piątek, 21 marca 2014

Tutorial: Wiosenne PASTELE

Najwyższa pora na pierwszy wiosenny makijaż na blogu :)! W końcu do mnie dotarło, że mamy już jednak wiosnę i  z tej okazji wygrzebałam z mojej szuflady pastelową trójkę cieni My Secret. Naszła mnie ochota na totalnie przesłodzony, cukierkowy, trochę kiczowaty makijaż. Przy okazji przygotowałam do niego opis krok po kroku, ale makijaż jest na tyle nieskomplikowany, że obeszłoby się i bez niego :).

Nowy-2

Nowy-7

Do wykonania tego makijażu potrzebne będą pastelowe, matowe cienie w trzech kolorach. U mnie to róż, fiolet i zieleń, wszystkie mocno rozbielone, ale można przecież użyć dowolnych ulubionych kolorów. Konieczny będzie czarny eyeliner i oczywiście tusz do rzęs. Przyda się rozświetlający cień sypki i cielista lub biała kredka.

1. Na całą ruchomą powiekę i wewnętrzny kącik oka nakładam cielistą kredkę. Dzięki temu tak jasne cienie będą lepiej wyglądały i nie powstaną nieestetyczne prześwity.

2. 1/3 ruchomej powieki zaczynając od wewnętrznego kącika oka pokrywam różowym cieniem od razu rozcierając go w górę.

3. Na środek powieki nakładam liliowy cień. Łączę go z różowym i rozcieram ku górze.

4. Na pozostałe 1/3 powieki nakładam jasny, zielony cień i tak samo rozcieram.

5. Wewnętrzny kącik oka maluję opalizującym na fioletowo, jasnym pyłkiem o iskrzącym wykończeniu.

6. Linię wodną oka maluję cielistą kredką. Na górnej powiece maluję dość grubą kreskę używając czarnego eyelinera o zupełnie matowym wykończeniu. Tuszuję rzęsy.

Nowy-8s

Nowy-6

DSCN6392

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: Max Factor Xperience, MNY puder Affinitone 24h, Dermacol, Joko róż Universe j374
  • OCZY: My Secret cienie Trio 317, Essence kredka Big Bright Eyes 01, Coastal Scents sypki cień w odcieniu Inter Violet Sparks, Golden Rose eyeliner Cat’s Eyes, Rimmel maskara Scandaleyes Rockin’ Curves
  • USTA: mieszanka biała pomadka Inglot + Estee Lauder Starlet Rose

73 komentarze:

  1. o jak księżniczkowo! :D Super, a nowy wygląd bloga też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym tylko tak potrafiła... coś pięknego ido tego cienie od MS - chyba się za nimi rozejrzę bo moja nowa paletka z pastelami od essence jest tak słabo napigmentowana, że bardziej nadaje się na rozświetlacz do twarzy a nie cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te nowe paletki Essence i w sumie to się nie dziwię, że jest kiepska.. sporo cieni Essence ma właśnie taką lichą pigmentację;/

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Inglot 80HP, nie polecam tego sztywniaka!

      Usuń
  4. Piękny makijaż.. śliczne kolory, ja jednak nie dodawałabym linera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bez eyelinera byłoby zbyt mdło:). Ale jeśli ktoś tak lubi bez to czemu nie:)

      Usuń
  5. u mnie jesiennie u Ciebie wiosennie ;) i pięknie ;)
    cudowne kreski, też chcę takie umieć zmalować :D ehhhhh

    pazurki też śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ! Piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, uwielbiam pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko.. ale i bajecznie:) i ta kreska.. kiedy ja się nauczę taką robić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, wszystko gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne trio! Też bym musiała się zaopatrzyć w takie jasne pastele na wiosnę, bo w sumie takich mi brak. A tak ogólnie to super pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jasne cienie więc takie kolory zawsze mi się przydają:)

      Usuń
  11. pięknie!jestem w szoku jak bardzo pasują do ciebie ciepłe odcienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie one są chłodne:D. Dziękuję:)

      Usuń
  12. Pięknie i super paznokcie :) / Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny duet razem z paznokciami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krecha dodaje mocniejszego charakteru, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle pięknie :) W Naturze ostatnio zakupiłam trochę cieni "wiosennych" i będę w domu ćwiczyć na wzór Twojego makijażu tyle, że z innymi kolorami (takich akurat nie mam) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde inne pastelowe się nadadzą:)

      Usuń
  16. Śliczne - taka słodka całość wyszła - mogłabyś reklamować takie pianki do jedzenia Haribo - one też są pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie, wygladasz jak jakas basniowa laleczka, czy cos :D! super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobnie maluje sie na codzien :) Super, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz! Genialny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz w tym makijażu :)!
    cieszę się, że dodałaś trochę koloru do szablonu bloga.

    btw paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym makijażu, bez kitu ;D Jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Do twarzy Ci w pastelach:) Nie mogę oderwać wzroku od perfekcyjnej kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż, paznokcie, wszystko przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo świeżo w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale pięknie :D zaskakujące jak taka mocna krecha potrafi delikatnie wyglądać w tej oprawie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, że nie wyglądała wcale ciężko:D

      Usuń
  26. Aj tam, ja nawet z turtorialem nie zrobię takiego :P To talent trzeba mieć :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż przepiękny,taki świeży,wciąż Cię podziwiam,jak robisz tak cudowne kreski,jesteś geniuszem i moim guru w tej dziedzinie.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy z tym geniuszem:D trochę wprawy i na pewno wyjdzie :)!

      Usuń
  28. Taki makijaż przydałby mi się do pracy! Nie mam tylko takich cukierkowo słodkich cieni ;P Ale jak zwykle super wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny! Te cienie są bardzo ładne, chyba po nie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny! Uwielbiam makijaże w takich odcieniach;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo słodko, wyglądasz jak laleczka. Ja źle wyglądam w takim odcieniu różny i na powieki nigdy go nie nakładam. Wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Nie każdemu pasuje róż n a powiekach, to trochę ryzykowny kolor..

      Usuń
  32. Podoba mi się bardzo liliowy kolor pośrodku ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tobie to dobrze w każdym chyba makijażu :) ja w tym różu wyglądałabym strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny! Taki chciałabym umieć zrobic <3 chociaz ja strasznie bym wygladała jak lala : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten makijaż taki efekt robi po prostu ;D

      Usuń
  35. Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie umiem takiego makujażu zrobic ehh :(
    nie mam do tego ręki być moze :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyszedł! Bardzo niewinny i rozświetlający, sprawia że wyglądasz tak świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pastele w tym sezonie są modne:) Jestem pod wrażeniem.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: http://testujzema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Very helpful this tutorial and the result is absolutely gorgeous.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak widze ten makijaz to przychodzi mi na myśl jedno stwierdzenie : jeju jaki słodki !!

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam takie makijaże, słodko ale nie za bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bardzooo słodko pastelowo:D

      Usuń
  42. Oczy są super, zawsze podziwiam Twoją idealną kreskę :)

    Ale co tam oczy, jakie Ty masz bombowe paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale ślicznie! Tak delikatnie i hm... zwiewnie (?) ;p Idealnie do letniej sukienki :D
    i paznokcie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  44. No paznokcie wymiatają :D już widzę, że są mega pomysłowe i idealnie wykonane :D a co do makijażu to jest obłędny ;) w sumie mam wszystkie kolory żeby go wykonać... ciekawe jak bym wyglądała ;p coś czuję, że dziwnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. wow... wygląda mega! Nie potrafię się tak umalować ... U mnie przeważnie kreski i tyle ...

    OdpowiedzUsuń
  46. pasteLove :) Pięknie Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  47. aż nabrałam chęci na pastelowy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń