wtorek, 11 marca 2014

Ruffian & Skittles | nowy wyglad bloga

Wreszcie udało mi się uporać z nowym szablonem bloga. Wszystko jest już mniej więcej tak jak ma zostać, pojawią się ewentualnie tylko drobne zmiany. Szczególnie zmieniła się strona główna bloga. Stary wygląd strasznie mi się znudził, z nowego jestem powiedzmy zadowolona, choć nie w 100%. I tutaj moje prośba do Was :). Dajcie znać czy wszystko poprawnie się u was wyświetla i przede wszystkim czy podoba wam się nowy szablon. Chciałabym żeby oprócz mnie Wam też się podobało, albo chociaż w miarę przyjemnie przeglądało bloga. Jeśli macie jakieś uwagi chętnie wysłucham!

A poniżej mani, który nosiłam dopóki całkiem się nie zniszczył, bo tak mi się spodobał! Lubię takie nieprzekombinowane wzorki.

 

DSCN6084

 

DSCN6087

 

DSCN6093

 

DSCN6103

88 komentarzy:

  1. Paznokcie jak zawsze ładne :) Jeżeli chodzi o wygląd to na stronie głównej w tytułach postów polskie znaki są inną czcionką oraz zakładki typu wzorki, lakiery mogło być troszkę większe:) A zakładki masz na zasadzie etykiet czy stron? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, polskie znaki pójdą do poprawki tylko jeszcze nie zdązyłam tego ogarnać:). W zakładkach czcionka faktycznie za mała i w komentarzach podobnie! Zakładki są na zasadzie etykiet.

      Usuń
  2. Lubię minimalizm więc jestem na tak! :D Czyta i ogląda się Ciebie jak zawsze miło ;) Jedyną kosmetyczną poprawką jaką bym poleciła to oddzielanie tekstu od zdjęć w postach ;) Lepiej wygląda gdy nie są tak przyklejone. Z resztą świetnie sobie poradziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście trochę ciężko się przestawić na nowy wygląd, ale to pewnie kwestia czasu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo :) zawsze mi dziko przez kilka dni ;)

      Usuń
    2. sama tak mam z innymi blogami:D

      Usuń
  4. Wygląd bloga zmienił się na ogromny plus :) Jest pięknie! :) A paznokcie jak zwykle zachwycają *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się wygląd, lubię na biało i prosto :-) śliczne paznokcie, ten niebieski cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się pytam gdzie są kolory które zawsze mi się z Tobą kojarzyły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To samo mi przyszło do głowy. :) Uwielbiam takie proste i klasyczne szablony, ale brakuje mi nieco nieodłącznie kojarzącego się z Tobą koloru. Może by tak podmalować tę skrzydlatą szminkę w nagłówku? :)

      Usuń
    3. Hmmm przemyślałam to dziś i stwierdziłam, że macie rację. Przydałby się jednak jakiś kolor dlatego coś wprowadzę:)

      Usuń
  7. Trochę się tu zmieniło :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie śliczne i oryginalne, chciałabym wiedzieć jak je zrobiłaś :D
    a jeśli chodzi o wygląd bloga to czyta się dobrze, choć brakuje mi tu trochę koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty jedna masz takie odczucia więc postanowiłam wprowadzić kolory:)

      Usuń
  10. piękne te paznokcie a wygląd bloga jak najbardziej jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie super odświeżenie bloga - u mnie wszystko dobrze działa :)
    mani jak zwykle mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolalam cchyba kolory na twoim blogu ale jest ok. Prxyzwyczsjr sie :). Mani jak zwykle super

    OdpowiedzUsuń
  13. kojarzyłam bloga z kolorami ale przyzwyczaję się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i bardzo ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten nowy wygląd ;) co prawda jestem fanką typowo blogowego wyglądu notek, nie takiego na zasadzie artykułów, ale Twój blog przeglądam regularnie więc zaległości nie będę mieć :P troszkę małe zakładki na górze strony i jak dla mnie mało koloru w logo ;) poprzednie było takie żywe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej się ogląda jak notki pojawiają się od razu? Znajoma narzekała mi, że blog długo się ładuje dlatego zamieniłam na taki wygląd strony głównej, ale może faktycznie lepszy byłby typowy.
      Co do kolorów to chyba macie z nimi rację i wprowadzę ich co nieco :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o długość ładowania strony - u mnie bez większej różnicy. Niemniej jeśli notki są w typowo blogowej formie (czyli całe widoczne) to nawet przy kilku nieprzeczytanych jest wygodniej. Przynajmniej dla mnie. Taki "artykułowy" wygląd jest bardzo modny obecnie ale osobiście mnie nie przekonuje.
      Co do koloru to jestem za!

      Usuń
  16. Ladnie wyglada blog, chociaz brakuje mi troche kolorow. mani super, szczegolnie dla dlugich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo prosto teraz się zrobiło :) Podobał mi się poprzedni szablon, ale ten wystarczy trochę dopracować (te zakładki większą czcionką) i będzie OK, chociaż będę musiała się przyzwyczaić :D
    A mani prześliczne! Jak Ty tak równiutko robisz ruffiana? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw był ten srebrny lakier a potem poamlowałam paznokcie tak jak zwykle tylko z odstępem:)

      Usuń
  18. Paznokcie boskie, zmiany są na plus, jest czysto i przejrzyście, ale nagłówek wołałam chyba poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie odrobinkę gryzie taka różnorodność czcionek, jestem zwolenniczką minimalizmu :) Poza tym podoba mi się, choć taka mała ilość koloru jest zupełnie od Ciebie niepodobna :)
    Też mi się podoba to manicure. Dla mnie rzadko zdarza się nosić paznokcie do "zdarcia", ale jak już jakiś wzór mi się spodoba, to mogłabym męczyć go w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi czcionkami to nie mogę sobie poradzić, a też jestem zwolenniczką jednej czcionki na całym blogu.

      Usuń
  20. świetny, przejrzysty layout, a paznokcie bardzo na tak! (sama nie wierzę, że to mówię, nie gustuję w kolorowych jarmarkach :>)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szablon bardzo fajny chociaż postawiłabym na max 2-3 czcionki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jak jest jedna, ale nie udało mi się jeszcze tego pozmieniać ehh...

      Usuń
  22. teraz jest o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba wolałam kolory. ale to Ty masz tu się czuć dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szablon bardzo ładny, ale wolałam trochę więcej kolorów :) Co do paznokci to jak zawsze super precyzja i piękne barwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo prosty szablon to plus, chociaż kolorowy też był ładny :)
    Głównie jednak to Ty musisz być zadowolona z szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ale blog nie jest tylko dla mnie więc chciałąbym żeby innym też się podobał:) choć wszystkim nie da się dogodzić;)

      Usuń
  26. Masz jednego czytelnika mniej, ten widok nie przypadł mi do gustu, przecież piszesz o kosmetykach, lakierach, powinno być kolorowo, a jest przeciętnie, ja wiem że teraz jest moda na takie szbalony ale liczyłam, że Ty jej nie ulegniesz:(
    Było fajnie i kolorowo teraz jest nieprzyjemnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jedna osoba stwierdziła, że brakuje kolorów więc postanowiłam pójść na kompromis i dodać kolorowy nagłówek. W końcu blog nie jest tylko dla mnie dlatego rozważam każdą uwagę i radę.. ale cóż jeśli inny szablon sprawił, że nie interesuje Cię już to o czym piszę to niestety nic na to nie poradzę..

      Usuń
  27. Ładny szablon, taki nie przesadzony :) Wyświetla się w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurde słabiutki ten szablon , w ogóle się z Tobą nie kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem na nie, kiedyś wchodziło się na stronę główną i widać było notki a teraz dodatkowo trzeba się naklikać. Pewnie chodzi Ci o te kliknięcia za które masz kasę, ale ja zaglądać już tu nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy? Osłabiają mnie takie zarzuty...niby w jaki sposób miałabym dostawać kasę za wejście w konkretny post? Zmieniłam stronę główną na taki widok, bo doszły mnie słuchy że blog bardzo wolno się ładuje kiedy wyświetla się naraz kilka notek. Siłą nikogo nie zatrzymam.

      Usuń
  30. Bardzo podoba mi się ten manicure! Fajne kolorki dobrałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  31. szablon w porzadku,przejrzysty ale jakis taki pusty.zupelnie nie pasuje do twojej kolorowej osobowości :)
    piekny mani

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cuda! piękne kolory..kochana, czego używasz, że tak nieziemsko błyszczą Twoje pazurki?

    OdpowiedzUsuń
  33. Paznokcie piękne jak zwykle zresztą, co do szablonu - nie wypowiadam się :D bo się nie znam.
    Szczerze mówiąc czytanie Twojego bloga to wielka przyjemność i jego forma nie ma dla mnie szczególnie istotnego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne pazurki!jak czekoladowe m&ms :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pozytywne te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie obraz sie ale jestem na nie z tym nowym szablonem. Nudny i za wiele klikania. Kiedys od razu czytalam nowa notke a teraz musze w nią dodatkowo klikać. Ja chyba juz tu przestane zagladac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażam się, bo potrafię przyjąć sensowną krytykę i wyciągnąć z niej wnioski. Chciałam żeby blog szybciej się ładował, ale nie pomyślałam, że więcej klikania może zniechęcać. Po przemyśleniu stwierdziłam, że pójdę na kompromis i wprowadzę kolejne zmiany - w końcu blog nie jest tylko dla mnie! Zależy mi na moich czytelnikach ale siłą nikogo nie zatrzymam..

      Usuń
  37. Dla mnie nowy wygląd jest mniej funkcjonalny, bo trzeba więcej klikać, muszę otwierać oddzielną kartę z każdym nowym postem, żeby nie musieć po przeczytaniu cofać się do strony głównej. Paznokcie bardzo ładnie, ale ja bym wybrała jaśniejsze kolory, kwestia tylko gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, nie pomyślałam o tym wcześniej!

      Usuń
  38. Cudo, świetnie wyważone kolorki i pięknie się przez to komponują:) Niestety, nie pamiętam poprzedniego szablonu. Ten jest bardzo prosty i czytelny, takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mani przepiękny! A nowy wygląd bloga zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygląd bloga bardzo mi się podoba, i mimo, że lubię białe i ascetyczne blogi to z Tobą bardziej mi się kojarzyć będzie poprzedni, kolorowy :) niemniej jednak na pewno przywyknę do nowego wyglądu, w końcu to Twoje miejsce w sieci i Ty masz się czuć najlepiej ;)

    paznokcie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nowy wygląd jest super - taki prosty i przejrzysty, lubię to! :) Chociaż trochę brakuję mi kolorów... ;) Ale wszystko wyświetla się idealnie - nie ma żadnych problemów :D
    A paznokcie super! Podoba mi się taka prostota :)

    OdpowiedzUsuń
  42. podoba mi się i to bardzo :) zawsze chciałam coś takiego zrobić ale nie umiem się za to zabrać :P a wygląd ok, choć wolałam dawny ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przeczytałam kilka powyższych komentarzy od anonimków... Nie rozumiem jak można całkowicie rezygnować z zaglądania na bloga, którego regularnie czytamy tylko dlatego, że nie spodobał nam się nowy nagłówek :) przecież to jest niedorzeczne, w sumie takich "wiernych" czytelników to nawet nie szkoda :) Mnie się nagłówek podoba, wprawdzie jest czarno-biały, ale to pozostawia pole do popisu dla naszej wyobraźni, ta pomadka może mieć codzienne inny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tacy czytelnicy to niech spadają ;)

      Usuń
    2. Joanna K, ja też tego nie rozumiem i szczerze mówiąc zdziwiła mnie taka reakcja na po prostu zwykłą zmianę szablonu ;)

      Usuń
    3. Dokładnie Sabbatha :) selekcja naturalna, sami się wyeliminowali ;D

      Usuń
    4. u mnie była kiedyś eliminacja, bo jak miałam czelność wyjść z bloggera i pójść na wordpressa i JAK TO NIE MOŻNA SIĘ GOOGLE LOGOWAĆ!!11oneonejedenascie

      Nieważne, że na wordpressie nie trzeba mieć konta i jak poda się link do swojej strony, to po jednym kliknięciu można do niej trafić a w bloggerze po dwóch. Nieważne, ważne że trzeba raz się wpisać (bo potem autouzupełnia) i to tyyyyyyyyyyyyyyyyylee roboty :D

      Usuń
  44. woow wygląd bloga ekstra, a paznokcie ZABÓJCZE! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. z pogu masz pages i sample text zamiast jakiś nazw

    co to za brąz?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to stary oh de prep z essence new league ;)

      Usuń
  46. a mi się szablon osobiście nie podoba ( nie wiem jakoś chyba by mi pasowały inne szerokości albo kolumna nawigacyjna z lewej, nie mam pojęcia), kolorowy nagłówek byłby lepszy.

    Ale mi szablon wisi, interesuje mnie reszta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sabb, teraz to już on jest po kolejnej zmianie, wczoraj wyglądał jeszcze inaczej ale spróbowałąm jeszcze czegoś innego i wszystko się pochrzaniło.. znów będę zmieniać ehh..ale w końcu to ogarnę:D

      Usuń
  47. Nowy wygląd bloga bardzo przyjemny a paznokcie jak zawsze niezwykłe, ale takie to bym sobie sama zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Paznokcie fantastyczne, a wygląd bloga jak najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  49. Blog wygląda bardzo fajnie:) Dziś otrzymałam marcowe GLOSSYBOX Wiosenna Przemiana. Mojego posta na ten temat można przeczytać TUTAJ:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej Kleopatre :)
    Twojego bloga czytam już baaaaaaaaaaardzo długo. Zmiana pozytywna, ale rzeczywiście przyda się troszkę koloru. Super, ze nie skorzystałaś z "czytaj dalej" w notkach, ja lubię jak całość jest od razu widoczna.
    Szkoda tylko, że po prawej stronie nie ma już odnośników do innych blogów, bardzo to lubiłam :(

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Nowy wygląd bloga moim zdaniem dużo bardziej czytelniejszy. Estetyka też zdecydowanie zyskała na wartości. Ale i tak najważniejsze jest to co napiszesz.

    OdpowiedzUsuń