czwartek, 3 kwietnia 2014

Golden Rose Holiday 61

Piaskowe lakiery bez brokatowych drobinek są trochę dziwne i na pewno nie przypadną do gustu każdemu. Mi się podobają, ale musiałam się do nich przekonać :). Na dziś jeden z takich “matowych” piasków - Golden Rose Holiday 61.

To świetny kobaltowy błękit, ale oczywiście na zdjęciach musiał wyjść inaczej niż w rzeczywistości.. Tutaj przypomina bardziej błękit nieba, ale naprawdę to właśnie kobalt, chabrowy kolor. Ma mikro shimmer ale na paznokciach gdzieś zupełnie znika. Wykończenie jest fajne, ale dziwne. Lekko chropowate, nie zaczepia jednak o ubrania, nie jest irytujący w noszeniu. Przypomina mi fakturę plastiku, czasem niektóre zabawki albo jakieś pojemniki są w podobny sposób chropowate. Bardzo go polubiłam, ciekawie wygląda i szybko schnie. Szkoda jedynie, że trochę się brudzi i wybłyszcza się na końcówkach. Dwie warstwy.

DSCN6768

DSCN6781

DSCN6774

DSCN6783

DSCN6788

44 komentarze:

  1. Na początku nie podobały mi się piaski, teraz je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za piaskami bez drobinek, ale ten jest całkiem ładny. Ma świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień na piątkę ale piaski bez drobinek to nie dla mnie. Miałam jeden fiolet z paese w tym typie i oddałam siostrze. Nie przepadam za nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mój gust trafiają:D ale wiem, że wyglądają na tyle dziwnie (i tak .. niezdecydowanie?), że nie będą się podobać każdemu:)

      Usuń
    2. Lubię piaski ale te w typie Baltic Sand :) takie mocno iskrzące i błyszczące :)

      Usuń
  4. Kolor jest cudowny, ale to wykończenie jakoś mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i uwielbiam (obecnie nawet gości na moich pazurkach:) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery z tej serii, ale ten jakoś dziwnie wygląda na zdjęciach. Słabo piaskowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie, że te "matowe" piaski mają po prostu delikatniejszą fakturę od brokatowych.

      Usuń
  7. chyba to nie dla mnie, troszkę dziwnie to wygląda. wolę tradycyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie jestem przekonana do tego wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tej serii nr.90 też jest ładny i fiolet a na zdjęciach wychodzi mi niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolety tak mają, zawsze wyjdą niebiesko :/

      Usuń
  10. Poluję na ten kolor, ale nigdzie nie mogę go spotkać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier jak najbardziej dla mnie, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardziej tynk przypomina ;-) No a kolor świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo u Ciebie ten kolorek wyszedł bardzo przekłamany ;p uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah masz rację, nie wiem jak innym udaje się zrobić mu takie zdjęcie żeby wyglądał na kobalt:D

      Usuń
  14. Lubie takie kolory i to wykończenie, bo nie widać ze malowac nie potrafię : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny♡ ja kocham maty zarówno w lakierach jak i makijażu. ....cudowny kolor. ....będzie mój; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier i bardzo go lubię. Ostatnio rzadko sięgałam po piaski i inne "szaleństwa", ale nadchodzi lato, wtedy poszaleję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:D! Ja zimą rzadko malowałam na ostre kolory, neony itp ale teraz się to zmieni:D

      Usuń
  17. Nawet nie wiedziałam ze golden rose wypuścił takie lakiery ;) musze koniecznie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. to jeden z moich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mnie przypadł do gustu:D

      Usuń
  19. struktura mogłaby być bardziej piaskowa, ale i tak fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bardzo go lubię ale nie pogardziłabym gdyby był bardziej piaskowy:D

      Usuń
    2. mam tak samo, wolałabym z połyskiem brokatowym lub całkiem krem jednak :)
      ale w sumie dobrze, że robią różne

      Usuń
  20. Mam go i często eksploatuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piaski bardzo lubię, ale niebieskiego na paznokciach nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe wykończenie. Niby piasek, ale ma połysk.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wygląda, uwielbiam takie wykończenia lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze cudny jest, chyba go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam piaski ten też mam (nie byłabym sobą jak bym go nie miała:P) :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Odcień śliczny, ale ja nie potrafię się przekonać do "matowych" piasków, zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie te z widocznym shimmerem lub drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń