poniedziałek, 3 marca 2014

Color Club – Sugarplum Fairy

Ekstremalna lakierowa błyskotka. Niby brokat to zawsze brokat.. ale istnieją brokaty subtelniejsze, a ten jest mega błyszczący! To na pewno nie jest lakier dla każdego, trzeba lubić takie mocne, lakierowe wrażenia ;). Według mnie jest niesamowity!

Sugarplum Fairy pochodzi z kolekcji Beyond the Mistletoe. Na pierwszy rzut oka wygląda jak srebrny brokat, ale wpada nieco w liliowe tony. To brokat o holograficznym wykończeniu, dlatego najlepiej wypada w świetle sztucznym i słońcu.. i niestety wypada nieciekawie na zdjęciach. Nie sposób uchwycić jego holograficznej, tęczowej mocy! Sugarplum Fairy nadaje się do noszenia solo, to nie jest typowy top coat. Na zdjęciach mam dwie warstwy lakieru, które wystarczyły praktycznie do całkowitego pokrycia płytki. Wiadomo, że źle się zmywa, jak każdy glitter. Ja zawsze zmywam z użyciem folii aluminiowej i dzięki temu nie tracę nerwów.

DSCN5926

DSCN5938

DSCN5924

DSCN5936

DSCN5932

DSCN5935

DSCN5941

DSCN5942

68 komentarzy:

  1. Piękny jest <3 Mam sporo brokatowych holosów od CC. Ten również mam i bardzo lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 uwielbiam błyskotki. pięknotka

    OdpowiedzUsuń
  3. esli doczekam dnia, w ktorym moje paznokcie bede tak dlugie jak Twoje to na pewno pomaluje nim paznokcoe:). Swoja droga, jak dluga masz plytke bez wolnego brzega? Bo zauwazylam, ze malo osob, ma moj problem, czyli krotka plytke:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie całkiem mało osób, ja również zmagam się z ty problemem i mam króciutką płytkę.

      Usuń
    2. Hmm nie mam długiej płytki samej w sobie, bo mimo tego że kończy się ona prawie na wszystkich paznokciach (z wyjątkiem serdecznego) przy samym końcu palca to nie jest wcale długa ani smukła. Dlatego zawsze mam troszkę dłuższe paznokcie, żeby wolny brzeg miał chociaż kilka milimetrów. Kiedyś miałam jeszcze krótszą płytkę ale odkąd udało mi się zapuscić paznokcie sporo przyrosła.

      Usuń
  4. Jest piękny ale dla mnie co za dużo to nie zdrowo ;-) i na pewno fajnie by wyglądał na jednym bądź dwóch paznokciach w połączeniu z jakimś innym lakierem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, na przykład z jakimś jasnym liliowym fioletem :)

      Usuń
  5. Ślicznie wygląda:) Przepięknie się błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie błyskotki;) na żywo na pewno ślicznie mieni się w słońcu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo karnawałowy brokat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow genialny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jeny... aż oczy bolą od samego patrzenia na niego :O :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cudowny! I teraz sobie przypomnialam ze mam podobny z h&m!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie tych drobinek jest za dużo, chyba wolałabym go w delikatniejszej wersji Top ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. jest niesamowity! brokaty generalnie najlepiej zmywać gazą. świetnie schodzą i nie trzeba się denerwować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze brokaty zmywam przy użyciu folii aluminiowej, gazą jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  13. Pieknie sie blyszczy. Na kazdy palec to dla mnie za duzo ale na np. serdeczny bylby jak znalaz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski ciekawe czy go gdzieś jeszcze znajdę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być cieżko dostać go poza zestawem :/

      Usuń
  15. Slodziutki :) bardzo mi sie podoba w tym wydaniu :) Pieknosci

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier cudo jeszcze przy słońcu to już *_* omomomom Po prostu cuuudo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miazga :D
    Szał na maksa - tylko na imprezy i to wystrzałowe :)
    Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko dwie warstwy? No to super kryje, bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest boski! I mimo, że niby niefotogeniczny, to Ty pięknie go pokazałaś, na tyle pięknie, że mam na niego ochotę:) Szkoda, że karnawał się kończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajdzie się inna okazja:D

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. jezu,niesamowity.chyba nie widzialam jeszcze takiego lakieru,ktory by tak ladnie sie skrzył

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te lakiery :) mam ich cały zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW!:D
    Gdzie go można dorwać? Muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy ten kolor ;) Kusisz mnie nim i to bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękny! Uroku nie można mu odmówić!

    OdpowiedzUsuń
  29. mam tą pięknote z tk maxaa <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio polowałam na CC w TKMaxxie, ale w moim takie już ochłapy rzucili, że zdziwiłabym się, gdyby ktokolwiek to kupił... A brokat cudownie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie to cudo, ja uwielbiam taki błysk.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy kolorek :) Trzeba lubić takie błyskotki :) Mnie by chyba nie pasował

    OdpowiedzUsuń