czwartek, 15 maja 2014

Golden Rose Color Expert 44

I kolejny wiosenny expert z Golden Rose, tym razem cytrynowy żółty o kremowym wykończeniu. Długo nie mogłam się przekonać do żółtych lakierów na paznokciach a teraz je uwielbiam. Ten jest ładny, ale wolę go raczej jako bazę pod wzorki. Do noszenia solo bardziej pasują mi intensywne odcienie żółtego. Co ciekawe lakier wyszedł na zdjęciach właśnie na typowo czysty żółty, a w rzeczywistości jest bardziej cytrynowy, lekko rozbielony, pastelowy. Do tej pory nie zdarzyło mi się żeby lakier na zdjęciu był intensywniejszy niż naprawdę, zwykle jest na odwrót ; ). Jeśli Was zainteresował to najlepiej przyjrzeć mu się oczywiście na żywo, ale jeśli nie macie takiej możliwości i chcecie zamawiać przez internet (experty są tu po 5,90) to weźcie koniecznie pod uwagę, że w rzeczywistości to trochę jaśniejszy odcień.

Color Expert 44 rozprowadza się troszkę gorzej niż pozostałe dwa kolory, które wypróbowałam. Mam wrażenie, że schnie też trochę wolniej. Mimo to i tak jest niezły jak na jasno żółty kolor, takie lubią być problematyczne. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy.

DSCN8437

DSCN8446

DSCN8433

DSCN8441

DSCN8443 - Kopia

DSCN8449

80 komentarzy:

  1. znowu perfekcyjne zdjęcia, ile Ty masz tych teł? zawsze się zachwycam. Dzięki za radę z dolną powieką, mam tylko problem z doborem kolorów ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). A mam ich trochę, ale to nie są całe stosy:D. Czasem przemalowuję już jedno tło jak mi się znudzi;)

      Usuń
  2. mam go u siebie, piękny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale intensywny kolor! Idealnie współgra z Twoją karnacją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kanarek, mi jakoś nie pasuje niestety, ale droga Kleopatro, właśnie przyszły moje neonowe Lemaxy, dzięki Tobie mam świetne letnie lakiery a cena śmieszna. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo mam nadzieję, że będą Ci służyć równie dobrze jak mi :))

      Usuń
  5. cudowny kolor, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zdjęcia :) chętnie wybiorę się do saloniku GR sprawdzić jak wygląda w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno rzuci Ci się w oczy, że jest troszkę jaśniejszy;)

      Usuń
  7. Ślicznie się prezentuje, jak zajdę na stoisko gr na pewno popatrzę i nad tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się cuuudnie, Chciałam go kupić, ale akurat ten kolor był wykupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie żółci na pazurach, ale zmienilam zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak soczyście! Jestem ciekawa jego wyglądu w rzeczywistości, ale u mnie już trochę się żółtych lakierów nazbierało, więc póki co niestety nie skuszę się na zakup. Chyba, że przypadkiem trafię na niego gdzieś i się nie oprę jednak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah:D no chyba że brakuje Ci takiego jaśniejszego, cytrynowego to może Cię złamać:D

      Usuń
  11. Kurcze szkoda, że jest jaśniejszy bo taki jak wygląda na zdjęciach jest po prostu boski! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jego rzeczywisty odcień bardzo się podoba:D

      Usuń
  12. Też miałam go sobie kupić,ale w ostateczności zdecydowałam się na inne kolorki..a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, soczysty kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się prezentuje. Widziałam ostatnio te lakiery i się skuszę, ale na razie mam cztery nowe i muszę je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie umiem się przekonać do żółtków na moich paznokciach, u Ciebie mi się podoba. W związku ze zbliżającym się latem i promocjami w drogeriach skusiłam się na żółty lakier z Bell. Bardzo podobny odcień do Twojego. Zobaczymy jak mi się go będzie nosić :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia:). Żółtki mocno rażą po oczach i trzeba się z nimi oswoić:D

      Usuń
  16. piekny kolor

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja produktów od allepaznokcie.pl

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/recenzja-allepaznokciepl.html

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczaki, boski i jets i pięknie kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze piękne zdjęcia, sama nigdy nie miałam żółtego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). To mało popularny odcień w lakierach, jeszcze parę lat temu ciężko było kupić żółty lakier:D

      Usuń
  19. Zwykle żółte lakiery mi się aż tak bardzo nie podobają ale ten jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny, całkiem klasyczny kolor :) chyba będę musiała się mu przyjrzeć w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tylko jeden żółty lakier, który mnie zniechęcił trochę do siebie, więc jakoś nie widzę swoich paznokci w takim kolorze. Jednak ten kolor na Twoich paznokciach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zniechęcił Cię kolorem czy jakością:)?

      Usuń
  22. Świetny cytrynkowy kolor!
    Ja za żółcią na paznokciach nie przepadam, ale i tak mam jakieś żóltki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, piękny lakier *O*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor i paznokcie :) Miałam już chyba wszystkie kolory lakierów oprócz żółtego, czas jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny jest!! Zresztą zawsze to co pokazujesz na paznokciach mi się podoba :) Rewelacyjne zdjęcia pozwalają na zachwycanie się danym kolorem od początku aż do samego końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę i dziękuję:D

      Usuń
  26. U Ciebie ładnie wygląda, zresztą jak każdy lakier ;) ale jakoś nie wyobrażam go sobie u siebie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić u siebie takie kolory:)

      Usuń
  27. Piękny kolorek, w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja się długo nie mogłam do żółci przekonać ale teraz bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię lakiery GR !

    Ciekawy blog !

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mogę się przekonać do żółci na paznokciach ;p
    chyba widziałabym żółty w bardziej stonowanym odcieniu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolor lakieru, który budzi przeróżne odczucia, wiele osób go nie lubi:). A ja z kolei najbardziej lubię te intensywne:)

      Usuń
  31. Cudowny kolor, uwielbiam takie odcienie żółci. No i jak pięknie się błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze szukam ładnego żółciaka, ten się ładny wydaje i jak tylko dwie warstwy to kusi mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dwie warstwy wystarczają, krycie ma dobre:)

      Usuń
  33. Świetnie wygląda na zdjęciach, szkoda, że w rzeczywistości ma inny odcień bo taki byłby super! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. na zdjęciach wyszedł bardzo intensywnie, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna cytrynka! Nie mam takiego odcienia w swoich zbiorach, bo jakoś nie znalazłam jeszcze swojego wymarzonego żółtego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny jest, jak nie znajdę nigdzie neonowego żółtego to skusze się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten jest bardziej cytrynowy, do neonu mu daleko:)

      Usuń
  37. Ale piękna i słoneczna żółć, chyba się za nią rozejrzę, chociaż z żółciami miałam kiepskie doświadczenia, nie mogłam dobrać ładnego koloru do mojej skóry, tej jest ciepły i mogłaby by być z tego miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest jasny ale faktycznie ma ciepły odcień, więc jest szansa że by Ci pasował:)

      Usuń
  38. bardzo ładnie wygląda, sama nie przepadam na żółtym kolorem na paznokciach, ale u innych to co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglada na mocno intensywny, czegos podobnego szukam... i neonkow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest bardziej rozbielony:)

      Usuń
  40. Mam kilka żółtych lakierów, ale takiego pięknego odcienia jeszcze nie znalazłam! Śliczny, żywy, bardzo letni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ale jest cudny :) ja miałam dokładnie to samo rok temu jeszcze się nie mogłam przekonać do żółtych lakierów a dziś mi się podobają :) zdjęcia wyszły mistrzowsko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba się z kolorem oswoić:D dziękuję:)

      Usuń
  42. Cudowny kolor, własnie taki odcień mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  43. Szalony :) Przyznam się, że jeszcze nigdy nie miałam takiego koloru na paznokciach i... nie wiem, czy chciałabym mieć. Chyba nie czułabym się z nim dobrze. Wolałabym pastelowy żółty, ale jeszcze nie udało mi się znaleźć naprawdę dobrego lakieru w takim odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko o dobry jakościowo żółty pastel, są lepsze i gorsze ale przyznam, że idaału jeszcze nie znalazłam!

      Usuń
  44. Genialny ;) właśnie potrzebuję żółtego lakieru i już wiem jaki kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciężko, o taki czysty, cytrynowy odcień żółtego. Bardzo ciekawy odcień, przykuwa oko i świetnie wygląda, choć to jest historia z cyklu, sama bym się nie czuła dobrze z takim kolorem na swoich paznokciach, ale kto wie - może kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. słoneczko :) boję się żółtych lakierków, mam za blade łapy ;/

    OdpowiedzUsuń
  47. lakier piękny. Szkoda, że moje pazury łamią się z prędkością światła.

    OdpowiedzUsuń
  48. mnie on przekonuje :) wygląda jak promienne słoneczko !

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale śliczny ^^ Jak znajdę stacjonarnie tą serię to muszę zobaczyć ten kolorek! Pięknie wygląda on na twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Faktycznie podobny do tego żółtka z My Secret, ale ten ma mocniejszy, bardziej słoneczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam go i rzeczywiście "na żywo" jest dużo jaśniejszy. Ale gdyby GR wypuściło też taki odcień to nie pogardziłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Posiadam ten odcień i jest sporo jaśniejszy niż na zdjęciach, jednak i tak jest to świetny kolor, chociaż malowanie nim sprawiło mi wiele trudności, smugi, pęcherzyki powietrza, zawiodłam się na nim, co mnie zdziwiło bo mam 6 odcieni z tej serii i żaden tak nie robił. Jakiś trefny egzemplarz wyhaczyłam może :D ale dam mu jeszcze szanse za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam ten odcień i bardzo mnie zawiódł niestety. Koszmarnie się nim maluje. Robi prześwity, smuży a najgorsze jest to że podczas schnięcia (bardzo długiego zresztą) robią się paskudne bąble :( Nie mam pojęcia czemu się tak u mnie zachowuje. Żaden inny lakier nigdy nie robił mi takich problemów. Kocham jego kolor ale jego jakość skutecznie zniechęca mnie do malowania nim paznokci :(

    OdpowiedzUsuń