niedziela, 9 marca 2014

My Secret Confetti – Celebration

Celebration podoba mi się znacznie bardziej niż brzoskwiniowy Fun i pomarańczowy Joy z serii Confetti. Tamte też są fajne, ale wolę chłodną gamę kolorystyczną dlatego ten sprany błękit nosiło mi się jeszcze lepiej.

Zaskoczyło mnie słabe krycie tego koloru, niebieska baza przy pierwszej warstwie okazała się mocno żelkowa i prawie przezroczysta. Na zdjęciach widzicie dwie, ale naprawdę grube warstwy, takie efekt jest raczej do uzyskania przy trzech normalnej grubości warstwach. Baza to przygaszony błękit. Brokat jest drobny, w różnych wielkościach i kolorach: jasnym złotym i miedzianym. Ciekawe połączenie, które przypomina mi trochę skórę jakiegoś nieistniejącego gada.

 

DSCN6175

DSCN6163

DSCN6173

DSCN6176

DSCN6179

46 komentarzy:

  1. Też go posiadam i kooocham <3 Też go uważam za najfajniejszy lakier z całej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeszcze został biały do wypróbowania, a zapowiada się ładnie:)

      Usuń
  2. bardzo fajne połączenie :) też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny jest tylko jednak lepiej dać na zbliżony krem bo faktycznie trochę słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie mogłam zrobić.. ale myślalam, że będzie krył przyzwoicie jak pomarańczowy i brzoskwiniowy;)

      Usuń
  4. bardzo fajny podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ... Patrze na niego, leży przede mna, i w Twojej wersji się przekonałam. Bo nienawidzę niekryjących. I ta 1 warstwa mnie odrzuciła ... Takie to mdłe, wyblakłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ze trzy warstwy albo po prostu nałożyć na jakiś inny, niebieski lakier:)

      Usuń
  6. Świetny ! Mam białego Game i go uwielbiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! :) Szkoda, że słabiej kryje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten lakier, wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak do tej pory najlepiej pokazałaś jego urok (wiele swatchy widziałam).
    Ładne skórki, moje niestety mają złe dni :\

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to żelkowe wykończenie, całkiem ciekawie wygląda z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest ok aczkolwiek nei zachwyca ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący wzorek tworzy, jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie skóra niebieskiego węża albo jaszczura lub dziwne jajo:D

      Usuń
  13. Kupiłam go, ale spodziewałam się lepszego krycia ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pasują mi w nim te pomarańczowe drobineczki, ale ogólnie jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie one podobają się najbardziej:D

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy efekt :) Dzięki temu, że niebieski jest stonowany drobinki ładnie wyglądają, a paznokcie nie są zbyt jaskrawe :) gdzie można kupić ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w Naturze, w szafach My Secret :)

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  17. Mi się te lakiery nie podobają :P Jak lubię brokaty i różne udziwnienia, tak te jakoś do mnie nie przemawiają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu nie muszą:). Ja lubię większość brokatów ale wyjątki też się zdarzają;)

      Usuń
  18. No jakoś mnie nie zachwycił ten lakier :D
    To połączenie dzidziowatego błękitu z brokatem do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzidziowaty błękit:D nie patrzyłam na niego w ten sposób:P

      Usuń
  19. Miałam go dzisiaj kupić haha

    OdpowiedzUsuń