czwartek, 20 marca 2014

My Secret Confetti – Game

Ostatni lakier z brokatowej czwórki Confetti. Moim zdaniem najładniejszy! Uwielbiam kolorowy brokat w białej bazie, więc przeczuwałam że mocno przypadnie mi do gustu ;). Mimo, że lakiery Confetti pojawiły się w ofercie My Secret w sylwestrowym okresie, Game kojarzy mi się bardzo wiosennie.

Game to mieszanka różnokolorowego brokatu w mlecznej bazie z bardzo delikatnym shimmerem. Nie jest to zupełnie czysta biel, w moim odczuciu jest nieco przełamana. Brokat ma różne wielkości i kolory (złoty, miedziany, niebieski, zielony). Rozprowadza się bezproblemowo i kryje przy dwóch warstwach. Bardzo mi się podoba!

DSCN6427

DSCN6428

DSCN6424

DSCN6418

DSCN6431

DSCN6429

42 komentarze:

  1. nie mój typ, aczkolwiek bardzo ciekawy :) mi kojarzy się z latem i lodami śmietankowymi z cukrową posypką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, przypomina kolorową posypkę:D

      Usuń
  2. Podoba mi się, a najbardziej te złote brokaciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszy! też go mam, ale jeszcze nim nie malowałam ;p czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że jest bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ciekawy i zwracający uwagę:)

      Usuń
  5. całkiem fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny! No faktycznie bardziej on wiosenny taki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie najładniejszy z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest też niebieski, ale biały wygrywa:)

      Usuń
  8. To jedyny z tej serii, którego nie kupiłam i chyba właśnie najładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, ale nie wiem czy ja chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :) P.S: Wygodne są takie pierścionki jakie masz na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie przeszkadzają ani nic, ale jeśli by o coś nimi zahaczyć to mogą łatwo spaść ;)

      Usuń
  11. fajny, ale po kolekcj z GR uż tak nie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, biały z kolorowym brokatem GR jest chyba jednak lepszy;)

      Usuń
  12. Świetny! Mnie także kojarzy się z wiosną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iście wiosenny! Świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Ja nie widzę w nim nic karnawałowego:D

      Usuń
  14. Mam go i uwielbiam! :D Bardzo lubię tego typu wesołe lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny on jest :D tylko czemu dziad nie chce trafić w moje ręce? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy, ale nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno nie jest lakier dla każdego:)

      Usuń
  17. Całkiem, całkiem. Ale ostatnio jakoś biały kolor do mnie nie przemawia ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się:) Ostatnio w Naturze zakupiłam ten lakier, ale w kolorze niebieskim. Muszę chyba wybrać się jeszcze raz i zakupić biały:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam, ale on czasem mi sie podoba a czasem nie i to chyba zależne jak sie maluje : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny, ja też tego typu lakiery lubię bardziej wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  21. ten jest najładniejszy z całej kolekcji. Bardzo lubię go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kojarzy mi się z kolorową posypką lodową :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten podoba mi się chyba najbardziej z całej 4. Niestety u mnie w Naturze juz ich nie ma. Ja tak mam zawsze, nim się namyslę to wycofają, albo się skończy kolekcja:P

    OdpowiedzUsuń
  24. jest piękny, cieszę się, że go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny :) mam go i w końcu muszę użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak mi się te confetti wszystko podobająą <3

    OdpowiedzUsuń