piątek, 25 kwietnia 2014

Kobo – Forget-Me-Not

Wesoły błękit z nowych, wiosennych lakierów Kobo. Kremowy, ładnie lśniący i ogólnie nieproblematyczny. Forget-Me-Not to rozbielony odcień niebieskiego, ale to nie jest typowo pastelowy kolor. Właściwie jest dosyć intensywny i widać go już z daleka. Lubię taki typ błękitu, w moim odczuciu to taki wesoły kolor. Na pewno nie jest to kolor niezapominajek, które mają w sobie więcej z fioletu, dla mnie wygląda jak niebo w słoneczny dzień!

Lakier rozprowadzał się bez żadnych problemów. Dwie warstwy wystarczyły mi do pełnego krycia. Na moich paznokciach wytrzymał też dosyć długo, ale nie wiem czy to jego zasługa czy top coatu, który potem jeszcze dołożyłam. Jeśli Wam się spodobał to od poniedziałku możecie go kupić w sporej promocji – na pewno słyszeliście o zniżce –40% w Drogeriach Natura na całą kolorówkę.

DSCN7611

DSCN7613

DSCN7615

DSCN7621

DSCN7624

55 komentarzy:

  1. Mam i uwielbiam, przecudny odcień niebieskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor idealny na moje obecne potrzeby.. chyba muszę Naturę omijać szerokim łukiem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham niebieski ♥ Ten odcień to jeden z moich ulubionych ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor. Taki kolor chyba by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, w przyszłym tygodniu uderzam na łowy do natury :P co prawda nie po ten lakier, ale sporo ładnych rzeczy bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wybieram, mam długą listę zakupową:D

      Usuń
  7. jak bonie dy dy! i Natura też? będę bankrutem!
    oglądałam go ostatnio, ale z żalem wmówiłam sobie, że pewnie już mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda ten kolor. Ostatnio już koło niego się kręciłam, jednak nie wzięłam. Może się skuszę podczas promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto się na niego skusić jeśli to twój kolor, w promocji będzie tanio a zapewniam że na żywo wygląda pięknie:)

      Usuń
  10. To moj ulubiony kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie kolory na lato i wiosnę:D

      Usuń
  11. Śliczny kolor, na szczęście już mam podobny odcień w swoich zasobach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że to nie jest jakiś niepowtarzalny odcień, więc można bez większego problemu znaleźć coś podobnego:)

      Usuń
  12. Taki niebieski to ja lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biegnę po niego w poniedziałek, jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będziesz żałować:D

      Usuń
  14. piękny..bardzo wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień niebieskiego :) mi od razu przywodzi na myśl ciepłe kraje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki bardzo pozytywny, wesoły błękit:D

      Usuń
  16. Lubię takie odcienie niebieskiego, dobrze czuje się z nimi na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, świetnie mi się je nosi:)

      Usuń
  17. Lubię wszystkie odcienie niebieskiego na paznokciach. To mój mały fetysz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprócz błękitnego nieba... Nic mi dzisiaj nie potrzeba:D Piękny!:) Niebo na ziemi. Niebieski nie musi byc tandetny:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię lakiery Kobo, a ich wiosenna kolekcja wydaje mi się wybitnie udana. I tak, jak na ogół unikam niebieskich paznokci, to właśnie odcienie tej marki, bardzo mi podchodzą. uwielbiam Athens, a i niezapominajka wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ich lakiery, odpowiada mi ich jakość:). A te nowe kolory bardzo przyjemne! Athens też mam i lubię:D

      Usuń
    2. Choć zdarzyły mi się i bubelki - pastelowy żółty, nie pamiętam nazwy i Warsaw. Choć ten drugi Ty pokazywałaś i ma go też moja mama, więc wygląda na to, że mam felerny egzemplarz :(

      Usuń
  20. bajecznie go przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest piękny, właśnie go zmyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się za nim rozejrzeć albo dopaść cokolwiek z innej firmy, ale koniecznie w takim kolorze:) Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń