrobił lakier niepaskowy, który będzie wyglądał, jak te zanim zaschną. Ten brokatowy efekt zniewala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie tak samo.. próbowałam je potem wyszorować z pudru ale całkiem się nie dało:/

      Usuń
  34. Piaski uwielbiam i ten też jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem oczarowana tym odcieniem. Jest głęboki i bardzo intrygujący ;) Cudowny kształt paznokci.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie wygląda, ale przeraża mnie zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest bardzo problematyczne, serio:)

      Usuń
  37. Mam i bardzo lubię, jest bardzo efektowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie jestem do nich przekonana, za mało "suche" są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie za mało.. piaskowe?

      Usuń
    2. tak, po wyschnięciu są takie trochę mokrawo-satynowe, wolę suche suche jak GR :P

      Usuń
  39. Kurcze, efekt jest na prawdę WOW! Cudowności! Tylko... jak to zmyć? :D
    Piękne masz te pazurki :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zmył się w sumie bezproblemowo, wiadomo że nie tak jak kremowy ale obyło się bez folii:)

      Usuń
  40. Świetnie się prezentuje na paznokciach. Ma genialny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  41. I znów ten piękny kamień :>> pasuje idealnie do paznokci!

    Ja posiadam 03 i 04 z tych piasków, fajne są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamień ciągle się pojawia na zdjęciach, ale cóż.. do tego lakieru tak pasował że po prostu musiałam znów z nim "zapozować" :D

      Usuń
  42. mam go i bardzo lubię :) świetne zdjęcia produktu <3, w pełni oddają magię, kolor i blask tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakochałam się ostatnio w piaskach :) Kupiłam Lovely Snow dust, ten twój też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nie mogę upolować złotka z Snow Dust...

      Usuń
  44. Cudowne paznokcie :) Idealne. Zapraszam do mnie, dzisiaj też paznokciowy wpis ;) http://cosmeliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się z dziewczynami, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę przyznać, że nie jestem wielką fanką piasków, ale ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam piaskowe lakiery, a w tym się oficjalnie zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń