wtorek, 11 lutego 2014

Tutorial: Makijaż Walentynkowy

Na dziś przygotowałam makijaż walentynkowy w różowych, bardzo cukierkowych kolorach. Całość wyszła dosyć słodko, ale jeśli zamiast różowej pomadki użyjecie cielistej albo beżowej to na pewno trochę go “odsłodzicie” ;).

b1

Do wykonania takiego makijażu potrzebne będą przede wszystkim: cień w kolorze złamanego różu (połyskujący), matowy zgaszony róż lub liliowy, jasny cień rozświetlający oraz czarny eyeliner. Ja użyłam także sztucznych rzęs, nie są konieczne ale wiadomo, że robią swoje :).

b3

  1. Używając cienkiego pędzelka i buraczkowego cienia rysuję kreskę tuż nad załamaniem powieki ruchomej. Trzymam się kształtu powieki.
  2. Zaczynając od narysowanej kreski nakładam matowy cień w buraczkowym kolorze (albo liliowy lub złamany róż). Od razu go rozcieram miękkim pędzelkiem. Pod brew nanoszę matowy cielisty cień.
  3. Ten sam cielisty mat nakładam na wewnętrzny kącik oka. Na ruchomą powiekę nakładam błyszczący cień w odcieniu łososiowego różu.
  4. Na zewnętrzny kącik nakładam różowo-miedziany błyszczący cień. Jeśli chcemy żeby makijaż jeszcze mocniej połyskiwał można wklepać odrobinę drobinkowego cienia sypkiego.
  5. Na górnej powiece rysuję kreskę czarnym eyelinerem. Przeciągam ją na 1/3 dolnej powieki ale używając czarnego cienia. Następnie rozcieram.
  6. Dolną powiekę od strony wewnętrznego kącika pokrywam błyszczącym, jasnym pigmentem. Tuszuję rzęsy i doklejam pasek sztucznych rzęs albo kępki.

b4

b5

W tym makijażu użyłam różowej pomadki Jewel z kasetki Sleek Showgirl, bo pamiętam że jedna z czytelniczek była ciekawa jak ten kolor prezentuje się w makijażu na całej twarzy.

b6

b2

Lista użytych kosmetyków:

  • TWARZ: Rimmel Stay Matte Light Ivory, Dermacol, puder bambusowy z jedwabiem Paese, róż My Secret Blusher – Cool Pink, suchy olejek z drobinkami Nuxe
  • USTA: Jewel z paletki Sleek Showgirl
  • BRWI: brązowa kredka Essence, brązowe cienie L’Oreal
  • OCZY: baza Dax, Miyo – Temper, cielisty cień Make Up Studio, Sleek Storm, Mac Stacked 1, Coastal Scents Inter Violet Sparks oraz Ultra Shimmer, Gel Eyeliner Maybelline Lasting Drama, Inglot Body Pigment 03, L’Oreal False Lash Wings

Mam nadzieję, że tutorial przypadnie Wam do gustu :). Ciekawa jestem czy lubicie odcienie róży w makijażu oka?

99 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż!
    Może uda mi się coś podobnego zmalować z paletką Sleek OSS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Tam nie brakuje takich kolorów:)

      Usuń
  3. Przepiękny makijaż i narobiłaś mi ochoty na zmalowanie podobnego jutro do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś piękna i masz przepiękny makijaż..podoba mi się tak krok po kroku, spróbuję odtworzyć z cieniami, jakie posiadam :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ŚLICZNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle pięknie,nic dodać, nic ując, ja tu chyba dawno nie zaglądałam, bo ostatnio jak podziwiałam makijaż, to włosy miałaś w jednym kolorze, a tutaj widzę niespodziankę, ale fajnie, że już dłuższe są, albo przynajmniej mam takie wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest juz okropny z kazdej strony, musze poprawic, ale podrosły to fakt:D

      Usuń
    2. będziesz wracała do zieleni, czy coś innego teraz? ja kilka lat temu nosiłam na zmiane czerń=granatu i czerń- fioletu,jakos tak to sie nazywało:) fajny efekt był,niby czarne, araz granat, raz fiolet połyskiwał, ech muszę poszukać takiej farby znowu:)

      Usuń
  7. przepieknie, masz super powieke do malowania, piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze obłędnie :) kocham wszelkie odcienie różu, wszędzie i w każdej postaci :) różowy makijaż gościł u mnie już nieraz i pewnie ten też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam róże ale z drugiej strony rzadko maluję oczy na różowo, najrzadziej na mocne róze ;)

      Usuń
    2. Moje ukochane połączenie na powiece to cukierkowy róż z czernią połączony neonem. Genialny w swojej prostocie a jednocześnie mega efektowny :)
      Drugie moje ulubione połączenie to złoto z czernią :)

      Usuń
  9. prześliczny, przetestuję na moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie perfekcyjne brwi :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. to chiskie tanie rzęsy pocięte przeze mnie na kawalki:D

      Usuń
  12. aż się tak pomaluję! bo makijaż geniusz! I już wiem na co mi cała paleta różowych cieni!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim makijażu walentynki z pewnością będą udane! Wspaniały, romantyczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  14. mega mega mega cudownie! <3 chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja ci zazdroszczę kształtu oczów śliczne są makijaż oczywiście tez śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się róże na powiece, ale kiedyś pomalowałam się właśnie w odcieniach różu i mój chłopak powiedział, że wyglądam jakbym miała podbite oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jest piękny :) Taki słodziutki *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne oczy! Makijaż śliczny:) U mnie też podobnie,bo walentynkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. romantycznie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczny... nie różowy, a... różany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie:), To nie są w końcu takie typowe róże.

      Usuń
  21. Piękny ! :) Ja jeszcze nie wiem jak pomaluję się w walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż w takich kolorach przepięknie komponuje się z brązowymi oczami. Wyszło ślicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie też na pewno fajnie podkreśli:)

      Usuń
  23. Oko bardzo mi się podoba, ale coś nie gra mi w kolorze pomadki. :) Może dlatego, że nie lubię tego typu odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc gdyby nie fakt, że chcialam ją koniecznie pokazac bo ktoś chcial ja zobaczyc w akcji, to uzylabym cieplejszego i złamanego różu:)

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc gdyby nie fakt, że chcialam ją koniecznie pokazac bo ktoś chcial ja zobaczyc w akcji, to uzylabym cieplejszego i złamanego różu:)

      Usuń
  24. super
    odważny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż, jestem jak najbardziej na tak :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny :) bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, i idealny na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się :D fajny,delikatny,romantyczny

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny :) I dobrze, że cukierkowy - w walentynki można sobie na to pozwolić ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. kusząco :D fajne połączenie cieni delikatne przejścia między kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! Róż bardzo pasuje do Twojego koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wooow Kleo, przecudny! ale malowanie Twojej idealnej powieki to na pewno czysta przyjemność *.*
    Ładnie i dziewczęco. Z tą Walentynką sama bym umówiła :D
    Buźka! (jak zwyyyyykle po mega długiej przerwie- lajfstyle)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej :D Dziękuję, bardzo mi miło:))

      Usuń
  33. Boooziu wyglądasz prześlicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest cudowny! Bardzo pasuje Ci taki słodki makijaż, a do tego dochodzi perfekcyjne wykonanie! Od dawna podobają mi się makijaże w takiej kolorystyce, czy np. Twój dzienniak z liliowym akcentem, ale jeszcze nigdy nie zebrałam się, by spróbować go na sobie i nawet nie wiem, czy by mi pasowały takie odcienie. Na ten rok mam jednak postanowienie, próbować nowych makijaży, więc trafia do mojej zakładki. Dzięki za tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ciesze sie bardzo:). Postanowienie jak najbardziej sluszne, ja tez na co dzien staram sie cos zmieniac a nie codziennie to samo :D

      Usuń
    2. U mnie na co dzień na leniucha, ten sam standard, możliwy do wykonania w 10 minut, ale chcę spróbować przynajmniej dwóch nowych makijaży w miesiącu, ciekawe jak mi wyjdzie :)

      Usuń
  35. Kleo, jesteś taka śliczna!! Makijaż wręcz zachwycający, naprawdę ogromnie mi się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekny subtelny makijaż, idealny na romantyczna kolacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Makijaż jak zwykłe przepiękny !! Na tyle mi się spodobał,że na pewno odtworzę go w piątek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. słodziutko;* i kolczyki w serduszka ......
    Pięknie się to prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Boski makijaż , zapraszam do mnie / kolorowepaznokcie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie przypadł mi do gustu ; )
    Róż na powiekach lubię, dlatego marzy mi się Naked 3 : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj mi tez marzy się INTENSYWNIE :D

      Usuń
  41. Fajnie wygląda ale dla mnie trochę zbyt różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny :)
    Twoje brwi z posta na posta podobają mi się coraz bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny makijaż, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, cieszę się że się podoba:)

      Usuń
  44. Nie jestem fanką różu ale ten makijaż bardzo mi się podoba. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście niesamowicie przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ladny, szkoda, ze mi nie pasuja takie kolorki :( mam czarne wlosy i niebieskie oczy i w rozach wygladam jakbym cpala ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      Szkoda, bo to bardzo ladne kolory ale zawsze mozna zmienic odcien na taki ktory nam lepiej leży:))

      Usuń
  47. Ale cudowny ten makijaż! Aż mam ochotę od razu go odtworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  48. piekny makijaz i sliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczny makijaż:) u mnie też słodko i walentynkowo zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Coś podobnego z chęcią zmalowałabym do pracy, tylko bez kreski bo nie umiem jej zrobić takiej idealnie równej :)

    Pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem pod ogromnym wrażeniem:) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://fashionbygreenwithenvy.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń