środa, 28 maja 2014

Colour Alike – Pyrka

Piękne, ponure holo od Colour Alike! Ostatnio trafiam na same świetne jednowarstwowce, to aż podejrzane i czekam na zwrot akcji w tą ciemną, lakierową stronę ;). Pyrka jest kolejnym bardzo dobrej jakości lakierem, który wypróbowałam w ostatnim czasie. Doskonale się rozprowadza i jedna średnio gruba warstwa wystarcza do pełnego krycia.

Już sam w sobie kolor tego lakieru jest niezwykły, a wykończenie holograficzne sprawia, że jest jedyny w swoim rodzaju. Pyrka to taki mocno zgaszony brąz, przełamany trochę szarością a trochę śliwką. Zdecydowanie najwięcej w niej brązu.  Wykończenie jest holograficzne, to typ lekkiego, rozproszonego holo. Nie daje spektakularnych efektów, ale wygląda ładnie i oczywiście fajnie mieni się w słońcu. Jak nie lubię brązowych lakierów tak ten całkowicie mnie przekonał. Teraz wydaje mi się typowo jesienny i jakoś nie do końca mi pasuje, ale nosiłam go kiedy ciągle padało i wtedy pasował idealnie. Co ciekawe w buteleczce opalizuje na różowo, ale na paznokciach ten efekt jest niewidoczny. Świetny lakier, bardzo się cieszę że go kupiłam!

DSCN8679

DSCN8666

DSCN8687

DSCN8668

DSCN8685

DSCN8693

71 komentarzy:

  1. :OOOO Śliczny!!! Muszę go mieć ;) mam dwa holo ale takiego jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor i boskie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Bardzo lubię lakiery CA, ostatnio sprawiłam sobie trzy i wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, jeszcze żaden mnie nie zawiódł:)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy kolor i ładnie się stopił i wyrównał a nie wygląda żeby teksturę miał gładką
    Odwiedź i mnie czasem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz to specjalnie? : p żebym ja też chciała go jeszcze mocniej niż chce?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący kolorek ! ;) Śliczne masz paznokcie :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny. Czy oni mają jakieś inne fajne holograficzne?

    Z innej bajki, pytałaś mnie kiedyś, czy nakładanie Base Matt jest straszne - szybko zastyga i jest trochę tępy, więc nie jest to proste, łatwe i przyjemne. Ale dla mnie działanie to rekompensuje. :) Wybacz że dopiero teraz, dużo się u mnie działo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają! Piękny jest czarny Black Saint, Sinner Lady, Ja pierniczę, Do jasnej choinki, O w bombkę, figa z makiem. Wszystkie mam i są boskie! Nie mają może mocnego efektu holo, ale najlepsze jest w nich to że bardzo dobrze kryją a dużo lakierów holo jest takich półprzezroczystych. No i nowa pastelowa kolekcja mnie zachwyca i ciągle kusiiiii :)

      Spoko, spoko :). Myślę, że skuszę się na tę bazę po zużyciu obecnej rimmelowej :)

      Usuń
  8. A ja tam brązy lubię ;) Ten jest rzeczywiście wyjątkowy ;) Strasznie podobają mi się nazwy tych lakierów, a te poznańskie są dodatkowo wspomnieniem szczenięcych lat spędzonych w tym mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre nazwy są faktycznie oryginalne i dobrze trafione :)

      Usuń
  9. Piekny mam ochote na holo z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na Twoich paznokciach:) U mnie brązów brak, trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie to nie lubię tych postów o lakierach do paznokci - zawsze wszystko wygląda lepiej niż gdybym ja je malowała;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny, mam podobny, ale piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musi być ciekawy, jaka firma?

      Usuń
  13. Na ponurą pogodę jak znalazł - kolorem się wpasuje, a wykończeniem rozświetli smutki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim faworytem od Colour Alike jest "do jasnej choinki!" (501, zupełnie podobny do A England Saint George), "black saint" i "sinner lady", ale ten też wydaje się być fajny, idealny na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wszystkie trzy i potwierdzam - są świetne :)

      Usuń
  15. fajny kolor i lakier

    Zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie notka jak się maluje i co używam do malowania się.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/jak-sie-maluje-i-co-uzywam-do-malowania.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się odcień:) Pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor! Skojarzył mi się z kakaowym koglem-moglem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolor, fajne te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  19. jakiego topa używasz po pomalowaniu? ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio szybkoschnącego Sally Hansen Insta-Dri. Bardzo polecam :)!

      Usuń
  20. Rzeczywiście, bardzo jesienny, ale mimo wszystko ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie kolory jednak zdecydowanie bardziej przemawia do mnie wersja klasyczna kremowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie jest fajny, ale zdecydowanie ładniejsze są "Ja pierniczę" i "Światło proszę". Zwłaszcza ten drugi wygląda mega na pazurkach chociaż nie ma aż tak nietypowego koloru jak ten. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy z nich mam (też świetny), ale drugiego niestety nie :)

      Usuń
  23. Ty jesteś czarodziejka! U Ciebie na blogu, czuje się jak w jakiejś pięknej bajce! Wszystko piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. mam, lubię i uważam go za taki mój lakier awaryjny, bo nawet bez Seche schnie szybciuteńko :)

    no i zdjęcia robisz zdecydowanie lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie zdjęcia lakierów - porównując do moich, na których Pyrka wygląda jak zwykły ziemniak ;)

      Usuń
    2. Dokładnie:)

      Dzięki, staram się robić jak najlepsze ale oddać dobrze holo to niestety nie jest najłatwiejsze zadanie:D

      Usuń
  25. mam ten lakier i też uważam go za bardzo udany pomimo słabego holo, ale kolor rewelka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale rewelacja! Ale ja sobie pomyślałam, że kupię tylko holo topa bo wtedy z każdego koloru mogę zrobić holo lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny mają ten holo top ale nie z każdego lakieru robi ładne holo, bo trochę zmienia odcień lakieru:)

      Usuń
  27. Piękny! Jak zresztą każdy ich holoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna jest, lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hej :) Chiałam Cię zapytać o ten lakier Ch Nail 02 – lakier świecący w ciemności. Płaciłaś przy odbiorze czy robiłaś przelew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On był chyba z born pretty z tego co pamiętam, a tam mają chyba tylko płatność paypalem, na pewno nie da się przy odbiorze

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  30. Cudowny lakier ! I śliczne paznokcie ;) Zostałaś przeze mnie otagowana do TMI ;) Mam nadzieję, że nie długo się pojawi ;) Pozdrawiam ;*

    http://beautystyle-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna pyra!
    Nie wiem, czy ją mam, czy nie? ;-) Wahałam się pomiędzy nią, a czymś podobnym i nie pamiętam, co w końcu wzięłam? W każdym razie jeszcze nie użyłam wszystkiego, co kupiłam. ;-) Musiałabym sprawdzić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierniczę jest podobny, więc możliwe że to właśnie jego masz na myśli :)

      Usuń
  32. Kolor w sumie takie bardziej jakby czekoladowy, pominąwszy ten deseń. W sumie bardzo ciekawy. Fajnie mnie zainspirowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię ich lakiery! :) mam fige z makiem i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny kolor :)
    normalnie się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. :D mam i jeszcze nie malowałam od zimy

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie go przedstawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten odcień rzeczywiście wyglada na bardzo jesienny, ale mimo wszystko, chociaż nie lubię jesieni - ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobny do mojego ukochanego My Private Jet z OPI, z tym że MPJ to taka bardz, BARDZO ciemna czekolada

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia, pokazują całe piękno tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń