czwartek, 20 lutego 2014

Sensique – Gossamer

Dziś znów lakierowo. Przedwczoraj pokazywałam Wam lakier, który mnie totalnie zachwycił – Fantasy Fire z Mac Factor, a na dziś Gossamer, nudziak z którym się nie polubiłam. Lubię cieliste lakiery, ale najbardziej podobają mi się te w kolorze mojej skóry, albo bardzo jasne i nieco brzoskwiniowe. Gossamer w buteleczce wygląda nieźle, jednak na paznokciach trochę mnie rozczarował.

To typ ciemniejszego nudziaka, trochę zgaszony, nieco brązowy. Nie lubię takich kolorów, mam wrażenie że gryzą się z moim odcieniem skóry i wyglądają niezdrowo. Podoba mi się w nim jedynie shimmer, dzięki niemu lakier wygląda dosyć lekko. Rozprowadza się dosyć dobrze, do pełnego krycia potrzebuje 2-3 warstw.

DSCN5726

DSCN5723

DSCN5719

DSCN5722

DSCN5716

DSCN5728

54 komentarze:

  1. Wygląda ładnie, ale też nie lubię takich odcieni nude... Wolę te wpadające w róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wygląda źle, taka masa krówkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę karmelowy.. chociaz z krówkami bardziej kojarzy mi sie jeden z moich bazarkowych lakierów, taki trochę bardziej żółty;)

      Usuń
  3. Zdecydowanie wolę jaśniejsze nude ewentualnie ciemniejszy ale bez pomarańczowych tonów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... u mnie Gossamer nie kryje nawet przy trzech warstwach, ogromne rozczarowanie. Póki co nie trafiłam na fajnego nudziaka oprócz jednego lakieru eveline którego już chyba nie produkują, na jego miejsce weszły trupie, niekryjące kolory. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na zdjęciach są dwie, wiec może powinnaś grubszymi warstwami kłaść?
      Nie wiem jakiego dokładnie odcienia poszukujesz, ale widziałam ładny kremowy nudziak w Golden Rose z serii Rich Color.

      Usuń
    2. Mam jednego rich colora, nr 10, ale jest za ciemny, wygląda jak jeszcze ciemniejsza wersja gossamera. A ja bym chciała jaśniejszy. Szukam ciepłych odcieni nude, kłopot z nimi taki, że w świetle sztucznym i słonecznym często wyglądają tak jakbym chciała, a w takim zwykłym świetle dziennym (słońce za chmurą) nabierają trupiego odcienia, brrrr. Skąd one biorą te różowe tony? :))))))))))) Chyba jeszcze się przyjrzę tym rich color, na szczęście w Tesco na Wielickiej jest stoisko, chyba od niedawna. :)

      Usuń
    3. Li, nie chcę mówić na 100% ale zdawało mi się, że z Rich Colorów widzialam taki jaśniutki nude :). Ale czy on jest chłodny, trupi to nie wiem.. Mam też jeden fajny nudziak z Inglota, bardzo go lubię, ale wydaje mi się że Tobie by nie pasował, bo on właśnie jest lekko różowawy ;).

      Usuń
  5. Moim zdaniem wygląda bardzo fajnie, no ale wiadomo- kwestia gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam lakier podoba mi się, ale może rzeczywiście trochę nie pasuje do Twojego koloru skóry.

    OdpowiedzUsuń
  7. W buteleczce tak fajnie ten kolor nie wygląda, ale na paznokciach super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, mi jakos nie podchodzi:)

      Usuń
  8. Śliczny kolor! nigdy nie mialam lakieru z tej firmy;-) ale musze koniecznie go miec mhh polowanie w Naturze zrobie;-) dzieki za recenzje;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć rzadko noszę takie kolory na paznokciach, to ten odcień wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda, lubię bardzo takie lekkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładny, ale teraz robiłam selekcję w lakierach i zostawiłam sobie prawie same róże i fiolety ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. dosyć ładny,ale jeśli nie czujesz się w nim dobrze to oczywiste że nie będziesz używać...mi przeważnie na fotkach w necie takie karmelkowe ciepłe odcienie się podobają,ale na moich łapach też wyglądają nieciekawie...chyba lepiej mi w chłodnych nudziakach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe u mnie to samo, na zdjęciach u innych mi sie podobał, ale na żywo to nie to.. ;)

      Usuń
  13. W opakowaniu wygląda na ciemniejszy :) bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm nudziaki na paznokciach to chyba jednak zupełnie nie mój typ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tak ale jesli są jaśniesze :)

      Usuń
  15. Taki bardziej karmel z niego niż nudziak:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w ogóle nie lubię takich nudziaków, a jak się zlewają z moją skórą to w ogóle porażka totalna. No ale każdy lubi co innego ;P
    ten też mnie absolutnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wygląda, sama jednak nie mam przekonania do nudziaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam do takich kolorów po długim czasie, ale preferuję tylko te jasne i dobrze kryjące.

      Usuń
  20. Też nie przepadam za takimi nudziakami z domieszką brązu – nie mogą przestać kojarzyć mi się ze zbyt ciemnymi, cielistymi rajstopami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba :) Nic się nie gryzie z kolorem skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez nie lubie takich kolorow, u ogos wygladaja ladnie ale u mnie niee

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten shimmer rzeczywiście dodaje mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jednak wybieram jaśniejsze, ten za bardzo mi wpada w brąz.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie kolory , mam z tej firmy ciemniejszy i u mnie się utrzymuje 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię lakiery Sensique :)

      Usuń
  26. mam takie same odczucia do niego jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny odcień! Wcale nie gryzie się z Twoim naturalnym odcieniem skóry ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh nei mój kolor lubię nudziaki ale takei co nei zlewaja sie ze skora :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Na paznokciach wygląda ładniej niż w opakowaniu. Taka krówka ciągutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A mi się podoba taka stylizacja :)
    To się nazywa French bez białej końcówki :P
    Fajnie to wygląda - mnie się nic nie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny jest, ale rzeczywiście nie pasuje do wszystkich odcieni skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny odcień, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę paznokci, moje są w totalnej rozsypce:/

    OdpowiedzUsuń
  34. A mi się podoba bardzo! Wydaje mi się, że do Ciebie też pasuje, a przynajmniej tak wnioskuję po zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń