czwartek, 27 lutego 2014

Wibo Express Growth 169

Lakier, który część z Was zapewne ma albo kojarzy ze swatchy w internecie. Pojawił się na wielu blogach i nic dziwnego, bo jest wyjątkowo ładny! Do tego tani, jak to lakiery Wibo. Marka wprowadziła ten odcień na jesień, ale z tego co widzę jest wciąż dostępny. Jeśli Wam się spodoba to lepiej kupić go od razu, bo Wibo ma w zwyczaju wycofywać wszystkie jesienno-zimowe lakiery i wprowadzać nowe na wiosnę/lato.

169 to odcień trudny do opisania, bo wielowymiarowy. Na paznokciach wypada zdecydowanie jaśniej niż w buteleczce. Bazą jest ciemny, trochę buraczkowy róż. Dopatruję się w nim nieco fioletowych nut. Cały urok lakieru to masa glassfleckowych różowo-złotych drobinek. To mało popularne wykończenie w tańszych markach dlatego jest taki wyjątkowy. Świetny kolor zwracający uwagę. Kojarzy mi się z kolorami zachodzącego słońca, brzmi banalnie ale to właśnie taka kolorystyka :). Nie jest to jednak lakier bez wad – ma dość słabe krycie i trzy warstwy to minimum. Można kłaść go jak top coat na fioletowe albo różowe lakiery, ale na moich zdjęciach widzicie go solo. U mnie okazał się też dość nietrwały, szybko wytarły się końcówki i w trzecim dniu pojawiły lekkie odpryski (co na moich paznokciach będzie świadczyć o kiepskiej trwałości).

DSCN5857

DSCN5861

DSCN5856

DSCN5859

DSCN5862

58 komentarzy:

  1. jest śliczny, ale denerwuje mnie jego krycie. :( jest lekko żelkowaty i przez to topy ściągają go bardzo przy końcówkach.. kolejnym razem nałożę go na jakiś różowy/fioletowy lakier. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę go wypróbować własnie na różu czy fiolecie, ciekawa jestem jak wypadnie.

      Usuń
  2. Śliczny lakier.masz nowe, ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i uwielbiam, choć bardzo nie podoba mi się ilość warstw potrzebnych do pełnego krycia, a użyty jako top coat, to dla mnie już nie jest "to".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety krycie jest takie sobie, ale trzy warstwy jestem jeszcze w stanie przeboleć;)

      Usuń
  4. Co tam lakier! Ten pierścionek!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny do tego lakier. Jakiś "no name" za dwa złote :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można coś ciekawego za dosłowne grosze wyszukać:D

      Usuń
  6. Piękny jest ! Też go mam, ale jakoś nie mogę się za niego zabrać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też swoje odstał, ale warto było się za niego zabrać:D

      Usuń
  7. wyglada cudnie, chyba go sobie sprawie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny i również dołączyłam go do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest faktycznie bardzo przyjemny, nie powiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeden z ładniejszych w ofercie Wibo:)

      Usuń
  10. Słabe krycie i kiepską trwałość można mu wybaczyć, bo kolorek jest piękny! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go, ale jeszcze nie używałam:) Ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ;) szkoda ze nietrwaly ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. jest cudny, uwielbiam go! <3 marki z wyższych półek by się go nie powstydziły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio nie przepadam za lakierami z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go, ale od kiedy kupiłam Essie - wcale nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o masz z Essie, jakiś podobny kolor?

      Usuń
  16. mam go! jest piekny,bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go, jest bardzo ładny, choć krycie ma średnie, to mu wybaczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten lakier :) Szczególnie często gościł na moich pazurkach jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor kojarzy mi się z jesienią:)

      Usuń
  19. Śliczny jest ten kolor ;) Też go mam i bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś ten odcień, jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo w moim stylu, ale mam już lakiery w podobnym typie i dlatego na razie się nie zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go niby słabo kryje, ale ma w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda naprawdę świetnie, masz bardzo ładne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam dwa lub trzy lakiery z Wibo i żaden mi nie pasował. Słabe krycie, słaba jakość, szybko odpryskiwał z paznokcia. Za każdym razem jak pokazujesz jakiś z lakierów tej serii, zastanawiam się "Czy ja mam takiego pecha, czy co jej paznokcie są takie ładne?" Ja jednak się na niego nie skuszę, ale kolor podrzucę koleżance którą,tak samo jak Ty, lubi te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm co do trwałości tych lakierów to akurat mogę powiedzieć, że na moich paznokciach większość lakierów, niezależnie od marki, trzyma się dobrze tzn. trzy dni wyglądają ładnie i tyle mi wystarcza. A z kolei co do lakierów Wibo to według mnie one są bardzo różne, choć faktycznie z tej serii częściej trafiały mi się raczej słabo kryjące (ale miałam też świetne:)).

      Usuń
  26. Ciekawy efekt, choć zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj kolor w moim guscie ;)
    lubię takie na pazurkach ;];];]

    OdpowiedzUsuń