czwartek, 6 marca 2014

Golden Rose Selective – Exotic Journey

Dla odmiany od szalonych lakierów, tym razem odcień bardzo klasyczny i dosyć spokojny. Exotic Journey (nr 46) to jeden z tych oszukańczych lakierów, które w buteleczce pokazują coś zupełnie innego niż na paznokciach. W tym przypadku wydawałoby się, że to mocno zgaszony różowo-czerwony kolor. Jednak na paznokciach jest żywszy, intensywniejszy, nie tak zgaszony. Dla mnie to typowa malinowa czerwień, raczej chłodna, o kremowym wykończeniu.

Lakiery z serii Selective mają wygodne buteleczki i pędzelki. Exotic Journey rozprowadza się dobrze, nie sprawia żadnych większych problemów czy to z czasem wysychania, czy trwałością. Na paznokciach mam dwie warstwy. Nie porwał mnie, ale uważam że jest klasyczny i uniwersalny. Lakiery Golden Rose są do kupienia na stoiskach i sklepach tej marki, mój egzemplarz jest z Dobrej Rady, a kosztuje tam 4,99zł.

DSCN6072

DSCN6073

DSCN6077

DSCN6074

DSCN6078

42 komentarze:

  1. Śliczne mają buteleczki w tej serii ;)
    Mam białego Selective'a i bardzo go sobie cenię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje:)
    Ja z tej serii mam tylko milky way-biały, ale mam ochotę na inne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny połysk uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połysk to też zasługa lampy przy której robię zdjęcia, pod nią lakiery wydają się mocniej błyszczeć.

      Usuń
  4. Piękny kolor i świetny połysk. Za tą cenę też plusik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi w nim jest nie halo trochę. Jakoś tak... się gruzie się ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor, taki niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooo taki odcień lubię,trudno go określić i takie kolory lubię właśnie :) mam podobny innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ps.taki kolor szminki bym chciała-znasz może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sama bym chciała! Mogłabym wymieniać podobne ale to bezsensu bo identycznej niestety nie znam!

      Usuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba:)) Czerwone paznokcie są mega kobiece i moim zdaniem zawsze wyglądają elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądają i ten połysk zawsze mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny mało spotykany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie nietypowe kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie jest specjalnie oryginalny na pierwszy rzut oka, ale daleko mu do typowej czerwieni:)

      Usuń
  14. ślicznie wygląda uwielbiam czerwone lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolorek ;) bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda pięknie. Ja mam dwa z tej serii, jeden piękny bordowy, ale mi się po kilku dniach rysuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, u mnie ten był dobry jak chodzi o trwałość:)

      Usuń
  17. cudowny kolorek :) myślę że by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten odcień ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. dziwny odcień. ni taki ni taki. może na żywo wygląda ładniej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam z niego zadowolona, choć typowe czerwienie też lubię;)

      Usuń
  20. dałabym się pokroić za szminkę w tym kolorze. Szukam od dawna i wciąż każda czerwień nie jest tą właściwą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz, ja też rozglądam się za malinową czerwienią ale na ustach to zawsze jest inna bajka.. to zbyt ciepłe, zbyt czerwone albo bordowe. A taka malina mi się marzy!

      Usuń
  21. Mnie się ten kolor bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Selectivy są całkiem fajnymi lakierami, mają ładną gamę kolorystyczną i są taniutkie. Jedynie co mi się w nich średnio podoba to opakowania :)

    Całkiem przyjemnie ten kolor wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja na Twoich paznokciach lakier wygląda zawsze pięknie :) Kolor ładny :)
    Stosujesz jakieś odżywki lub zabiegi pielęgnacyjne na paznokcie? Niestety moje się ciągle łamią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle daje odżywke pod lakier, ale stosuje różne, różniste ;)

      Usuń
  24. Mi się trochę z malinką kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń