piątek, 28 marca 2014

Sleek Garden of Eden: makijaż i paletka

Po zobaczeniu pierwszych zdjęć promocyjnych paletki Garden of Eden, wcale nie miałam na nią ochoty… jednak z czasem, po obejrzeniu miliona swatchy oczywiście zaczęła mi się podobać coraz bardziej. Paletka w rzeczywistości okazała się świetna, dużoooo ładniejsza niż na zdjęciu od producenta. Ameryki tym postem na pewno nie odkryję, bo w internecie jest mnóstwo recenzji i zdjęć, więc zapraszam do oglądania i czytania jeśli macie ochotę na Garden of Eden po raz kolejny;).

sleek

sleek0

Na wspomnianym zdjęciu promocyjnym Garden of Eden wydawała mi się bardzo ciepła, wręcz jesienna, myślałam że to będą takie kolory ziemi (a ja nie przepadam za taką kolorystyką). W rzeczywistości wypadła jednak dużo, dużoo lepiej. Brązy wcale nie są bardzo ciepłe, a zielenie wydają mi się trochę jaśniejsze i świeższe niż na tamtych zdjęciach. Zieleń to nie jest mój ulubiony kolor w makijażu oka, a jednak paletka jest w moim odczuciu wyjątkowo udana i przyjemnie mi się jej używa.

Sleek (poza Inglotem) to moje ulubione cienie, zadowala mnie ich pigmentacja, nieco kremowa formuła i cena. Niestety jakiś czas temu podrożały ale nadal się opłacają, a pojedynczy cień po przeliczeniu wychodzi tanio. Najmocniej napigmentowane są cienie błyszczące, Sleek ma trochę gorsze maty. W przypadku Garden of Eden maty są zadziwiająco mocne z wyjątkiem matów z dodatkiem drobinek – te wypadają słabiej. Cienie Sleeka lubią się czasem osypywać, ale generalnie bez tragedii.

sleek9

sleek7

Górny rząd paletki to brązy, dolny zielenie. Lubię kiedy w paletkach zmiksowane są kolory neutralne z intensywnymi, bo łatwo można wykonać zarówno dzienny jak i bardziej zwracający uwagę makijaż (albo coś pośrodku). Fajna jest i co to dużo mówić :D. Do wiosennych albo letnich makijaży będzie jak znalazł.

I jeszcze zbliżenie na poszczególnie cienie. W górnym rzędzie mamy kolejno: Gates of Eden (ciepłe, perłowe złoto), Eve’s Kiss (różowy beż, perłowy), Paradise on Earth (chłodny, błyszczący brąz, piękny), Python (ciemny brąz, perła), Forbidden (szaro-beżowy mat z drobinkami), Flora (matowy, ciepły brąz).

DSCN6622

A w dolnym rzędzie: Entwined (matowy, chłodny brąz z drobinkami), Adam’s Apple (matowa, groszkowa zieleń), Fig (błyszcząca, limonkowa zieleń), Evergreen (jasna, chłodna zieleń), Fauna (zgaszona, ciemniejsza zieleń, perła), Tree of Life (ciemna, matowa zieleń).

DSCN6623

74 komentarze:

  1. Jeden z ładniejszych makijaży tą paletką jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim stylu i na szczęście mnie nie kusi! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyna z dżungli :D świetnie Ci w zieleniach :)
    uwielbiam je do brązowych tęczówek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nęci mnie ta paletka. Jak wypada trwałość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ciężko mi to ocenić, bo większość cieni trzyma się u mnie dobrze (te też) i zwykle poza tym uzywam bazy.

      Usuń
  5. Też ją mam i uwielbiam! Te zielenie są w szczególności bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, przepiękny makijaż! mogę się schować ze swoimi nieśmiałymi propozycjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj głupot:D ja tam lubię twoje makijaze:)

      Usuń
    2. właśnie dałaś mi +100 do poczucia własnej wartości :*

      Usuń
  7. Ślicznie jak zawsze. :))) A co na ustach, bo to "mój typ"? :)))
    Ja jestem teraz na kuracji Izotekiem - raczej na łojotok niż trądzik, bo ten miałam już dość lekki - i jak tak dalej pójdzie to za jakiś czas będę mogła używać kolorów do ust. :))) Bo dotąd cokolwiek kolorowego na ustach tylko przyciągało za bardzo uwagę do niezdrowej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Na ustach coś naprawdę fajnego - Paese Manifesto 915. Nie wiem czy je znasz, tak czy inaczej to coś w rodzaju pomadki w płynie / lakieru do ust. Błyszczące jak błyszczyk ale kryjące w 100% za pierwszym pociągnięciem. 915 to taka herbaciany róż, ciepły odcień, bardzo go lubię!
      Rozumiem, bo sama całe życie męczę się z brzydką cerą. Teraz już na szczęście nie ma tragedii i chyba nie straszę ludzi bez makijażu. Trzymam kciuki za kurację:D

      Usuń
  8. Mam ją i jestem w niej zakochana♡♡♡ uwielbiam kolorystykę. . .to jest moja trzecia paletka cieni ze Sleeka ale mam wrażenie że cienie w niej są lepsze od pozostałych. ...chodzi mi właśnie o pigmentacje, to że się nie osypują, i bardzo dobrze się blendują .... nie żebym sugerowała że inne paletki są złe tylko ja wśród moich trzech widzę różnice i Garden Of Eden wypada najlepiej; ) ...... BTW. ....PIĘKNY MAKIJAŻ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Też mam wrażenie, że ta paletka jest lepsza, inne oczywiście też bardzo lubię, ale dajmy na to taką Storm - osypuje się o wiele mocniej niż Garden of Eden.

      Usuń
  9. Nie lubię zieleni, więc paletka mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku tez nie kusiła ale po kilku recenzjach u innych koleżanek blogerek, zdecydowałam, że musze ją miec w swoim zbiorze! I nie żałuje, wrecz jestem nią zachwycona!

      Usuń
    2. Ehh u mnie to samo.. nagle polubiłam zielenie haha:D

      Usuń
  10. Bardzo ładny, delikatny i dziewczęcy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam tę paletkę :) Makijaż piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwięźle i na temat. Ja podeszłam do tej recenzji troszkę inaczej i porównałam całą paletę zaprezentowaną pzrez Sleek'a do obrazu Rubensa. Zapraszam także na mój post: http://modaurodapiekno.blogspot.com/2014/03/kolory-wprost-z-obrazu-rubensa-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rubens chyba by się obraził za porównanie jego obrazu do paletki cieni:D ale przyznaję, że pomysł na recenzję ciekawy:D

      Usuń
  13. Uwielbiam zielony w makijażu, ta paletka ma wyjątkowo udane zestawienie kolorystyczne ;) Na razie się jednak wstrzymam z zakupem, bo mam w swojej kolekcji sporo zieleni, ale może kiedyś, kto wie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie słup ogłoszeniowy! Nie przeszkadza mi jeśli podajecie linka do bloga pod normalnym komentarzem, ale wstawianie samego linku bez komentarza to już przesada.

      Usuń
  15. Przepiękny makijaż, ja nie przepadam u siebie za kolorowymi cieniami, głównie korzystam z brązów i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż:)
    Mnie też ta paletka na początku nie kusiła, ale dziewczyny zaczęły takie ładne swatche i makijaże wstawiać, ze uległam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow pięknie!Do Twoich oczu bardzo pasują te kolory, też mam ochotę na gardena:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się jeszcze nie zdecydowałam, ale jest taka ładna,wszyscy mnie kuszą ;)
    Śliczny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to prawda, kuszenie z każdej strony:D

      Usuń
  19. Lubię tą paletę :) Szczególnie cień "Paradise on Earth" przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Jest chyba najlepszy z całej paletki!

      Usuń
  20. Makijaż jest po prostu genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zniewalający makijaż :) Paleta ta ogromnie przypadła mi do gustu. Często po nią sięgam, ma wspaniałe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż! Ta paleta jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje Ci ten makijaż :) A kolorki w palecie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta paleta ale wciąż się powstrzymuję i wmawiam sobie, że kupię odpowiedniki. Tylko dlatego, że nie nienawidzę samych palet, akurat te ze sleeka są dla mnie bardzo nietrwałe ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety lub niestety trzymają się dobrze, co tylko sprawia że mam ochotę na kolejne ;)

      Usuń
  25. O tak!! To kolory wręcz stworzone dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż nią zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie ta paletka na szczęście nie kusi ;P Ale makijaż piękny zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż :) ja kocham zielenie i pewnie użyłabym ich więcej,ale paletka nie składa się tylko z zieleni,więc makijaż mi się też podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No czaje sie na nia ale caly czas sie zastanawiam czy potrzebuje kolejnej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwieczny dylemat:D. Jeśli masz już takie kolory to zapewne nie:)

      Usuń
  30. piekny makijaz Ci wyszedl, az mi sie zachcialao tej paletki! choc i tak nigdy w zyciu nie udam mi sie tak ladnie pomalowac nia oka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż :) Kolory z paletki bardzo mi się podobają, choć nie wszystkie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłaś przepiękny makijaż, wyglądasz miodzio :))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny makijaż, wspaniałe zdjęcia i nieziemskie włosy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyszło, pięknie C iw tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny makijaż, a ta złota kreska w kąciku dodaje mu uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  36. kochana! zapraszam do mnie na rozdanie! :))

    http://reanimacjablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz prześlicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne oko, brwi i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To jest chyba pierwszy Twój makijaż, który mi się zupełnie nie podoba. Podziwiam Twoją inwencję i znakomitą technikę ale tutaj nie widzę spójności. Mam wrażenie, że to są dwa oddzielne makijaże - jeden powieki górnej i drugi powieki dolnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja byłam z niego względnie zadowolona choć uważam, że umiem lepiej:). Może kolejny przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
    2. Umiesz o wiele, wiele lepiej :)

      Usuń
  40. Mnie zielenie w tej palecie nie przekonują, ale u Ciebie wyglądają fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie wiosenne spojrzenie! Piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Garden of Eden to moja druga paletka od Sleeka i druga, którą darzę uwielbieniem, jest nie tylko pięknie skomponowana kolorystycznie ale też jakościowo na medal (no może poza matowymi cieniami).

    A makijaż wykonałaś przepiękny! Bardzo podoba mi się ta złociście zielona kreseczka w zewnętrznym kąciku, wygląda jakby świeciła, makijaż jest przez to niebanalny :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kusi, ale jednak nie aż tak jak Storm czy Au Naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny makijaż :)
    Ależ masz cudne oczy, po prostu jak perska księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta paletka jest specyficzna i kolory nie do końca mnie kupują. Makijaż mi się podoba, w stylu postaci fantasy, tak mi się kojarzy, choć sama bym nie czuła się w nim komfortowo :)

    OdpowiedzUsuń