piątek, 23 maja 2014

Golden Rose Color Expert 10

Kolejny wiosenny Color Expert od Golden Rose. Mimo, że odcień tego lakieru zupełnie nie współgra z tonacją mojej skóry to i tak go uwielbiam! Ma wyjątkowo ciekawy, złamany odcień i jest świetny jakościowo. Nigdy nie miałam lakieru w podobnym kolorze!

Color Expert 10 w buteleczce wydawał mi się beżem nieco przełamanym liliowym kolorem. Na paznokciach z beżu zostało niewiele, dominuje liliowo-różowy mocno zgaszony, rozbielony kolor ale ma jednak w sobie coś trochę cielistego, beżowego. Zdecydowanie nietypowy odcień, ciężki do określenia. Chociaż, tak jak wspomniałam, nie bardzo pasuje do mojego odcienia skóry, trochę się z nim gryzie, to bardzo mi się podoba. Jest jasny, pastelowy więc pasuje do wszystkiego (idealnie pasuje mi do butów :)) ale jest w moim odczuciu ciekawszy niż większość pasteli. I na koniec najlepsze: rozprowadza się znakomicie i jest doskonałym jednowarstowcem. To niespotykane w tak jasnych odcieniach!

DSCN8743

DSCN8737

DSCN8747

DSCN8746

DSCN8748

DSCN8750

67 komentarzy:

  1. Tylko mi nie mów, że dziś wstałaś wcześnie, pomalowałaś paznokcie, zrobiłaś foty i napisałaś notkę, bo już samo świetne pomalowanie wzbudza moją zazdrość;).
    Ładny kolor - na taką pogodę idealny.
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musiałabym oszaleć:D. Zdjęcie mam zwykle porobione na zapas, a tak na marginesie nigdy nie maluję paznokci rano - zaraz bym je o coś zahaczyła, poniszczyła świeży lakier i spóźniła się wszędzie przy okazji;D.

      Usuń
  2. Podoba mi się, lubię fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, takiego koloru nie mam, chyba się rozejrzę :D jednowarstwowce zawsze spoko, zwłaszcza przy jasnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja nie gardzę żadnym jednowarstwowcem :D

      Usuń
  4. Jakoś brak u mnie takich bladziochów choć mam jeden z OPI ale muszę dać aż 4 warstwy aby ładnie pokryć płytkę paznokcia. ... muszę zaopatrzyć się w te lakiery Color Expert koniecznie. ...no i pastele ..... kusisz mnie skutecznie kochana; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery warstwy ... a tu dasz jedną i będzie gotowy mani :D:D

      Usuń
  5. Wygląda świetnie ! Bardzo mi się podoba, do tego świetne krycie i kremowe wykończenie. Kolor faktycznie ciężki do określenia ale podoba mi sie bardzo więć pewnie trafi do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutki uwielbiam takie szaraczki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek, lubię takie :) a lakiery też mnie ciekawią, w końcu będę musiała zakupić coś z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne paznokcie, ładny neutralny kolor, ja właśnie maluję swoje na różne odcienie czerwieni bo nie mogę zdecydować się na jeden kolor,

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy kolor, cos pomiędzy szarością a rozbielonym liliowym, fajny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do niedawna nie lubiłam fioletów na paznokciach (wyjątkiem była ciemna śliwka i bakłażan), ale jak się wkręciłam w lawendę to fiolety goszczą na moich paznokciach nad wyraz często :-D
    Ten jest po prostu piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam fiolety, chyba wszystkie bez wyjątku :D:D

      Usuń
  11. Oj pieknie wyszedł - zadziwiające, że jedna warstwa takiego pastelowego odcienia pokryła tak dobrze.
    super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona, nigdy bym nie posądzała tak jasnego koloru o taką siłę krycia:D

      Usuń
  12. Mega kolor, jestem w szoku, że faktycznie jedna warstwa wystarczy, żeby ładnie pokryć płytkę paznokcia, wow! (;

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już uda mi się w mojej okolicy je znaleźć to go capnę :3 cudowny jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo, szczególnie ze względu na to dobre krycie:)!

      Usuń
  14. Bardzo ładny kolor,lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ten kolor :) idealny dla mojej mamy, bo uwielbia takie jasne pastele, szczególnie z liliowym odcieniem :) może jej kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to polecam, powinna być zadowolona bo wyjątkowo dobrze się rozprowadza no i rewelacyjnie kryje:)!

      Usuń
  16. Faktycznie, wyjątkowy kolor! Nie kojarzę podobnego... Ale chyba bym go nie kupiła, za rzadko noszę tego typu kolory ;) Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia, aż miło tu wpadać na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo:). No właśnie nic podobnego nie mogę skojarzyć, wyjątkowy kolor:)

      Usuń
  17. Taki odcień jednowarstwowcem?! Dawno nie nabyłam lakieru z GR, czas to zmienić zwłaszcza, że mam blisko ich sklepik:P

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie nietypowy :) numer do zapamiętania i oblukania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. o dziwo nawet mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham fiolet, a ten wydaje się idealny na lato :)
    i można go nosić do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, subtelny i nie rzuca się w oczy :)

      Usuń
  21. Piękny! Ja musze swoj biały z tej serii wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie bardzo fajny kolorek ma, choć u mnie tez by się chyba gryzł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od odcienia skóry, ja chyba widziałabym go na bardzo bladych dłoniach.. albo mocno opalonych :)

      Usuń
    2. No właśnie, a u mnie to jeszcze jest tak ze mam jasna karnacje i te kolory co pasują mi latem w zimie w nich wyglądam jak idź stad i nie wracaj ;)

      Usuń
  23. Piękny - na wakacje, do opalonych dłoni jak znalazł ;)
    Jak dobrze że jest Golden Rose... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj tak, ostatnie zdanie to mogłoby być motto GR :D

      Usuń
  24. Kolor trudny do zdefiniowania, ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor. A jak się błyszczy ! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor, ślicznie na paznokciach się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, taki mój! Chyba się zakręcę wokół stoiska Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kolor Ci odpowiada to z jakości myślę, że będziesz bardzo zadowolona:)

      Usuń
  28. Patrzę na niego, patrzę i napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podoba i dziwię się, że jeszcze go nie kupiłam ?! cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście cudny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. idealny kolor, ostatnio mam właśnie fazę na noszenie takich na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kolor bardzo mi się podoba, świetne to ostatnie zdjęcie z muszelką :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczywiście w jasnych lakierach ciężko o ładny efekt przy jednej warstwie. Śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiedziałam ze rossan ma swoją markę

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to kolejna stylizacja
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/koszula-w-kwiaty.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam kiedyś podobny z Bella(Air Flow nr. 704), ale oddałam go koleżance bo nie używałam za bardzo. Jakiś czas temu zatęskniłam za tym kolorem a tu widzę bardzo dobrej jakości lakier :) gdybyś go nie pokazała to bym nawet nie zwróciła uwagi. Będzie mój przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Eh, jak mi się podobają takie kolory! Świetny, chłodny odcień! Nie wiem czemu do tej pory sama nie dorobiłam się lakieru w takim odcieniu? I jeszcze do tego jedna warstwa. Mam uprzedzenie do Golden Rose, a wychodzi na to, że w tej chwili to marka posiadająca naprawdę niezłej jakości kolorówkę.

    OdpowiedzUsuń
  37. wlasnie taki odcien ogladalam z tych mini max factora...musze miec ten kolor, obecnie pasuje mi do wlosow :P za taka cene, to juz w ogole must!

    OdpowiedzUsuń
  38. A one są już dostępne w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  39. Ha! Trafiłam w numer! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooooooo, ten kolor jest bardzo "mój", szalenie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń