niedziela, 23 marca 2014

Sensique – Flowery Meadow

W ofercie Sensique pojawiły się nowe, wiosenne odcienie lakierów. Dziś pierwszy, który wypróbowałam - Flowery Meadow. Wpadł mi w oko już na zdjęciu promocyjnym tych lakierów. Bardzo ładny odcień, taki pasujący do wiosennych ciuchów, czy to do dżinsowej kurtki czy kolorowych kwiatków. Zgrywa się dobrze z pastelowymi, ciemnymi i mocnymi kolorami.

Flowery Meadow to typ rozbielonego koralu. To nie jest brzoskwiniowy odcień (nie ma w nim domieszki żółtego). Ma lekki shimmer, ale widoczny tylko z bliska. Jak na pastelowy kolor dobrze kryje, dwie warstwy w zupełności wystarczają. Rozprowadza się ładnie ale trochę wolno schnie, może Was irytować jeśli nie macie dobrego wysuszacza pod ręką. Tani (5,99zł), a jakby ktoś nie wiedział do dostania w drogeriach Natura. Fajny z niego lakier, jasny ale intensywny. Chciałabym pomadkę w takim kolorze!

DSCN6472

DSCN6471

DSCN6468

DSCN6474

DSCN6477

49 komentarzy:

  1. Też mi wpadł w oko na zdjęciach promocyjnych, a kilka dni temu - również do koszyka w sklepie :D Jest śliczny ^^ Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, są super dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że na żywo wygląda lepiej nawet niż na promocyjnym:). Dziękuję:)

      Usuń
  2. śliczny kolorek i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Chyba muszę się wybrać na duuuże wiosenne zakupy, bo odczuwam brak takich jasnych świeżych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja (mimo mojego uwielbienia ciemnych kolorów) ostatnio mam chęć na takie jasne i wiosenne:D

      Usuń
  4. Oj tak śliczny.... świetne masz paznokcie! Ich kształt i wgl.... plus fakt zdjecia zawsze są bardzo fajnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek na wiosnę ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja bym go nazwała brzoswkinką ;p Bardzo ładny, ale nie do końca "mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, na zdjęciach chyba wyszedł bardziej brzoskwiniowo niż w rzeczywistości:)

      Usuń
  7. Jaki on śliczny. :) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny, wiosenny kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde, kolor zupełnie do mnie nie przemawia, ale nie zmienia to faktu, że masz przepiękne paznokcie
    http://kobiecaperspektywa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu na pewno się spodoba:)

      Usuń
  10. Oj i ja bym chciała pomadkę w takim kolorze !

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny kolor. Taki odcień wyglądałby dobrze zarówno na pazurkach jak i na ustach albo na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This nail polish looks gorgeous and your nails are so pretty.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również wpadł w oko na zdjęciach. Kolorek jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor, te pierścionki mi sie podobają mam zamiar kupić na razie na tym pozostaję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, często je ostatnio noszę:)

      Usuń
  15. Pomadka w takim kolorze to byłoby coś ;-)
    Śliczny kolor, bardzo wiosenny i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam takiej od dawna, pastelowej ale jednocześnie bardzo intensywnej i kryjącej:)

      Usuń
  16. ładniutki ma ten shimmerek, jak wyjdzie słońce to nim sobie pomaluję pazurki sesese

    OdpowiedzUsuń
  17. ładniutki lakier, a szminka to fakt i podejrzewam, że mam gdzieś taką - aż zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź i dawaj znać jaka marka i odcień:D

      Usuń
  18. w dalszym ciągu opieram się tym lakierom, ale one są coraz ładniejsze i ładniejsze :)
    nie wiem czemu, ale na bloggerze nie wyświetla mi się miniatura pierwszego zdjęcia w Twoich postach :/ tylko sam tytuł i tekst :(

    OdpowiedzUsuń
  19. No pięknie...teraz chce kupić to cudo :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam na niego chrapkę, ale na żywo mnie nie porwał ;)
    Skąd pierścionki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorek, na wiosnę idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest,właśnie go przed chwilą chwaliłam na innym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. popatrzyłam na pierwsze zdjęcie, myślę: chyba ma nanoshimmer :D czytam i ma!
    to już jest choroba :D

    podoba mi się ten odcień

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładniutki, na wiosnę idealny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczności :)
    I jakie ładne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń