niedziela, 2 lutego 2014

Lakierowa wymianka / wyprzedaż

Nazbierało mi się trochę lakierów, które chętnie wymienię, bo wiem że już nie będę raczej nimi malować. Interesuje mnie przede wszystkim wymianka, mogę je ewentualnie odsprzedać (ceny byłyby wtedy w okolicach 2-3zł za sztukę), ale najchętniej wymienię się hurtem, przynajmniej po kilka sztuk :). Nie wymieniam się na jeden-dwa lakiery, bo po prostu nie opłaca się wysyłka.

Wszystkie lakiery są używane, najczęściej po jednym razie. Z tego co widzę żaden nie ma ubytku większego niż 10%. Niektóre pochodzą ze starych kolekcji i ich młodość przeminęła już naprawdę dawno temu, ale każdy z lakierów ma dobrą do malowania konsystencję, nie ma tu ani jednego zgęstniałego lakieru. Sami zdecydujcie czy Wam to przeszkadza czy nie, w razie wymianki ja chciałabym tylko żeby lakier, który przyjmę był zdatny do malowania tak jak moje. Zasady są proste: Ty wysyłasz paczkę jako pierwsza, kiedy do mnie dojdzie ja wysyłam do Ciebie (tylko listem poleconym!).

KONTAKT w sprawie wymianki/sprzedaży lakierów TYLKO NA MAILA:

kosmetykowyblog@gmail.com

DSCN7181

KOBO Daylily | MY SECRET Confetti Fun | VIPERA Bambini 35 | MAYBELLINE Colorama Neons 188 | SENSIQUE Wild Strawberry Dreams

DSCN7182

ESSENCE Guerilla Gardening I’m the moss | SENSIQUE Sea Green | WIBO Extreme Nails 311 | KOBO Shanghai | SENSIQUE Fantasy Glitter First Star

DSCN7183

MEMEME Sensuous | RIMMEL Reggae Splash | ESSENCE Boho Chic | KOBO Madrid | MY SECRET Cocoa

DSCN7184

SENSIQUE Bamboo in Autumn | ESSENCE 50’s Girls Reloaded You’re a heartbreaker | KOBO Warsaw | KOBO Istanbul

DSCN7185

KOBO Jaipur | SENSIQUE Wild Red Druits | LOVELY Moulin Rouge 1 | ESSENCE Gorgeous Bling Bling | VIPERA 818

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz