niedziela, 20 kwietnia 2014

To się opłaca: Lakierowy Box Paese

Dziś chciałabym napisać o świetnej promocji, o której pewnie część z Was już dobrze wie ale mimo wszystko szkoda by było o tym nie wspomnieć, w końcu nie każdy mógł słyszeć! Marka Paese miała już kiedyś podobną ofertę – pudełeczka z losowymi kosmetykami w bardzo przystępnej cenie. Pisałam o tym na blogu, bo sama wtedy skorzystałam i byłam zadowolona. Na początku kwietnia Paese wprowadziło nową promocję, tym razem są to Lakierowe Boxy. W skład takiego pudełka wchodzi 5 lakierów i 2 preparaty do paznokci. Koszt to 39zł. Po przeliczeniu okazuje się, że taki box opłaca się i to bardzo! Cena regularna jednego lakieru Paese to 15,90zł (lakiery mają fajne ale uważam, że są trochę drogie), a odżywki 17,90zł. Wychodzi na to, że 5 lakierów i 2 odżywki kosztowałyby nas około 115zł a kupując je w lakierowym boxie zapłacimy tylko 39zł, różnica w cenie ogromna. Na dodatek za wysyłkę nie płacimy już nic więcej.

Zamawiając Lakierowy Box przez internet dostajemy pudełko niespodziankę, zarówno lakiery jak i odżywki dobierane są losowo. Oczywiście niektórym może się to podobać, ale z drugiej strony tutaj mogłoby zacząć się narzekanie “co z tego, że tanio skoro kolory mogą wrzucić okropne”. Niby tak, ale jeśli Lakierowego Boxa kupimy na stoisku Paese możemy sami go skomponować! Szczerze mówiąc uważam, że to genialna opcja :). Wiadomo, że nie każdy ma dostęp do ich stoisk, ale jeśli tylko macie taką możliwość to myślę, że warto.

DSCN7513

Gdyby nie fakt, że mam dostęp do stoiska marki to szczerze mówiąc nie zdecydowałabym się na zakup losowego pudełka. Oczywiście to i tak się opłaca, ale mam sporo lakierów i nie chciałabym kupować w ciemno kolejnych, bo mogłyby mi się zdublować. Dlatego swojego boxa skomponowałam na stoisku (konkretnie tym w Galerii Krakowskiej), a wybrałam takie lakiery:

DSCN7509

  • 193 dyniowy, kremowy pomarańcz
  •  335 bagienna, żelkowa zieleń
  • 327 piaskowy w kolorze zgaszonego różu
  • 151 zielony, duochromowy kameleon
  • 317 bardzo ciemny, czarno-bordowy shimmer

I dwa preparaty:

DSCN7508

Przyspieszacz wzrostu paznokci i profesjonalny wysuszacz. Już w tym momencie odradzam Wam ten “wysuszacz”, jest okropny, nie działa i ma fatalny aplikator, jego akurat brać nie warto.

DSCN7510

Moim zdaniem to świetna oferta. Mam kilka lakierów Paese i bardzo je lubię, więc miałam ochotę na inne kolory, ale ceny zawsze mnie zniechęcały. Lakierowy Box to była dla mnie idealna okazja żeby wypróbować upatrzone odcienie! Szczerze mówiąc miałam ochotę od razu wziąć dwa boxy, ale nie chciałam już kupować kolejnych lakierów jak wariatka :D.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej albo po prostu od razu zamówić to odsyłam na stronę Paese http://sklep.paese.pl/s/20-paese-box, poniżej wklejam też grafikę promocyjną którą wzięłam z facebooka marki.

boxPlakatA4lakier_22

81 komentarzy:

  1. Kolory bardzo twoje, zwłaszcza ta oliwka i duochrom.
    A co do wysuszacza - ten pędzelek trzeba rozruszać, ja go trochę zmywaczem potraktowałam i potem działa jak oliwka wysuszająca, całkiem w porządku jest. No i mniej tłusty od tych oliwek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, wzięłam ten przyspieszacz sobie też i powiem ci, że działa, paznokcie jak szalone rosną :)

      Usuń
    2. Spróbuję w takim razie zamoczyć go w zmywaczu, ale już czuję że nie przypadniemy sobie do gustu.. chyba preparaty typu Poshe, które naprawdę wysuszają zostały mi w pamięci i takie coś jak ten Paese do mnie nie przemawia;).
      Za to liczę na przyspieszacz :))

      Usuń
  2. Już, już go miałam kupić gdy przyszłą głupia myśl, że przecież mam tyyyyle lakierów, że kolejne są zbędnę. I znów mam ochotę na tego boxa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuu kolory boskie! Nawet nie wiedziałam, że Paese ma takie cuda w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jeden zakupiłam, ale wzięłam dla siebie tylko jeden lakier, resztę sprezentowałam. A teraz mam ochotę kupić cały dla siebie, bo ten jeden okazał się znakomity. Plus utwardzacz akrylowy, który miałam możliwość wypróbować, działa świetnie, moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się wcale, mi lakiery Paese bardzo przypadły do gustu! Mam nadzieję, że te będą równie dobre. O akrylowym utwardzaczu słyszałam wiele dobrego i teraz żałuję, że go nie wzięłam zamiast wysuszacza.

      Usuń
  5. Super okazja! Ładne kolory wybrałaś :) Ja narazie mam postanowienie- żadnych nowych lakierów, więc niestety się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolory sobie wybrałaś:)
    Ja również się zdecydowałam na zakup, ponieważ miałam dostęp do ich stosika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że można sobie samemu komponować. Ciekawe czy to działa na stoiskach, czy też w sklepach oferujących produkty Paese. Muszę obczaić.
    Trzy od prawej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wybrałaś swoje lakiery sama :) tylko brak stacjonarnego dostępu mnie powstrzymuje przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo! Bardzo fajny box :) Będę musiała wybrać się na stoisko Paese bo do tej pory myślałam, że można jedynie zamawiać ze strony internetowej boxy, a nie kupować w sklepie stacjonarnym

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozowy piasek i te zgnila zielen mam i uwielbiam.:-) ogolnie lakiery Paese uwazam za jedne z lepszych, jesli chodzi o polskie firmy.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też przypadły do gustu, odpowiada mi jakość ale trochę zniechęca cena i niewielka ilość nietypowych odcieni.

      Usuń
  11. hm... kuszące! szczególnie, że w Poznaniu jest stoisko Paese, więc nie musiałabym brać w ciemno. A miałaś może ich wysuszacz? bo jeśli zamiast jednej z odżywek mogłabym wziąć właśnie wysuszacz, to już w ogóle super i git :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież w notce jest, pokazałam go i napisałąm o nim:P

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy box. Fajne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladne kolory,szczegolnien ten 4 na zdj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie, że można samemu skomponować boxa! Teraz mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo nie wiedziałam, że można sobie skomponować dowolny box! Teraz i ja chcę :D bo tak w ciemno też nie miałam ochoty zamawiać. A wiesz do kiedy promocja trwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie widziałaś odpowiedź Paese - do końca kwietnia:)

      Usuń
    2. Tak właśnie sprawdzałam :) i przyznam, że chyba się skuszę, bo rzeczywiście okazja jest niezła :) szkoda tylko, że wysuszacz jest kiepski, bo na niego się już jakiś czas czaję.

      Usuń
    3. Wysuszacza nie warto brać, lepiej w innych markach poszukać takiego w formie lakieru a nie kropelek:). Dziewczyny piszą, że przyspieszacz godny uwagi i ten akrylowy utwardzacz (mogłam go wziąć!). Ciekawa jestem jakie kolory weźmiesz o ile się zdecydujesz:D

      Usuń
  16. No właśnie w ciemno bym nie kupiła, bo wolę sama decydować o kolorystyce. Podobają mnie się dwa wybrane przez Ciebie lakiery - ten najciemniejszy i duochrom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że ten duochrom faktycznie będzie duochromowy:)

      Usuń
  17. Rzeczywiście się opłaca :) Ja jednak wolę uzupełniać swoje zbiory stopniowo i za każdym razem mieć radochę: o mam nowy lakier! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. gdybym miała możliwość wybrania się na stoisko, pewnie bym się skusiła. mam za dużo lakierów, żeby kupować w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, obawiałam się, że akurat trafią mi się pastele albo czerwienie/róże i to o kremowym wykończeniu, a szukałam czegoś innego:)

      Usuń
  19. O ja cież ! Po świętach lecę na ich stoisko, może i ja się skuszę ;) Bo oferta atrakcyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miała w pobliżu stoisko to na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, faktycznie niezła promocja.. Musze nad tym pomyśleć, aczkolwiek mam tyle już lakierów że głowa mała! ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niestety też się zawiodłam tym wysuszaczem :/ świetne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepski jest, już więcej nie kupię wysuszacza w takich kropelkach;/

      Usuń
  23. Lakiery wyglądają ciekawie i kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mam odżywkę z tej firmy i uwielbiam ją, bałam się na początku wydać tyle kasy na jedną odżywkę , ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też skusilam się na tego Boxa, ale też gdybym nie mogła go sama skomponować to raczej bym go nie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech jeszcze dadzą takie boxy kosmetykowe jak kiedyś były ale właśnie z opcją komponowania na stoisku:D

      Usuń
  26. ja też mam swój box a nawet dwa :P świetna sprawa. marzy mi się taki ale z cieniami do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. I nie ma żadnego problemu, jak się wpadnie na stoisko i się powie, że się chce box? :) Bo ja cały czas mam wrażenie, że jak się tam podejdzie to laski nie będą wiedziały o co chodzi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego problemu, nawet jest kartka na stoisku z napisem "lakierowy box bla bla", od razu wiedziały o promocji :)

      Usuń
  28. W takiej cenie to faktycznie opłacalna inwestycja ;) Ładne odcienie, ciekawi mnie ten metaliczny kameleon ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. trzy ostatnie lakiery bardzo mnie ciekawią,zwłaszcza różowy piasek :)
    czy ta promocja jest do jakiegoś terminu?bo skusiłabym się ale tak za miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  30. Paese miało rewelacyjny pomysł z tym boxem, w przypływie szaleństwa komponowałam dwa :) Ciekawe odcienie wybrałaś ciekawe, bardzo Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, ja też chętnie brałabym od razu dwa:D

      Usuń
  31. Zabieram się za sprawdzanie stoisk stacjonarnych pease :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z koleżanką brałam przez neta ;) oba były fajne i sobie losowałyśmy która które bo inaczej byśmy się nie rozdzieliły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam podobnie z kosmetycznym boxem Paese:D

      Usuń
  33. Piękne kolorki sobie wybrałaś :)
    Ja też się skusiłam na to pudełeczko. Tylko niestety zamawiałam przez internet, ale kolorki nawet fajne mi się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze, że kolory przypadły Ci do gustu:)!

      Usuń
  34. Super że istnieje opcja doboru kolorów, aż szkoda nie skorzystać z takiej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  35. ten najciemniejszy kolor cudowny! Ja jutro ide po swojego <3

    OdpowiedzUsuń
  36. te dwa ostatnie lakierki chętnie sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam te odżywki - są świetne. Ponadto gratuluję zdjęć! Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że ten przyspieszacz zadziała, bo ostatnio mam paznokcie w gorszym stanie;/

      Usuń
  38. Ubolewam nad tym, iż nie mam dostępu do stoiska Paese. Chętnie skorzystałabym z tej atrakcyjnej oferty, ale mam sporo lakierów i nie chciałabym, żeby któryś odcień się zdublował.

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę fajna opcja, ja akurat nie skorzystam, bo mam już i tak za dużo lakierów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. No i teraz patrze się na moja kolekcję lakierów i chociaż wiem, że mam ich za dużo, to jednak bije się z myślą, że może jednak nie i 5 nowych lakierów mi nie zaszkodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  41. kolory sliczne, pewnie moja siostra doradzała:P Pracuje na w/w stoisku:) Ja skusilam się na boxa ale z kolorówką przy poprzedniej promocji i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50% szans, bo były dwie panie:).
      Ja też byłam zadowolona z tego kolorówkowego!

      Usuń
  42. super sprawa z tym boxem, ja też sobie sama swojego skomponowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Słyszałam o tym, ale że jestem leń i nie chce mi się jechać na drugi koniec miasta to nie kupiłam. W ciemno nie zamawiam bo z moim szczęściem kolory by było takie, że tylko.siedzieć i płakać. Ten przyspieszacz mam z poprzedniego boxa.i dopiero teraz zaczęłam używać, wiec nie wiem jeszcze jakie będą efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na drugi koniec miasta to też bym chyba nie pojechała po jakiegoś boxa, ale miałam względnie blisko więc skorzystałam:)

      Usuń
  44. ŁAdne kolorki:) Ja już swoje pudełko mam od dłuższego czasu, mam wrzucić na bloga, ale ciągle jakoś zakombinuję i kasuję zdjęcia:(

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny jest ten pomysł, widziałam też losowo skomponowane pudełka i kolory były bardzo ciekawe, widać że nie wrzucono tych, które najgorzej się sprzedają, a dopasowano je do sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też widziałam że dali ładne i co najważniejsze różne kolory ale i tak bałam się, że nie trafią w mój gust ;)

      Usuń
  46. kameleona to bym sama z chęcią przygarnęła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny ten mieniący się {jeden i drugi :P ten bordowy to już całkiem mnie zaintrygował, wzięłabym go nawet gdyby barwił płytkę i zmywał się tak ciężko, jak za karę *______*}, mam nadzieję, że równie pięknie toto wygląda na pazurze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, przymierz ten bordowy, niech na niego popatrzę!

      Usuń
    2. Szkoda, że akurat pomalowałam paznokcie na niebiesko ale bordowy będzie następny w kolejce:D

      Usuń
  48. Nie mialam nic z Paese. Lakierow ostatnio nie kupuje, bo mam ich za duzo jak na moje malowanie

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolorki swietne ale.. opakowania sa brzydkie haha,chociaz to nie ma znaczenia tak na prawde :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja po swojego boxa jadę w niedzielę i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kusi mnie żeby skoczyć jutro po drugi box ;)
    Mam ochotę na pastele i neony :D

    OdpowiedzUsuń