wtorek, 18 lutego 2014

Max Factor – Fantasy Fire

Fantasy Fire to lakierowa legenda, w internecie niezwykle popularny lakier. I nic dziwnego, bo jest naprawdę wyjątkowy! Dawno temu nie można było go u nas kupić, ale już od dłuższego czasu wystarczy wybrać się do Rossmanna żeby mieć to cudo :).

Fantasy Fire to wielowymiarowy odcień, niestety trudny do uchwycenia na zdjęciach. W buteleczce jest zachwycający, mieni się mocno na przeróżne kolory. Na paznokciach oczywiście połowa tego efektu gdzieś ginie, ale mimo to lakier prezentuje się pięknie. Baza jest fioletowa, półprzezroczysta. Nie sprawdzałam po ilu warstwach uda się osiągnąć pełne krycie (trzech, może czterech.. nie wiem). Wolę używać go jako top coat także ze względu na jego cenę, około 20zł za takie maleństwo (5ml) to jednak sporo. W bazie zatopiony jest czerwony shimmer, w moim odczuciu to wyjątkowo ładne połączenie. Lakier ma nieco duochromowy efekt, mieni się aż do zieleni. Jest to raczej słabo widoczne, głównie w słońcu. Na zdjęciach mam dwie warstwy fioletowego OPI Tomorrow Never Dies, dwie Fantasy Fire i wysuszacz Essie Good to Go. Co to dużo mówić, po prostu rewelacyjny lakier!

DSCN5653

DSCN5650

DSCN5651

DSCN5667

DSCN5669

DSCN5668

Duochromowy efekt udało mi się uchwycić tylko na jednym zdjęciu, w słońcu pod dużym kątem.

DSCN5677

92 komentarze:

  1. Cudowny,napatrzeć się na fotki nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z najpiękniejszych lakierów jakie mam!! <3 Prawdziwa lakierowa piękność :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mogłabym go zaliczyć do mojej ścislej czołówki ulubieńców!

      Usuń
  3. wow :O Boskie masz paznokietki :) Cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny efekt! a zmywa sie bez problemu? nie jak brokatowe? i czy jestes zadowolona z good to go, polecasz?:)

    i czy masz gdzies info jakim aparatem robisz zdjecia? pieknie kolory sie prezentuja u Ciebie na zdjeciach:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywa się dobrze, nie jak brokaty:). Z Good to go nie jestem zbytnio zadowolona, ogólnie rzecz biorąc jest dosyć dobry, ale dużooo słabszy od wysuszacza Poshe. Nie daje tak ładnego "szklanego" efektu jak on, nie utwardza lakieru tak dobrze i tak szybko... a Essie wcale tani nie jest. Zużyję, przyda się, ale więcej nie kupię.

      Aparat mam Nikon Coolpix S6600

      Usuń
  5. jest przepiękny! jeden z mojej wish-listy :) ale jako biżuteryjka, zwróciłam też uwagę na to, co trzymasz w dłoni (brosza?), cudne ma oczko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz genialny ksztalt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny kolor;) Pięknie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinni Ci płacić krocie za te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. daję niesamowity efekt, idealny na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny musze go poszukać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem oczarowana i zaczarowana - cudowny i ja muszę go poszukac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj kupiłam przez Ciebie

      Usuń
    2. Ciekawa jestem co powiesz po pomalowaniu paznokci:D

      Usuń
  12. tak się cieszę, że go mam... *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny, czesto go ogladalam w drogerii, ale balam sie, ze nadal sie wylacznie jako top, z uwagi na slabe krycie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moim zdaniem on sprawdzi się właśnie jak top.. ale dla mnie to nie jest minus:)

      Usuń
  14. przepiękny kolorek i sam efekt przykuwa uwagę moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń

  15. Wygląda nieziemsko!!!!

    Chce taki mieć!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mam. i fajnie że mi o nim przypomniałaś, chyba w końcu najwyższa pora go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niepowtarzalny lakier. Żal by mi było go używać. W ramkę i na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, sama prawda. Zwłaszcza, że to takie maleństwo!

      Usuń
  18. łał no piękny jest! nie słyszałam nigdy o nim!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity efekt! Wyglada fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. chodzę koło niego i chodzę. będę w końcu musiała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. absolutnie piękny! legenda legendą, ja to chyba w jakichś kanałach żyję bo pierwszy raz go widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:D. Legenda dla zaawansowanych lakieromaniaczek ;)

      Usuń
  22. Cudeńko!
    Nie dość, że moja kolorystyka, to jeszcze taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny lakier, bardzo efektownie wygląda na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda niesamowicie! *.* Też bym go chyba jako topu używała, strasznie drogi jest jak na taką pojemność... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20zł niby nie majątek.. ale taka pojemność! To już nawet lepiej cenowo wychodzą China Glaze czy dajmy na to Essie.

      Usuń
  25. Przypuszczam, że w realu wygląda jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam twoje zdjęcia :)) pazurki boskie a lakier rewelka...

    OdpowiedzUsuń
  27. widziałam go w sieci już pewnie półtora roku temu i strasznie chciałam go gdzieś znaleźć, ale tam gdzie mieszkałam w ogóle nie było lakierów Max Factor, więc tak sobie tylko marzyłam :) a kilka miesięcy tamu znalazłam go w SuperPharm w trakcie promocji -40%, jeden z lepszych lakierowych łupów ever! lakier jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak brać to w promocji:). Ja go kupiłam w regularnej, a mogłam cieprliwie czekać na zniżkę... cóż ;)

      Usuń
  28. wrzucam go zawsze na jakiś jeden kolor i wtedy skrzy się i mieni niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co jak co, ale ten lakier ma po prostu genialny odcień i wygląda niesamowicie na niektórych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam go i rzeczywiście jest piękny, ale ilość warstw, żeby uzyskać taki efekt jak w buteleczce doprowadza do szału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj nałożyć na fioletowy lakier:)

      Usuń
  31. Ale cudo! Chyba jeszcze go nie widziałam i chętnie bym go przygarnęła. Uwielbiam takie nie do końca proste, acz tajemnicze lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pewnie byłabyś nim zachwycona:D

      Usuń
  32. mój jeden z ulubionych lakierów, wspaniale uchwyciłaś go na zdjęciach! pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). A mi się właśnie wydaje, że zdjęcia nie do końca oddały jego wielowymiarową naturę:D

      Usuń
  33. Uwielbiam lakiery, które działają jak kameleon w zależności od światła. Tego lakieru akurat nie mam, ale fankom takiego wykończenia polecam Essie dive bar - efekt żuka gwarantowany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam Dive Bar ale uwielbiam duochromy :)

      Usuń
  34. Jest piękny! kojarzy mi się z moim lakierem z Douglasa tylko fiolet jest bardzo ciemny-niedługo go chyba pokaze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi ciekawie, nie mam pojęcia o jakim lakierze mówisz:)

      Usuń
  35. dostałam go od K.. już bardzo dawno i powiem Ci że użyłam raz i bardzo się zniechęciłam bo krycie żadne a wysychanie też takie sobie... ale teraz zaś chyba zachciało mi się "próby" :) pięknie wygląda na Twoich zdjęciach ! uchwyciłaś jego kwintesencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go położyć na bazę z innego lakieru, jak top coat. Mi się podoba na czerni albo granacie.

      Usuń
    2. Dokładnie, ten lakier tylko na bazę:)

      Usuń
  36. Pierwszy raz go widzę, prawdziwe cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie no jest piękny :D tylko trochę szkoda mi by było wydac 20 zł za 5 ml :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale genialny!
    Właśnie skończyłam czytać Biografie Factora, wypadałoby coś od niego posiadać... ;P

    OdpowiedzUsuń
  40. Podpisuję się pod tym co napisałaś obiema łapkami, jest przeeeepiękny, być może się na niego skuszę choć staram się zaciskać pasa ile się tylko da :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny efekt - ale cena rzeczywiście niezbyt ciekawa zwłaszcza za 5ml.
    Takie lakiery są wybitnie efektowne w sztucznym świetle :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz wspaniałe paznokcie, a lakier jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń