środa, 19 lutego 2014

Lakiery do zdobienia paznokci (Sensique Art Nails)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam jeden z lakierów do zdobień Sensique – kolorowy brokat nr 321. W serię wchodzą też trzy kremowe lakiery i jeszcze dwa brokaty. Dziś chciałabym pokazać właśnie te kremowe, czarny (316), biały (318) i czerwony (320).

Lakiery mają cienkie pędzelki, w końcu to lakiery do zdobień. Zupełnie nie sprawdza się to w przypadku tych grubszych brokatów, ale już przy tej kremowej trójce ma to oczywiście sens.

DSCN5436

DSCN5437

Nie mam pojęcia jak to się stało, że nie zrobiłam zdjęć pędzelkom. Nie do końca mi odpowiadają. Niby są wąskie, ale tak naprawdę to nie są super precyzyjne pędzelki. Dwa z trzech lakierów miały także wystające włoski z pędzelka,ale to akurat nie problem bo łatwo je przyciąć. Moim zdaniem te lakiery nadają się raczej do szybkich malowanek, prostych pasków, kratek, czy wygiętych kresek wykonanych szybkim ruchem ręki. Jeśli szukacie czegoś do precyzyjnych wzorków, malowania konkretnych motywów, takich mini-obrazków to najlepiej zainwestować w farbki akrylowe. Lakierem ciężko uzyskać taki efekt, nawet najcieńszym pędzelkiem.

DSCN5443

DSCN5440

Na moich zdjęciach możecie zobaczyć efekt wszystkich trzech lakierów. Jak widać paski nie są ani szczególnie precyzyjne, ani zbyt cienkie. Te lakiery przydadzą mi się jedynie do wypełniania moonów, albo wzorków od taśmy, bo fajnie kryją. Jednak do odręcznych malowanek wolę akryle, a do geometryczych wzorków metodę taśmową.

Lakiery kosztują 5,99zł i dostępne są oczywiście w drogeriach Natura.

34 komentarze:

  1. fajnie wyszło mam biały z myślą o malowaniu frencza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne i całkiem równe kreski Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super równe wychodzą dopiero od taśmy:)

      Usuń
  3. super pomysł na karnawał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jestem pod wrażeniem manicure! Jest genialny, bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyszło! bardzo lubię połączenie bieli, czerni i czerwieni!! Te kolory są dla siebie stworzone! Niestety u mnie w mieście nie ma już Natury (nad czym bardzo ubolewam) jest tam wiele wspaniałych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę szkoda.. zwłaszcza tych "naturowych" marek.

      Usuń
  6. Mimo wszystko bardzo podoba mi się zdobienie uzyskane przy użyciu tych lakierów :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie!:D Klasyczne kolory w niecodziennej wersji:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twoje mani, ja takich lakierów w ogóle nie lubię, bo nie mam żadnego talentu do wzorków ani tym podobnych malowanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy w ogóle musi lubic wzorki:).

      Usuń
  9. Ja tak nie umiem :) ale bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo wad lakierów wyszło fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mani wyszedł fajny, ale lakiery mnie jakoś nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma się farbki akrylowe to takie lakiery wydają się zbędne:)

      Usuń
  12. Świetne kolorowe pasiaki :D
    Ostatnio też coś takiego zmalowałam, ale w innej kolorystyce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na miniaturce paznokcie wyglądają jakbyś nakleiła na nie jakąś odbijającą światło folię ;) nie lubię białego i właściwie większość czy to mani czy makijaży z tym kolorem po prostu mi się nie podoba :p więc nie obraź się ale jak kocham cuda na Twoich paznokciach tak te paski mi nie podchodzą. Szkoda, że lakiery nie mają bardziej precyzyjnych pędzelków, ale za tę cenę to wiele nie trzeba się spodziewać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszą się podobać:). Ja akurat bardzo lubie biel,czy to w makijażach czy wzorkach :D

      Usuń
  14. Jeśli chodzi o akryle, możesz coś polecić? Jestem pod tym względem zielona a chciałbym zainwestować w coś konkretnego. Będę wdzięczna za podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kupic w zestawie, w takich małych tubeczkach. Mają takie czasem w Lidlu jak jest "tydzień sztuki",ale podobne znajdziesz tez na allegro za dwadzieścia parę złotych z marki Phoenix. Miałam te z Lidla, z Phoenixa też i jeszcze akwarele i wszystkie były w porządku. Nie mam jednak porównania z farbkami typowo do paznokci, zawsze używam takich zwykłych dla plastyków.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź:) Z pewnością poszukam w Lidlu a jak nie to na allegro, raz jeszcze dzięki wielkie. Najwyższa pora zacząć samemu coś tworzyć na pazurkach... może nie będzie aż tak źle:)

      Usuń
  15. Paseczki w klasycznych kolorach zawsze będą zachwycały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten czerwony jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piżamka?

    :D

    Jak zwykle: świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie.
    Teraz modne są ponoć takie różne paski :)

    OdpowiedzUsuń