sobota, 11 stycznia 2014

Złoto, kawior i korona

Czyli mani na bogato ;). Ostatnio bardzo spodobały mi się takie wzorkowe mixy, jeden lub dwa kolory użyte ale na każdym paznokciu inny wzór. Tutaj wykorzystałam jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych – czerń ze złotem. Dobrze mi się nosiło te paznokcie i nawet nieźle się trzymały.

Lakier bazowy to czerń z Miss Sporty, nie polecam. Jak dla mnie ma zbyt szeroki pędzelek i za słabe krycie (dwie warstwy to norma, ale jeśli chodzi o czarne lakiery to zawsze szukam jednowarstwowców bo często używam czerni do wzorków). Na palcu wskazującym metalowa blaszka w kształcie korony, karuzelkę z takimi ozdobami-blaszkami kupiłam na ebayu. Na środkowym matowy top Wibo z płatkami złota i ćwieki z ebaya. Serdeczny to mieszanka czarnego bulionu z dodatkiem złotego, a mały znów ebayowe ćwieki.

DSCN4482

DSCN4486

DSCN4481

Robiąc zdjęcia stwierdziłam, że ten wzorek fajnie wyglądałby z czarną kopertówką, ale że nie posiadam ani jednej paznokcie pozują z piórnikiem :D. Ale chyba można by się dać nabrać, że to jakaś stylowa torebeczka ;).

81 komentarzy:

  1. Genialne połączenie! Bardzo lubię takie miksy i u Ciebie wygląda on świetnie! Połączenie kolorystyczne jest bardzo eleganckie i to jedna z niewielu wersji złota, którą akceptuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na bogato :) dużo tego wszystkiego jednak muszę przyznać, że bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam pytać, cyrkonie i inne przyklejasz na lakier czy lecisz z kropelką/klejem do tipsów (ten sam skład swoją drogą)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lakier, a potem zawsze jeszcze warstwa top coatu. Dawniej zdarzało mi się przyklejać na klej/kropelkę (wymiennie właśnie), ale kilka razy uszkodziła mi płytkę ..jakby się przeżarła przez lakier czy coś.. więc teraz już tylko lakier;)

      Usuń
    2. no ja dawałam na bazę + dwie warstwy lakieru klej to z reguły nie przeżerało, w sumie to wystarczy lekko spiłować potem. Bo mi wszystko odpada kurde :P A na cyrkonie jak dam top to się nieraz po dniu podpowietrza, ech ;p

      Usuń
  4. Napisałam do Ciebie maila z pytaniem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba! Tylko za bulionem nie przepadam.. Reszta podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są cudowne! sama chętnie bym takie ponosiła ;-)

    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudowne! To chyba najlepsze skittles jakie do tej pory widziałam. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. francja elegancja :)))) świetne, takie typowe na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez kocham czern ze złotem! a paznokcie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwiekbiam takie mixy ale sama nie umiem takich zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  11. No powiem, że naprawdę świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się że przypadł Wam do gustu:D

      Usuń
  13. wow! niesamowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny miks! też lubię połączenie złota i czerni :) a ta korona jest całkowicie płaska, nie odstaje? dasz mi link do aukcji z tymi ozdóbkami?
    A jeśli chodzi o czarny lakier to polecam GR Rich Color 35, jedna warstwa już dobrze kryje i do wzorków się nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korona jest zupełnie płaska, te ozdoby są cienkie ale mają jedną wadę... a taką, że są właśnie zupełnie płaskie. Płytka paznokcie ma jednak półokrągły kształt i taka blaszka naklejona bezpośrednio odstawałaby po bokach. Dlatego zawsze delikatnie (z wyczuciem!) wyginam je tak żeby pasowały do paznokci:).
      Konkretnego linku podać nie umiem, bo zamawiałam je już dawno i nawet nie wiem u kogo, więc podsyłam link do wyników wyszukiwania: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=metal&LH_BIN=1&_sop=15&_sac=1&_osacat=107876&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR3.TRC0.A0.Xmetal+slice&_nkw=metal+slice&_sacat=107876

      Szukałam ich pod haslem "metal slice" w dziale nail art.
      Oo dzięki, zapamiętam! Przyszedł mi kilka dni temu czarny z Colour Alike i jest super, ale na przyszłość się przyda. Poleć mi jeszcze świetną biel a masz moją dozgonną wdzięczność :D

      Usuń
    2. Dzięki za linka, chyba coś zamówię :D fajnie, że dają się trochę wygiąć ;p

      a bieli niestety polecić nie mogę, bo akurat też jestem w fazie szukania :D ale słyszałam, że do stempli dobrze się sprawdza specjalna z Essence

      Usuń
  15. Ooo, świetne paznokcie :D Uwielbiam połączenie złota i czerni!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mixy :) Najbardziej podoba mi się na środkowym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O Mamuniu jakie cudo:0
    Jestem zachwycona. ...chcę taki mani. .....wzroku od zdjęć oderwać nie mogę. .... zdecydowanie zdobienie jedno z cudniejszych jakie widziałam. ....ohah cudeńko. ...

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze! Na bogato! Superancko to wyszło! :D Najbardziej mi się podoba chyba ten malutki pazurek :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny mani! Czerń z MS znam dobrze i w sumie też nie jestem zachwycona. Szerokie pędzelki akurat mi nie przeszkadzają ale jakość tego lakieru nie powala... Najpierw za słabo krył, a jak postał to zrobił się tak gęsty, że się smarki na paznokciach robiły. Więc go wyrzuciłam. Nie polecam też czerni z firmy basic (dostępny w drogeriach Schlecker obecnie Dayli). Nie kryje wcale... Pierwsza warstwa wygląda jak po zmyciu dobrej czerni (tylko takie szarawe smugi są) a do tego jest mega lejący i zalewa skórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za szerokimi ale tak jak napisałaś to konsystencja i krycie jest u niego główną wadą.. u mnie to samo, z początku rzadki a teraz gęsty. I lubi smużyć. Tej z Basic na szczęscie nie znam (mam tylko jednen glit Basic, akurat całkiem ładny). Ale w końcu kupiłam dobrą czerń teraz i mam czym malować:D

      Usuń
    2. Ogólnie lakiery basic są przyjemne, bo mam kilka innych (choć przy wszystkich krycie szału nie robi) ale czerń jest najgorsza z możliwych. Jak zdejmę hybrydy to pomaluję i pokażę Ci zdjęcie ;)

      Usuń
    3. O chętnie zobaczę tego brzydala:D

      Usuń
  20. korona może nie całkiem w moim guście, ale cały mani bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej głowa taka korona = Rimmel ;). Wiem, że tak korony wyglądały ale mam takie mocne rimmelowe skojarzenia chyba przez to, że ciągle widzę to logo;)

      Usuń
  21. masz śliczne paznokcie ;)
    zdobienie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jakie pięknie :D ta korona bardzoooo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne, ale niestety to trochę wyższa szkoła jazdy niż ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne, tylko zastanawiam się jak trzymają się te perełki , nie odpadają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem nieźle się trzymały, wiadomo kilka odpadło ale było lepiej niż myślałam. To chyba dlatego, że były "w kupie", bo jak przykeljałam nieraz tylko po kilka perełek w jakimś zdobieniu to szybko odpadały.

      Usuń
  25. Przepiękny mani. W sam raz na karnawałowe szaleństwo :3

    OdpowiedzUsuń
  26. To się nazywa królewskie mani:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Luksus na paznokciach :d super ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja myślałam, że to jest właśnie kopertówka :D

    Lubię zdobienia, gdzie każdy pazurek jest inny :) W tym przypadku najmniej przypadł mi do gustu ten z kawiorem, reszta jest boska, a najbardziej spodobała mi się korona. Czerń i złoto, klasyka i elegancja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli piórnik spisał się idealnie:D

      A mi całkiem się kawior spodobał i jeszcze powtórzę mani z kawiorem, ale rozumiem że może się nie podobać :)

      Usuń
  29. cuudny mani <3 daje efekt takiego jakby... przepychu, ale jak dla mnie trochę elegancki i zdecydowanie drapieżny :D jak dla mnie bomba ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. taki rockowy wzorek, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślałam, że to kopertówka, dałam się nabrać ;))
    Świetne połączenie, choć ja nie bardzo lubię kawior na pazurkach....ale całość super

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  33. black&gold pięknie polączenie :) jestem ciekawa czy ten kawior dobrze sie trzyma ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem nieźle, kilka perełek odpadło ale wytrzymał trochę:)

      Usuń
  34. genialne :) dużo tego ale i tak nie wygląda kiczowato tylko fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. eleganckie i trochę rockowe ;) Ja bym się jednak w tak ciemnym kolorze nie czuła dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten paznokieć z tymi kuleczkami, tzw. "kawior?" jest świetny.
    No muszę przyznać, że wszystkie są artystycznie pomalowane, ale ten z drobnymi kuleczkami- po prostu- powala:). Oczywiście pozytywnie- jestem na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Całkiem długo, dokładnie już nie pamiętam ale na pewno 3 dni wytrzymały:)

      Usuń
  38. Wow, genialne paznokcie ! Efekt do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  39. ale kombinacje,pięknie to wyglada,bardzo elegancko i efektywnie

    OdpowiedzUsuń
  40. moje ulubione połączenie!! Wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny efekt! Bogaty i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tam od razu pomyslalam,ze to torebke trzymasz w dloni haha :D strasznie ladny mani,ale u mnie nie wytrzymalby dwoch dni pewnie

    OdpowiedzUsuń
  43. jakbym nie przeczytała opisu pod zdjęciem to bym pomyślała fajna kopertówka :D a mani świetne!

    OdpowiedzUsuń
  44. super wzór na jakieś wyjście

    OdpowiedzUsuń