sobota, 5 kwietnia 2014

Pół na pół

Na dziś makijaż z gatunku tych zupełnie nie wyjściowych :). Wykonany przede wszystkim dla zabawy i poćwiczenia techniki.. a przy okazji dla zaprezentowania Wam jednego z pigmentów Essence w akcji. Wybrałam ten najmocniejszy – koralowy, prawie neonowy Wow it’s orange! Musicie przyznać, że ma moc!

polnapol9

poln

polnapol3

polna8

Jakby wszystko zebrać do kupy to wychodzi na to, że użyłam do niego masy kosmetyków:

  • TWARZ: podkład Rimmel Stay Matte w kolorze Light Ivory, puder MeMeMe Flawless w odcieniu Natural, róż MAC Bite of an apple, rozświetlacz Joko Mineral J04, korektor Kobo Modeling Illuminator (jasny)
  • OCZY: kredka jumbo Essence Big Bright Eyes 01, paletka 120 cieni, pigment Essence Wow it’s orange!, kredka Sephora 03 pure white, Inglot AMC gel eyeliner 76, MNY Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner, tusz Rimmel Scandaleyes Rockin’ Curves
  • USTA: Rimmel Apocalips Stellar + Inglot Slim Gel 65
  • BRWI: brązowa kredka Essence, cienie L’Oreal

polnapol

97 komentarzy:

  1. Makijaż jest niesamowity <3 Kolory są bardzo soczyste :) Za każdym razem jak pokazujesz jakikolwiek makijaż, to zachwycam się techniką, dokładnością i świetnymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to usłyszeć zwłaszcza od Ciebie, bo twoje makijaże zawsze podziwiałam od dawna, zdaje się że prawie od początków twojego bloga:)!

      Usuń
  2. O kurczę! Pewnie, że jest moc! Siedzę i się zachwycam, pierwsze zdjęcie jest mega :) Cudo, cudo, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero na zbliżeniu zauważyłam, że usta są w dwóch kolorach XD
    Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektórych zdjęciach, których tu nie pokazałam tak się dziwnie światło odbijało od pomadki, że w ogóle nie było widać dwóch użytych kolorów!

      Usuń
  4. Masz dar do makijaży, naprawdę. Ja nawet nie biorę się za takie kolory, bo zrobiłabym sobie więcej krzywdy niż pożytku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)! Zawsze można spróbować użytać takiego mocnego pigmentu jako niewielki akcent, zawsze to inaczej, delikatniej będzie wyglądało:)

      Usuń
  5. Świetny , troche taki jak z przyszłości ale wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący, ciekawy, oryginalny i bardzo dobrze wykonany!:) Moc jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ośmielę się powiedzieć, że to chyba najlepszy makijaż, jaki widziałam! niby psychodela, ale tak Ci pasuje... *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny makijaz :) ale usta wyszly niesamowicie! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt świetny, kojarzy mi się z jakimiś filmami/teledyskami sci-fi, umieszczonymi w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!
    A pigment świetny jako szminka :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż oka. Doskonałe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki niewyjściowy?? :D :D
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... że do pracy/szkoły raczej go nie widzę:D

      Usuń
  13. Świetny ! Te pigmenty z Essence mają wielki potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, super jest ten makijaz, choc typowo sesyjny, nie na wyjscie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten make up i jaki szalony:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twoje makijaże i to, jak precyzyjnie je wykonujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest fantastyczny! A makijaże niewyjściowe to coś co mogłabym oglądać godzinami, zwłaszcza odkąd sama przestałam je robić :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też lubię oglądać takie makijaże choć najwięcej korzystam z tym nadających się do noszenia na co dzień:D

      Usuń
  18. Extra,pełen profesjonalizm w każdym calu !

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaaa, Bogini! Podziwiam talent i cierpliwość;p Sama nigdy bym się nie nauczyła sztuki makijażu dlatego doceniam Twój trud:]

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny makijaz. Kolor na oku przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny makijaż! Jest niesamowity i ten pomysł z ustami świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny makijaż:) a pigment Essence rzeczywiście mocny, chyba nie wyszłabym w nim na ulicę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach połączyć go z jakimś delikatnym kolorem, na całą powiekę i to na dzień jest dla mnie zdecydowanie za mocny.

      Usuń
  23. Wow, świetny! Oczywiście, to nie makijaż na co dzień, czy nawet na wyjście, to już kawałek sztuki i to naprawdę dobrej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, świetnie wyszło :)
    i jak dla mnie to wyjściowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to odważna jesteś, ja na co dzień stawiam na mocne usta, czasem jakiś kolor na powiece, ale takie szaleństwa to nie:D
      Dzięki:)

      Usuń
  25. Rewelacja! Soczyście, energetycznie, niebanalnie i z pazurem. Po prostu ... WOW! A pierwsze zdjęcie jest świetne, jak plakat z filmu sf :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest niesamowite! Kontrast pomiędzy głównymi kolorami i ta precyzja... no łał...
    Czy ja wiem czy niewyjściowy? Zależy kto gdzie wychodzi :-D (ale to zabrzmiało :-P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, oczywiście nie mam nic przeciwko do wychodzenia sobie na ulicę nawet w super ekstrawaganckich makijażach, ja po prostu wolę jednak spokojniejsze makijaże;D.
      Dziękuję:)

      Usuń
  27. Odważny ;) ale bardzo ciekawy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jest moc;) zarówno w tym pigmencie.....jest piękny.....jak i w makijażu;) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię ten pigment :) Fajnie wyszło i pięknie podkreślone oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ten pigment jest świetny:D

      Usuń
  30. Zdolna jesteś niesamowicie! A makijaż wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny i szalony makijaż:) Pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  32. coś niesamowitego... usta, oko, rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę odwiedzić Inglota. Fiolet na górnej wardze wygląda obłędnie:)

    Do twarzy Ci w kolorowych makijażach. Nie każdemu pasują koralowe pigmenty, Ty należysz do grona szczęśliwców;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ta pomadka jest bardzo fajna. Inglot w ogóle ma podobne odcienie w różnych seriach, ta jest akurat najmocniej fioletowa, ale takie fioleto-róże są też w serii klasycznej, matowej, w matowych pomadkach w kredce i w pomadkach w słoiczku:). Generalnie kolor ten sam ale różne formy.

      Usuń
  34. makijaż jest cudowny, a jednak bym zamieniła na ustach kolorki tj czerwień an górę i fiolet na dół bo czerwień uwypukla dolną wargę a fiolet pomniejsza górną :(

    OdpowiedzUsuń
  35. ale soczyste oczy,znakomicie się te pigmenty sprawują,bosko !

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam wszystkie makijaże spod Twojej ręki, a takie szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Szalejesz, to nie wiosna to kolorowe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale przykuwający uwagę makijaż :O

    OdpowiedzUsuń
  39. Makijaż niesamowity!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem Tego, jak bardzo makijaż jest dopracowany. WOW

    OdpowiedzUsuń
  40. jak ślicznie ! piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zniewalający makijaż. Wybrałaś przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem w szoku,jak ostatnio obczajalam te pigmenty to wydawaly mi sie dosc slabe :D Ale wyglada super! Plus uwielbiam biale kreski :)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, ale wymiatają dopiero na mokro:D

      Usuń
  43. niesamowicie i świetnie pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz zjawiskowo :D i straaasznie podoba mi się to przerobione zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudnie się prezentuje ten pigment!
    Makijaż jet obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. brak słów na Twoje wyczyny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny makijaż!na pierwszym zdjęciu przypominasz postać z kreskówki japońskiej:)Naprawdę prześliczny, robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  48. piękny! aż sama wyciągne ten pigment i spróbuję coś wyczarować! chociaż zapewne wyjdą kluchy : c

    OdpowiedzUsuń
  49. prześwietny *_*
    jeden z Twoich lepszych! wszystko spójne i ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  50. nie mogę oderwać wzroku od pierwszego zdjęcia! powinno znaleźć się na jakiejś okładce, bo po prostu...no brak słów! jak uzyskać taki efekt na zdjęciu? w sensie taką kompozycję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm w programie graficznym poszatkowałam zdjęcie na takie pionowe paski i je rozsunęłam na zewnątrz:)

      Usuń
  51. Wow :) Świetny pomysł ! To wyszło naprawde genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześlicznie.
    Nie wiem, czy tylko ja to widzę, ale masz w sobie coś z Egipcjanki. Nie tylko nick podobny do imienia dawnej królowej Egiptu :)

    OdpowiedzUsuń