wtorek, 29 kwietnia 2014

Tutorial: Paznokcie w stylu VINTAGE

Przygotowałam kolejny tutorial z wykorzystaniem farbek akrylowych, ale w przypadku tego wzorku można z powodzeniem zastąpić je także lakierami. Dzisiejsze zdobienie jest bardzo proste, wymaga jedynie kilku akcesoriów do paznokci, bez których ciężko byłoby je odtworzyć.

Wzorek jest bardzo wiosenny i dziewczęcy, mam nadzieję że Wam się spodoba :).

DSCN7655

DSCN7650

Potrzebne będą:

  • niebieski lakier bazowy, bezbarwny top coat
  • wąski pędzelek, ewentualnie pędzelek-wachlarzyk
  • niebieski brokat
  • sonda do zdobienia paznokci lub szpilka
  • farbki akrylowe (biała i różowa) lub lakiery (biały,jasny i ciemny róż)
  • złote, okrągłe ćwieki

DSCN7658

  1. Najpierw maluję paznokcie niebieskim lakierem, nakładam dwie warstwy i czekam aż dobrze wyschnie.
  2. Następnie przy pomocy cienkiego pędzelka i białej farbki akrylowej maluję cienkie paski na wskazującym paznokciu. Nie używam taśmy, bo chcę żeby odręczny efekt był widoczny :). Na środkowym paznokciu maluję zarys różyczek, dosłownie kilka szybkich pociągnięć na każdą różę (używam mieszanki białej i różowej farby).
  3. Rozrabiam trochę jaśniejszy odcień farby i domalowuję podobne pociągnięcia na każdej różyczce. Na małym palcu robię kropki używając sondy i białej farby.
  4. Serdeczny paznokieć maluję top coatem i od razu posypuję go brokatem. Potem przyklepuję lekko.

Na koniec dokleiłam po jednym małym ćwieku na każdy paznokieć i nałożyłam na całość bezbarwny top coat.

vintage

DSCN7646

DSCN7653

69 komentarzy:

  1. piękne:) niby misz masz, ale pasują do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te różyczki oraz kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokietki :) Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze: o kurczę, ale ekstra!!!

    Po drugie: szczęka mi opadła na widok farb akrylowych, których ja używam do drewna, metalu, itp. sprzętu. (Zwykle kupuję wielkie puszki, ale małe też mam do dobarwiania, poprawek, itp.)

    Manicure na tym cierpi, a nie zyskuje. Paznokci takimi farbami nie maluję (celowo, przypadkowo - oczywiście ;-P), nie sądziłam, że można...

    Ale dobrze to wiedzieć - jak znowu mi się paznokcie ubrudzą przy robocie, to domaluję resztę! :-)

    Przy okazji tymi kolorami i wzorami podsunęłaś mi pomysł na dekoracji skrzyni, którą mam zrobić dla osoby, lubiącej taki styl... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, jeśli zabezpieczy się lakierem bezbarwnym to nic się nie dzieje:). Myślę, że te akryle nie różnią się zbytnio od tych przeznaczonych typowo do paznokci.

      Ooo fajnie:)! Swoją drogą właśnie w różnych skrzynkach, skrzyniach ozdabianych decoupage podobny styl zdecydowanie dominuje z tego co zauważyłam:)

      Usuń
  5. Ty wiesz co ja myślę o Twoich zdobieniach - są idealne! idobrze wiesz że jesteś mistrzem! a po drugie nauczysz mnieee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rarity, to jest takie proste, że na pewno już to umiesz:D

      Usuń
    2. mam "parkinsona" więc jestem trudnym przypadkiem, który tak nigdy nie zrobi : c ręce mi się telepią okropnie..

      Usuń
  6. Pięknie ;)bardzo mi się podoba ;-) ten niebieski lakier kobo jest cudowny. .... muszę kupić sobie takie pędzelki do zdobień ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pędzelkami polecam rozglądać się w sklepach dla plastyków, bez problemu można dostać precyzyjny pędzelek w niskiej cenie:)

      Usuń
  7. Make up wychodzą Ci idealnie, ale ze wzorkami na paznokciach nie jest już tak kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiulcowa wiem, że Ci się nie podobają. Ja się cały czas uczę i mam nadzieję robię postępy, więc może za jakiś czas coś Ci się spodoba.

      Usuń
    2. Niektóre masz ciekawe, inne mniej mi się podobają. Ćwicz to na pewno będziesz je robila jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  8. Świetnie zdobienie ! Bardzo mi się podoba :) Na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!!
    Masz w sobie dusze artysty prawda? Makijaże, zdobienia paznokci, estetyka zdjęć itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Można tak powiedzieć - zajmuje sie malarstwem :)

      Usuń
  10. Ślicznie wygląda szczególnie ten z brokatem. Wczoraj miałam ten lakier w ręku i teraz żałuję że go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz talent ;) zazdroszczę takiej precyzji w rękach, wyszło cudownie; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa jesteś, wszystko razem bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są tak przepiękne, że aż mi się płakać chce, że sama takich nie potrafię :D :(
    Kochana, chciałabym Cię prosić o małą przysługę. Ponieważ chcę zacząć moją współpracę ze sklepem www.sheinside.com potrzebuje 100 kliknięć http://kasqqq94.blogspot.co.uk/2014/04/must-have-sheinside.html bezpośrednio z tego posta na ich stronę. Pod zdjęciami wytłumaczyłam wszystko dokładnie :) Jeśli tylko mogłabyś troszkę mi poklikać, byłabym Ci bardzo wdzięczna!:* Z góry ogromne dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczo to wygląda ! Masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny manicure..Wszystko ze sobą wspaniale gra,po prostu lepiej ju nie może być,idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądają.. Musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, często robię podobne :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli chodzi o paznokcie to jestem dla mnie zdecydowanie najlepsza :) Twoje wzory są zawsze, estetyczne, piękne i pomysłowe. Naprawdę lubię oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdobienie :) ja nie mam wiecznie czasu na ładne zdobienia pazurków :( skąd te małe ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czasem na takie zdobienia trochę czasu schodzi... ;). A ćwieki tradycyjnie z ebaya:)

      Usuń
    2. Ja dziś znalazłam czas na zrobienie sobie frencha hybrydowego ;) moja ulubiona wersja "zdobienia" :P elegancka, ponadczasowa a do tego delikatna i wytrzymała, jak to hybryda ;) teraz mam niestety ćwiczenia z gotowania więc jest zakaz malowania paznokci, a znów do pracy z klientem wypada mieć zadbane dłonie. I taki mam konflikt interesów ;P

      Usuń
  20. Ładnie się to wszystko komponuje, tak pastelowo romantycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest tak uroczo i słodko że chyba się zakochałam :) chcę odtworzyć coś takiego u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym bardzo chętnie zobaczyła twoją wersję:)!

      Usuń
  22. Urocze! Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam vintage ♥ Cudownie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten błękit jest obłędny ;)
    śliczne zdobienia, ja coś leniwa sie zrobiłam w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz nadrobić:D. Dzięki :))

      Usuń
  25. Genialne wzorki. Cudownie ze sobą współgrają ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że te zdobienia wymagają dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moim zdaniem nie aż tak, długo nad nim nie siedziałam:))

      Usuń
  27. Tak ozdobiony ten lakiery wygląda jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowne! I to w moich ulubionych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale pięknie! ja bym nie umiała zrobić równych pasków ;p
    a ten brokat mam, muszę go użyć w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie:D. U mnie też przeleżał swoje a taki ładny się okazał:D

      Usuń
  30. CUDOWNY mani! :) Uwielbiam takie kombinacje.. sama raz próbowałam robić takie róże, ale wyszła jedna wielka kupa. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi różami to jest tak, że wychodzą za którymś podejściem:D. Najlepiej na kartce przećwiczyć:))

      Usuń
  31. Swego czasu miałam bardzo,bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny wintydżowy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby każdy inny, a razem tworzą spójną całość :) Jak dla mnie rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że ktoś tam skomentował, że wzorki Ci nie wychodzą i jestem w szoku! ja ledwo kropki umiem zrobić, a Ty tworzysz piękne kombinacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Nie muszą się przecież podobać wszystkim, chociaż ja z reguły jestem z siebie zadowolona:P. Ale staram się robić coraz ładniejsze, to wiadomo:D

      Usuń
  35. Piękne, bardzo mi się podoba, może coś takiego wymaluję nowymi pędzelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale genialnie Ci to wyszło! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie 29 kwietnia też był paskowo-kropkowy i do tego biało-niebieski ;) Piękne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super, idealnie dobrane zdobienia, bardzo ładna kompozycja;)

    OdpowiedzUsuń