piątek, 21 lutego 2014

Tutorial: Makijaż srebrno-złoty

Dawniej słyszało się często, że srebro ze złotem się gryzie, ale teraz to całkiem popularne połączenie kolorów. Moim zdaniem te dwa kolory w makijażu świetnie do siebie pasują! Wyglądają szlachetnie i wieczorowo, a jednocześnie sprawiają, że makijaż nie jest ani zbyt chłodny ani typowo ciepły. U mnie dzisiaj w wersji z graficzną kreską.

DSCN5737 

Żeby wzmocnić metaliczne wykończenie srebrnego i złotego cienia w tym makijażu używałam ich na mokro (zwilżając pędzelek mgiełką do twarzy). Poza tym użyłam czarnej kredki i czarnego cienia oraz tuszu do rzęs. Do tego makijażu nie potrzeba wielu kolorów cieni, kosmetyków.

09

  1. Czarną, dobrze zatemperowaną kredką rysujemy taką jak na zdjeciu, do połowy oka zamkniętą kreskę. Przypomina nieco kształt listka.
  2. Od wewnętrznego kącika oka mniej więcej do połowy powieki nakładamy srebrny cień.
  3. Resztę powieki (poza samym zakończeniem) malujemy złotym cieniem, tak aby ładnie połączył się ze srebrnym.
  4. Koniec kreski przy zewnętrznym kąciku wypełniamy czarnym cieniem. Trzeba ostrożnie go rozetrzeć żeby połączył się ze złotem, ale tak aby nie wyjść poza granice kreski.
  5. Całe oko obrysowujemy czarną kredką. Dolną powiekę rozcieramy gąbeczką.
  6. Na koniec tusz na rzęsy.

DSCN5736

DSCN5741

DSCN5745

07

DSCN5762

Lista użytych kosmetyków:

  • TWARZ: podkład Rimmel Stay Matte Light Ivory, puder prasowany Maybelline Affinitone 24h Ivore, Dermacol, róż Anabelle Minerals w odcieniu Nude
  • OCZY: baza Dax, srebrny cień z paletki Hean High Definition Eyeshadow Smokey Eye, złoty i czarny cień z paletki Storm Sleek, kredka Sensique Smoky Eyes Effect, tusz My Secret Smoky Eyes
  • USTA: mieszanka odrobiny pomadki i jasnoróżowego błyszczyka (chyba Vipera, nr nie znam bo starły się napisy)

89 komentarzy:

  1. Masz talent, piękne makijaże robisz :) Takie połączenie kolorów bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne oko! perfekcja :)
    ja bym tutaj zrobiła sobie koralowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważnie:D. Ja wybrałam jasne, bo bezpieczniejsze:).
      Dzięki!

      Usuń
  3. Robiłam coś podobnego ;) Wyszedł Ci perfekcyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście złoto i srebro do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! ekstra ! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle pięknie:) bardzo podoba mi się to, że nie robisz makijaży na jedno kopyto, nie powtarzasz tych samych trików, każdy jest unikalny i w pełni dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że ktoś to zauważył! Staram się nie powielać tych samych schematów w makijażu:)

      Usuń
  7. Fantastyczny i nie wydaje się wcale taki trudny! Super, że udostępniasz instrukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie można takim makijażem skorygować kształt oka! Świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiałam się nad tą paletką storm, teraz już wiem że muszę ją mieć! Przecudowny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna paletka,zwłaszcza do przydymionych, wieczorowych makijaży. Szkoda tylko,że cienie trochę pylą.

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kształt oku można w ten sposób nadać. A samo połączenie kolorów ciekawe i rzeczywiście zbilansowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny mejkap, tylko jakoś tam mi się gryzie z kolorem ust, nie cierpię perłowych odcieni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie ma odrobiny perły:D. Może to zludzenie, ale zaręczam że użyłam zupełnie kremowego błyszczyka:)

      Usuń
  13. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Co za precyzja! Oprócz samego cuda, które powstało z połączenia cieni, zachwycam się idealnym kształtem brwi...moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze podziwiam Twoje makijaże, nie dość że gustowne to jeszcze perfekcyjnie wykonane :) ale tym razem po prostu mnie zatkało <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) Świetny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaaki kształt oka! W ogóle cudowny makijaż, aczkolwiek pewnie już to mówiłam przy poprzednim... i jeszcze poprzednim... A jak nie mówiłam to chociaż pomyślałam. Super. I nie mogę się na te Twoje oczy napatrzeć, śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię twoje makijaże , po prostu wykonujesz je po mistrzowsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i perfekcyjny, niby prosty (w sensie mało produktów itp.), a jednak wygląda genialnie! Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowny! Naprawdę genialny!
    Też chcę tak umieć! :(

    OdpowiedzUsuń
  20. O jeeeeeeeejjj kocham kocham ten makijaż. Jest przepiękny. Masz sliczne oczy i bardzo pasuje Ci. Kreska... cieniowanie czarnego cienia...no cóż... może kiedyś tez tak mi się uda... kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  21. czadowy, a jak Ci oczy powiększył! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie - tak trochę nawet 'arabsko' to wyszło. Mi połączenie złota ze srebrem zawsze się bardzo podobalo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ahh perfekcyjny
    idealny w każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mejkapik świetny, kreska oszałamiająca a Ty wyglądasz wprost zachwycająco, nie wiem czy dzięki włosom, czy dzięki temu makijażowi..... bosko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się wykończenie zewnętrznego kącika oka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny makijaż! szkoda że pewnie go nie odtworzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie wierzę:)! Jak nie za pierwszym razem to na pewno za kolejnym:)

      Usuń
  27. jaka perfekcja!! cudo, jak dla mnie złoto i srebro świetnie się ze sobą komponują :) a jakie piękne duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W tym makijażu Twoje oczy mnie zabiły <3 CUDO

    OdpowiedzUsuń
  29. o jaaa ale piękny makijaż!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba taki makijaż, koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurczę, jaki śliczny!!♥

    OdpowiedzUsuń
  32. CZAD! Makijaż jak zawsze piękny, niezmiennie podoba mi się to jak dobierasz kolory w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś świetna w tym, co robisz! Po prostu :)
    Podoba mi się w tym makijażu to, że nie zrobiłaś takiego wyciągniętego w górę kociego oka (takiego, jakiego można uzyskać przy użyciu taśmy klejącej), bo dzięki temu Twoje dzieło nie wygląda jak kolejna wersja arabskiego makijażu.

    Aż nie mogę się doczekać kolejnego tutoriala!

    -Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to ucieszyło:D. Dziękuję!

      Usuń
  34. Perfekcja w każdym calu. Obłędny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam słów.
    Wg mnie jesteś najlepszą makijażystką wszechczasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja tak nie uważam,ale dzięki:D

      Usuń
  36. Jak zawsze pięknie. Już na kilku blogach widziałam tą graficzną kreskę i kusi mnie żeby też taką wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bardzo ciekawie wygląda:)

      Usuń
    2. Pytanie czy starczy mi umiejętności :D

      Usuń
  37. bajeczny ;) bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pewno tak się kiedyś pomaluję - dzięki za pomysł, jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo często łączę w makijażu srebro ze złotem, bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Do twarzy Ci w tym makijażu :) bardzo mi się podoba bo otwiera ładnie oko i nie jest specjalnie trudny do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny makijaż ;) Bardzo Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  42. Przy tym makijażu to już wymiękłam :D cuuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładnie definiuje kształt oka. Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie majstersztyk:) nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny makijaż:) Na pewno przetestuję na sobie:)

    Zapraszam do mnie: www.mojekosmetykimojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Makijaż piękny i precyzyjnie wykonany :D A ty wyglądasz w nim nieziemsko, masz takie cuuuudowne oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo podoba mi się twoj makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam Twoją 100-procentową perfekcję w makijażu. Coś wspaniałego ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudny makijaż ale włosy jeszcze bardziej :) dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Prawdę mówiąc, brakło mi słów.
    Kreska, podkreślenie zewnętrznego kącika, błysk na powiece plus te zielone włosy... Efekt jest POWALAJĄCY.
    Oniemiałam. *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. jestes zachwycajaca. bardzo mi sie podoba to co proponujesz i az mi przykro, ze sama sie nie maluje ;) kazdy makijaz to perla. super! bardzo mi sie to podoba. powodzenia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudny!! dałabyś może posta z makijażem do zielonych oczu, z użyciem cieniowania? nie do końca te tajniki są (przynajmniej mi) dane i nie zawsze wychodzi tak, jakbym oczekiwała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to żeby pokazać samą technikę cieniowania:)?

      Usuń