środa, 8 stycznia 2014

Wyniki konkursu z KOLASTYNĄ

Pora ogłosić wyniki konkursu z marką Kolastyna. Do wygrania było 10 zestawów kosmetyków tej marki. Zadanie konkursowe polegało na opisaniu wymarzonej codziennej pielęgnacji przy nieograniczonym czasie i środkach finansowych ;). Nie będę cytować wygranych odpowiedzi, bo zajęło by to bardzo dużo miejsca ale jeśli macie ochotę na nie zerknąć (polecam, bardzo ciekawe pomysły!) to odsyłam do notki z konkursem.

A oto lista osób, które wygrywają zestawy kosmetyków Kolastyna, wasze odpowiedzi spodobały mi się najbardziej, kolejność przypadkowa:

Vashti

Olga

Aga J.

emersonn

Butterfly

Biśka

Karolina

Carula a

Southgirl

puszka

 

Gratulacje :)! Czekam teraz na maile od Was, prześlijcie mi proszę wasze adresy do wysyłki nagród na mój e-mail: kosmetykowyblog@gmail.com. Macie na to max 5 dni, ale zależy mi żeby dostać je od Was jak najszybciej :).

 

A poniżej najlepsze pielęgnacyjne porady zebrane przez markę Kolastyna z wszystkich blogów, które brały udział w akcji Dekalog Codziennej Pielęgnacji.

wyniki-08

wyniki-09

wyniki-10

wyniki-11

17 komentarzy:

  1. Miałam dziś naprawdę okropny dzień i ta informacja jest małym promykiem słońca, który go odrobinę rozświetlił. Dziękuję Kleo :* Zaraz prześlę adres.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak cudownie zaczynać dzień z taką informacją;)
    Już ślę do Ciebie meila;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, że też zostałaś wyróżniona, należało Ci się : )

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)

    fajny ten dekalog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa!!! Udało się! Dziękuję bardzo :* Mail już poszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jestem szczęśliwa, super! :) Zaraz wysyłam maila.
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie wygrałam coś innego niż Big Milk'a :D
    A dekalog świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :) zapraszam na mój kochamkosmetyki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa ;) dziekuje bardzo za wygrana :D mail juz poszedl do Ciebie;) pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hura!!! Pierwszy raz udało mi się coś wygrać ^^ super:) dzięki!
    e-mali wysłany :)

    OdpowiedzUsuń