wtorek, 25 lutego 2014

Original Source: Orange & Liquorice + KONKURS!

Dziś oprócz recenzji mam też dla Was małą niespodziankę, dlatego zapraszam na szybki konkurs, na końcu notki :).

Original Source ma w ofercie żel pod prysznic Orange & Liquorice, został wprowadzony do stałej oferty choć z początku był tylko wersją limitowaną. Nie tak dawno pojawił się także płyn do kąpieli o tym samym zapachu. To akurat jeden z moich ulubionych wariantów, choć wersji waniliowo-malinowej nie przebija ;).

DSCN5790

DSCN5794

Zapach tego płynu jest w moim odczuciu charakterystyczny, nigdy nie miałam kosmetyku który pachniałby choć trochę podobnie (nie licząc rzecz jasna żelu OS, który pachnie identycznie). Wyczuwam w nim przede wszystkim lukrecję, pomarańcze czuję trochę słabiej ale też są obecne. W moim odczuciu zapach jest słodki, mimo że spodziewałabym się orzeźwiających pomarańczy nie czuję w nim nic cytrusowego. Lukrecja jest tu bardzo przyjemna. Próbowałam się wiele razy przekonać do słodyczy o smaku lukrecji i nic z tego, zawsze po jednym cukierku czy żelku mam dość, więc myślę że nie musicie się obawiać tego zapachu jeśli nie jesteście fanami lukrecji. Mi bardzo przypadł do gustu, słodki ale nie mdły. Na zimę jest super.

Jakościowo płyn wypada tak sobie. Daje całkiem ładną pianę, ale nie jest zbyt wydajny.Trzeba go wlać dosyć sporo, żeby uzyskać dużą pianę i czuć zapach podczas kąpieli. Dla mnie mógłby pachnieć intensywniej, ale mój węch jest wyjątkowo tępy! Mojej skóry nie wysuszał, jednak nie ma ona też skłonności do przesuszeń.

DSCN5793

DSCN5789

Książe Kwacz z Wannostanu <3


KONKURS

Jak wspomniałam na początku posta mam dla kogoś ten pięknie pachnący płyn do kąpieli Pomarańcze & Lukrecja, nowy kokosowy żel pod prysznic oraz materiałową torbę Original Source. Zasady są bardzo proste:

  • W komentarzu podaj swój nick i dopisz “biorę udział”
  • Napisz jakie połączenie owoców najchętniej widziałabyś w płynie do kąpieli :)

Zgłaszać się można do środy, do północy. Wygrywa jedna osoba. Zapraszam Was do udziału!

DSCN5864

DSCN5865

Regulamin:
Konkurs trwa od 25 do 26 lutego 2014r. Warunkiem koniecznym do wziecia udzialu jest odpowiedź na pytanie konkursowe . Zadanie konkursowe polega na podaniu swojej propozycji owocowego zapachu kosmetyku do kąpieli. Wsrod osob ktore wezma udzial w konkursie zostanie wybrana jedna zwycięska odpowiedź. Osoba nagrodzona zostanie wyłoniona przeze mnie.
Musisz miec skonczone 18 lat lub zgode rodzicow.
Nagrody sa ufundowane przez Original Source.
Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres kosmetykowyblog@gmail.com
Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.

60 komentarzy:

  1. Wiesz co? Zapach tego żelu kojarzy mi się z takimi gęstymi syropami przeciwgorączkowymi, jakie Mama mi podawała jak byłam mała i się pochorowałam. Obowiązkowo plastikową łyżeczką z miarką, dołączoną do syropu. :)))
    Mam i żel, i płyn do kąpieli, lubię bardzo. :)

    A skoro już i tak piszę komentarz, to wyjątkowo (pierwszy raz) się dopiszę:
    nick: Li
    oddałabym duszę komuś, kto by zrobił płyn do kąpieli o intensywnym zapachu żurawiny z cynamonem - moje największe kąpielowe marzenie (Avon się nie liczy, ich żel pachniał czymś obrzydliwym, co nie miało nic wspólnego z żurawiną i cynamonem) :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick: Monika D. "Biorę udział"
    Zapach,który chciałabym poczuć w swojej wannie przy kąpieli to trochę dziwne połączenie ale pasowałoby mi coś oryginalnego i innego :-) ostra papryczka chilli z nutą smażonej cebulki :-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing.

    Ankle strap shoes come in many variations; from thin straps to the thick ones, from single to multiple straps, from flat to six inch heels.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudynkabe
    biorę udział
    Ja bym bardzo chciała poczuć różany zapach zmieszany z nutą wanilii <3 zawsze mi się taki marzył, jestem bardzo ciekawa efektu takiego pięknego połączenia :)
    klaudia121121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick: Edzia :) - biorę udział

    W płynie do kąpieli widziałabym połączenie owoców leśnych - maliny, jeżyny, jagody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział.
    Chciałabym, żeby ktoś połączył mango z trawą cytrynową i miętą. Słodko - orzeżwiający zapach, o tak :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia w recenzji są FENOMENALNE! :D dla mnie zdecydowanych faworytem zapachowym z OS jest truskawka z wanilią, pachną dla mnie jak chupa-chupsy!
    ja nie wezmę udziału, gdyż żeli i płynów mam aż nad stan, ale życzę powodzenia dla wszystkich uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział.
    Dla mnie najlepsze połączenie owoców to banan i truskawki, lub też owoce leśne, albo z kolei coś orzeźwiającego, jak cytryna i jabłko z dodatkiem mięty, to byłaby świetna mieszanka, którą na pewno bym kupiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział.
    W płynie do kąpieli najchętniej widziałabym połączenie kokosa i mandarynki. Słodki kokos przełamany odświeżającą mandarynką, półsłodką mandarynką to coś, co mile umilałoby mi wiosenne poranki.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się nie skuszę. Zupełnie nie rozumiem zachwytów nad tymi produktami:) Przetestowałam żel truskawkowy i pachniał obłędnie w opakowaniu a w czasie mycia nic go nie było czuc;/ Dla mnie to bubel.

    OdpowiedzUsuń
  11. almondcake

    biorę udział :>

    moim wymarzonym połączeniem jest karambola z truskawką, mrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. bee, biorę udział!
    czekolada i orzechy, tak aby pachniało jak czekolada nussbeisser :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiaaa
    Biorę udział !
    Z chęcią sięgnęłabym po połączenie malin i kokosa, bo je uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    Najlepsze połączenie według mnie to kiwi z truskawką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bapril
    biore udział
    A mój wymarzony zapach to wiśnie z arbuzem

    OdpowiedzUsuń
  17. Daguszka
    biorę udział
    Chciałabym żel o zapachu ogórka, jest taki orzeźwiający, mógłby mieć jakiś dodatek... nie koniecznie śmietanę ;p
    A co do posta to świetne zdjęcia :D takie pomysłowe :D i "Książe Kwacz z Wannostanu <3" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiola, biorę udział :)
    Żel pod prysznic albo płyn do kąpieli widziałabym o zapachu sernika z truskawkami, takiego świeżo upieczonego ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ernestyna44
    biorę udział
    Moja propozycja zapachowa to orzeźwiające połączenie arbuza z ogórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie kusi mnie Original Source :) Fakt, mają ładne zapachy, ale jakoś nigdy nie trafiają do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nick: Alka
    Biorę udział
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam słodkie i orzeźwiające zapachy. Najbardziej kuszą mnie te egzotyczne. Kąpiel kojarzy się z czymś przyjemnym, odprężeniem, relaksem, dlatego wyobraziłam sobie wannę pełną piany i unoszący się zapach soczystej pitaji, słodkiego kokosa, intensywnego mango i orzeźwiającej karamboli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Turkusoowa,biorę udział :)
    Kocham zapach bananowy i jego najbardziej bym chciała w kosmetyku do kąpieli,nie trzeba mi żadnego innego owocowego dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie wykończyłam ten żel pod prysznic♥i jeszcze te sweterkowe wzorki na opakowaniu ♥♥
    Chilli - biorę udział
    banan, w cieście banan ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Karciuhhh; biore udzial :D
    najchetniej bym chciala dostac płyn do kąpieli morelowy i masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nick: boombaloon.
    Biorę udział.
    Jako, że uwielbiam love-hate relationship pod każdą postacią, wybrałabym połączenie mojego ukochanego banana z arbuzem, którego niestety spożywać nie mogę (przez co go nie lubię) ale pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ivonizzle, biorę udział!

    kiwi i banan, jadłam taką sałatkę ostatnio i była kozak :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Megyyy, biorę udział
    jagody leśne + truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nick: setsi
    Biorę udział.
    Porzeczka + banan. Porzeczka, bo nasz polski las, a banany, bo tropiki i plaża :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wezmę udział!
    nick: Adrianna B.
    Uwielbiam długie kąpiele z ciekawą książką, szczególnie w mroźne dni.
    Dla mnie idealnym połączeniem byłaby śliwka z kokosem! Mmm pychotka

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział :)
    nick : Ewe Lina
    Grejpfrut i limonka, idealne orzeźwiające połączenie

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział
    Nick: Delightz
    Moim połączeniem idealnym jest mandarynka z grejpfrutem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział ;)
    Nick: Yuki.
    Najchętniej widziałabym połączenie granatu z liczi <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię ten zapach, jest taki świeży ;3
    emersonn- zgłaszam się.
    Ja najchętniej kupiłabym płyn do kąpieli o zapachu wiśni lub czereśni ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział :)
    Nick: oOmarlen

    Mango i ananas, ślinka mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział
    nick Adrianna Karpowicz

    Ja uwielbiam zapach liczi i trawy cytrynowej.
    Odrobina słodkości z nutą świeżości

    OdpowiedzUsuń
  37. Lady - biorę udział.
    Ciekawa jestem płynu o zapachu owoców leśnych, jakieś jagódki, poziomki :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Rarity biorę udział
    a zapach, który bym widziała w płynie to arbuz z truskawką <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Tiffany Blue
    biorę udział
    Dla mnie idealny zapach płynu to połączenie truskawki z kokosem albo migdałem! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział
    Obserwuje jako GingerG
    Jako nowy zapach proponuje słodkie landrynki&trufle

    OdpowiedzUsuń
  41. Justyna, biorę udział.
    Widzę połączenie kokosa i ananasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Żaneta Zielińska-Łuczyk, biorę udział.
    Idealne połączenie dla mnie to kiwi z kokosem i ekstraktem z kaktusa, który rewelacyjnie oczyszcza i nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Joanna K biorę udział
    Chętnie wykąpałabym się w płynie o zapachu pomarańczy i ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zofiana bierze udział :)
    Moja propozycja to fuzja grejpfrut + kokos (choć to raczej orzech niż owoc:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam ten zapach, jak dla mnie pachnie jak toffi :D

    Biorę udział, chciałabym żel o zapachu kiwi i banana :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Edyta Ooo ( biorę udział)

    A mnie się marzy zapach słodkich czereśni przełamanych kwaskowatością czerwonych porzeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Biśka biorę udział
    Najchętniej połączyłabym w płynie do kąpieli zapach arbuza i liczi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. M. Polak
    Biorę udział.
    Najchętniej sięgnęłabym po żel o zapachu z owoców coli, truskawek i malin, których to zapach przeniósł by mnie w świat moich dawnych dziecięcych marzeń, otoczył by mnie cudowną pianką i pozwolił cieszyć się moją wymarzoną nutą zapachową. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sandroonia

    Biorę udział!

    Dla mnie idealnym połączeniem jest arbuz i mango :) Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  50. Amethyst
    Biorę udział
    Idealne połączenie dla mnie to Lawenda + wanilia

    OdpowiedzUsuń
  51. Olga Kościańska
    biorę udział :)
    Dla mnie idealne połączenie zapachów to takie, które działa jak balsam na ukojenie zmysłów po ciężkim dniu. Nie może być zbyt intensywny, ale też nie za delikatny.. Żel o zapachu gruszki i grejpfruta z pewnością przypadłby mi do gustu i przywodziłby na myśl tak bardzo wyczekiwane lato ! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. moniqqq
    'biore udzial'
    dla mnie idealnym polaczeniem bylby banan + wisnia z delikatna nutka ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. anioleek89
    Biorę udział :)
    A dla mnie idealnym owocowym połączeniem w płynie kąpielowym byłyby borówki i porzeczki, najlepiej czerwone dla kontrastu kolorystycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mar tunia
    Biorę udział.
    Jakiś czas temu jadłam genialny owoc i właśnie chętnie poczułabym jego zapach, czyli Passiflora + Ananas+ subtelna Kokosowa nutka:)

    OdpowiedzUsuń
  55. biorę udział:)
    obserwuję jako dobiezka
    liczi+kumkwat :D

    OdpowiedzUsuń
  56. puszka
    Biorę udział.
    Zapach, który spełniłby fantazje to połączenie pomarańczy i cynamonu. Jest to smak mojej ulubionej herbaty i wyobrażam sobie, że wspaniale byłoby pachnieć tą kompozycją choć przez chwilę. Co prawda zima już się kończy, ale nawet w wiosenne dni przyjemnie byłoby się otulić takim ciepłym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  57. biore udział, theCieniu :)
    dla mnie cudem byłaby mieszanka liczi i limonek - to owoce za ktorymi szaleję <3

    OdpowiedzUsuń