sobota, 19 kwietnia 2014

Fioletowy Lemax

W przerwie od pasteli i intensywnych kolorów chwyciłam za fioletowego, zupełnie niewiosennego Lemaxa. Bardzo lubię lakiery w takich ciemnych odcieniach, chyba nigdy mi się nie znudzą!

Niestety na buteleczce nie ma żadnego oznaczenia koloru.. smutny, bezimienny lakier :(. Jest to bardzo ciemny, chłodny odcień fioletu, który czasem potrafi wyglądać nawet jak czerń jeśli światło jest słabe i sztuczne. Ma kremowe wykończenie i ładny połysk. Nałożyłam dwie warstwy, tyle mi wystarczyło do pełnego krycia. Całkiem fajny lakier a do tego tani (Lemax to bardzo tania marka). Z dostępnością akurat bywa różnie, ja widuję te lakiery najczęściej w małych, osiedlowych sklepikach/drogeriach czy na bazarkach. Możliwe, że są też na allegro.

DSCN7278

DSCN7272

DSCN7270

DSCN7275

DSCN7280

48 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek ;) taki elegancki bym powiedziała ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie odcienie.. Szkoda, że ich lakiery nie mają nawet numerków.. Mam jeden turkus i też drażni mnie ten fakt.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja nie znosze lakierów bez numerków:(((

      Usuń
  3. Ja też pomalowałam dziś paznokcie na ciemny kolor.. ale na czarny ;)) Ten też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie go, fajnie kryje i ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, uwielbiam takie chłodne tonacje fioletu (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Ale ja w ogóle uwielbiam fioletowy kolor:)

      Usuń
  6. kochana jak dbasz o paznokcie bo masz takie śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, że miałam o tym napisać notkę:). Generalnie nie robię z nimi nic szczególnego, głównie odżywka pod lakier, krem do rąk na noc :)

      Usuń
  7. Piękny kolor! Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień:) Ostatnio nosiłam identyczny lakier, aczkolwiek mój został wyprodukowany przez Joko:) Czasem mam ochotę na ciemniejsze paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkiem często, wolę raczej ciemne kolory niż jasne choć noszę i takie i takie:)

      Usuń
  9. Ciekawe, wygląda na niektórych zdjęciach jakby miał żelkowe wykończenie... Ogólnie fajny, tylko kolor nie mój, mam ciepły koloryt i niestety często zaczerwienione ręce :<
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby jest taki troszkę żelkowy.. ale tylko odrobinę bo kryje dobrze i końcówki nie prześwitują. Dzięki i nawzajem:)

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny do jakiejś wieczorowej sukni :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor!! Fiolet.. mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia i piękne paznokcie. wesołych świąt i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lemaxy są tanie i do tego trwałe, moja koleżanka ostatnio mi mówiła, że marmurek, co jej pożyczyłam, trzymał jej tydzień, gdy inne lakiery z kilkoma dniami mają problem :D
    A kolorek elegancki, nie wiem, czy mogłabym go nosić na co dzień, ale na jakieś wyjścia jak ulał :D
    Wszystkiego dobrego życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto by się spodziewał, że taki tani lakier będzie miał taką dobrą trwałość:). U mnie też długo wytrzymał!

      Usuń
  15. Za fioletami nie przepadam, ale jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny odcień, ja sobie właśnie kupiłam podobny tylko bardziej wpadający w grafit.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny, też lubię ciemne kolory :) i świetne zdjęcia :D

    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ten kolor. taki poważny, lubię czasami takie nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery od nich to moje ulubione. Tanie i bardzo trwałe. Posiadam parę w swojej kolekcji i szukam dalej :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam może z trzy, cztery sztuki z Lemaxa, bardzo rzadko na nie trafiam;)

      Usuń
  20. Jest niemal identyczny z moim Virtualem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam za barbarzyństwo nie nadać lakierów nawet głupiego numerka :< w końcu Lemax ma całkiem sporo lakierów w ofercie... piękny odcień, trochę mroczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *lakierowi (autokorekta w telefonie >.<)

      Usuń
  22. ciekawy kolor,choc ja nie prze\padam za takimi mocnymi akcentami

    OdpowiedzUsuń
  23. jezu cudowny ten fiolet <3 chcęgo!

    OdpowiedzUsuń
  24. francja - elegancja:) na pierwszy rzut oka wygląda na granat:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny odcień, długo takiego własnie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń