czwartek, 10 kwietnia 2014

Sensique – Wild Strawberry Dreams

Kolejny z nowych, wiosennych lakierów Sensique. Ładny na żywo, ale znów zupełnie niefotogeniczny kolor. Wild Strawberry Dreams to typ różowego koralu, dosyć popularny odcień. Ładnie wygląda na dłoniach, pasuje do wszystkiego, fajny kolor na wiosnę. Z drugiej strony nie jest to nic niespotykanego i łatwo znaleźć bardzo podobny odpowiednik wśród innych marek.

Lakier ma mikro shimmer, z daleka zupełnie nie widoczny na paznokciach. Dobrze się rozprowadza i kryje przy dwóch warstwach. Jak dla mnie ma wygodny pędzelek. Ogólnie nie problematyczny :).

DSCN6809

DSCN6812

DSCN6805

DSCN6816

54 komentarze:

  1. Jak dla mnie szału nie ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki sobie, nie kupiłabym raczej : c

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... dziwny taki... nie podoba mi się.
    A ja dzisiaj zrobiłam selekcję swoich lakierów i o zgrozo... mam więcej topów niż lakierów. :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ładnie:D. Jakaś konkretna marka przeważa, masz ulubione, czy z różnych kupujesz:D?

      Usuń
    2. Różnych, jarają mnie zwłaszcza takie mieniące się na różne kolory a'la my secret 104 i wszelkie holograficzne (aczkolwiek o te bardzo trudno), oczywiście różne golden rose i jakiś czas temu zachwyciły mnie te małe lakierki Life z superpharmu, kocham top z wymieszanymi srebrnymi i miedzianymi drobinkami.

      Usuń
  4. Ostatnio mam jakies ciagoty na korale czerwienie, pomarancze i roze. Nigdy sie nie lubilam z tymi kolorami, a teraz?

    Ciekawa jestem tego koloru jak wyglada w rzeczywistosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozczarowałam się. Chciałam mocnej, soczystej maliny a to koral ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, ja już w buteleczce widziałam że to taki trochę rozbielony, koralowy odcień ;)

      Usuń
  6. Nie wiem jak na żywo, ale na zdjęciach jest okropny. Twoje piękne paznokcie oszpecił i to bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo aż tak:D a mi się go całkiem przyjemnie nosiło, choć tak jak zawsze mówię - nie szaleję za takimi odcieniami;)

      Usuń
  7. Nie podoba mi się, jest totalnie bez wyrazu. Nic specjalnego, tak jak napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie bez szału, miałam podobny tej samej marki ale tez nie robił na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. fany kolorek,mam taką kawe z mlekiem z tej serii i bardzo czesto siegam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest w tej kolekcji taki odcień:)

      Usuń
  10. Te odcienie, jednak mają to do siebie, że absolutnie nie chcą współpracować z aparatem. Ciekawa jestem, jak na żywo wygląda, choć jakoś nie mam przekonania do lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czerwienie, róże, pomarańcze, fiolety zawsze wychodzą źle na zdjęciach:/. A ja lubię ich lakiery, niekótre mają naprawdę dobre (choć słabe też im się zdarzają).

      Usuń
  11. Podoba mi się, taka urocza poziomeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie w sumie ta letnia seria lakierów Sensique rozczarowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mieli lepsze serie, kolory z tej wydają mi się takie.. bardzo zwyczajne.

      Usuń
  13. śliczny, chociaż ja różów i wszystkich ich odcieni mam za dużo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ich najmniej, no oprócz brązów za którymi nie przepadam.

      Usuń
  14. całkiem przyjemny, choć faktycznie bardzo powszechny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lakier hmm taki bardzo klasyczny,chyba średnio do mnie przemawia :))
    ale nie gniewaj się na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież nie miałabym o co:D. Zresztą sama napisałam, że to zwykły kolor jakich wiele:)

      Usuń
  16. Nie mój typ,ale wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Mi się kojarzy ten odcień z miąższem truskawek, takich może nawet niedojrzałych odrobinę;)

      Usuń
  18. Przyjemny odcień :) a ja ostatnio zawitałam do Natury i jestem rozczarowana, bo w tej akurat nie ma pigmentów z Essence :( są po zupełnie przeciwnej stronie miasta... I nie mam kiedy jechać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda.. mnie to w ogóle wkurza, że w każdej Naturze jest co innego, jeśli chodzi o te wyprzedaże oczywiście.

      Usuń
    2. Ale za to kupiłam sobie na pocieszenie :P dwa star dusty :)

      Usuń
  19. szczerze mówiąc nic mi się w nim nie podoba ;p nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten odcień lakieru, ale koralem bym go nie nazwała. Raczej taka truskawka ze śmietaną ;)) :P
    W każdym razie w rzeczywistości wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny i przyjemny kolor, ale bez porywu serca :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widzi mi się ten kolor, blady taki jakiś ;) wole bardziej wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej. Czy używałaś kiedyś lakieru ESSIE z numerem 91 Midnight Cami. Chciałam go kupić tutaj http://www.superkoszyk.pl/search.php?node=918&counter=2 ale nie wiem czy żeby uzyskać tak dobry efekt jak Ty masz z tymi białymi paznokietkami, będę musiała nakładać trzykrotnie. Nie korzystałam ani z lakierów Essie ani Sensique. Jakaś podpowiedź lub mała rekomendacja względem tej pierwszej marki? Tak btw - długo utrzymują się takie paznokcie z trzema warstwami? Bo efekt jest naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie używałam go. Z Essie mam tylko jeden, jasny odcień - trwałość u mnie super, ale jeden lakier to za mało żeby powiedzieć coś ogólnie na temat lakierów tej marki. Dużo dziewczyn je sobie jednak chwali, więc może i u Ciebie się sprawdzi. Mi większość lakierów dobrze się trzyma, niezależnie czy to dwie czy trzy warstwy, no chyba że wybiorę się na basen - wtedy zaraz odpryskują :/

      Usuń