niedziela, 23 lutego 2014

Mój hollywoodzki look

Biorę udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" z okazji premiery książki "Maybelline. Historia rodziny, która stworzyła Maybelline". Powieść biograficzna przedstawia kulisy powstawania globalnej marki z udziałem największych gwiazd Hollywood na tle dziejów historycznych, zmian społeczno-kulturalnych, rodzinnych skandali, romansów i dramatów.

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu makijażu wzorowanego na jednej z kinowych gwiazd – muz Maybelline. Wybrałam Merle Oberon, a konkretnie wzorowałam się na jej zdjęciu, które widzicie poniżej po lewej stronie.

Nowy-1

Wyjątkowo spodobało mi się akurat to zdjęcie i starałam się zrobić coś w podobnym klimacie. Mój makijaż nasuwa raczej skojarzenia z makijażem gejszy ale chciałam by całość wyglądała też nieco retro – stąd taki a nie inny kształt brwi :).

Nowy-2

DSCN5836

Maybelline_okladka

 

I na koniec kolorowy bonus haha :D. W kolorze wygląda już troszkę… inaczej :D.

DSCN5837

62 komentarze:

  1. WooooW!! Świetny makijaż ;) Aczkolwiek kolorowa wersja mnie mega zaskoczyła ;) Pasuje Ci takie wydanie w stylu retro :) a szminka z ostatniego foto pasuje do koloru włosów ;) podziwiam, ja nigdy bym się nie odważyła na taki kolor na ustach. Nosisz takie na co dzień czy Ci się nie zdarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie noszę:D. Z takich mniej "noszalnych" kolorów wypuszczam się jedynie w fioletowej pomadce, niebieskiej użyłam tylko na halloween więc się nie liczy:D

      Usuń
  2. Cudowny klimat! Odwaliłaś kawał dobrej roboty! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cudny makijaż i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyhy macie podobne noski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje, że całkiem różne :D

      Usuń
  5. Ślicznie! W kolorze też :)
    Masz piękny typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie odwzorowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękny makijaż, powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze jaka podobna jestes do niej:) super makijaz :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że w ogóle nie podobna:D. Dziękuję:)

      Usuń
  9. Świetnie odwzorowałaś ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W kolorze jak zwariowana Gejsza :) A na czarno-biało już bardzo klasycznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny makijaż i pomysł na stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  12. A dlaczego usta są niebieskie? Chodzi o to, że niebieski lepiej wychodzi na czarno - białym zdjęciu czy co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku fajnie współgra z kolorem włosów, tak mi się wydaje :)

      Usuń
    2. Słyszałam kiedyś, że dawniej, do czarno-białych filmów malowali usta aktorom właśnie na niebiesko. Chyba miały właśnie lepiej wychodzić.. ale nie wiem nawet czy to w ogóle jest prawda:). Jak się zabrałam za ten makijaż to mi się to przypomniało i spróbowałam,ale moim zdaniem efekt taki sam jakby użyć np. bordowej pomadki ;).

      Usuń
  13. Świetny makijaż i stylizacja; ) uwielbiam zdjęcia czarno białe♡jednak idealny makijaż do takich zdjęć to nie lada wyzwanie. .. . Trzymam kciuki♡♡♡BARDZO MI SIĘ PODOBA

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz, te czarno-białe fotografie są bardzo stylowe.
    Świetny pomysł. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz, ale na zdjęciach wydajesz się taka nieobecna, szkoda, że nie kokietujesz tak oczami jak wybrana przez Ciebie muza na powyższym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie wymagajmy ode mnie zbyt wiele, na modelkę się nie nadaję i nie umiem pozować:D

      Usuń
  16. wow jestes mistrzem metamorfoz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. W kolorze wygląda faktycznie bardzo gejszowato, ale na czarno-białych zdjęciach wygląda retro i absolutnie przepięknie! Pięknie wyglądasz w takim klasycznym wydaniu, trzymam kciuki za sukces w konkursie.
    Swoją drogą nie wiedziałam, że pojawiła się książka o Maybelline, jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na wygraną nie liczę, bo widziałam konkurencję - dziewczyny zrobiły naprawdę rewelacyjne makijaże na ten konkurs:)!

      Usuń
  18. Wow wszyło Ci fenomenalnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszalałaś :D Kolor mnie zaskoczył totalnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolorze to już zupełnie inny efekt ;D

      Usuń
  20. kolorowo-gejszowo,ale czarno-białe już retro :D
    pięknie wyglądasz i życzę powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. ekstra, idealnie jak na tym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. heh, ale niespodzianka na tym ostatnim zdjęciu :) potęga koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szminka pod kolor włosów, super :D Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie!! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś niesamowita :) podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że skusiłaś się na ten konkurs :) Wersja w kolorze jest fantastyczna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyszło :)
    Ale po czarno-białym zdjęciu sądziłam, że masz czerwień na ustach :D A tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz, jestes w ogóle podobna do niej :) Pasuje ci to wydanie w stylu retro, ale nie spodziewałam się takiej szminki w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny makijaż, wyszło bardzo ładnie. :)
    Na czarno-białych zdjęciach myślałam, że masz czerwona szminkę na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz świetnie w takim wydaniu, a ostatnie zdjęcie bardzo mnie zaskoczyło xD

    OdpowiedzUsuń
  33. ale super *_*

    ostatnie zdjęcie <3 jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś prześliczna! Ostatnie zdjęcie najlepsze!!! Japońska piękność :D

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny ten kolor włosów jejkuuuuu;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnie zdjęcie jest zjawiskowe! ^^

    OdpowiedzUsuń