niedziela, 11 maja 2014

Hot Colors Makeup

Po ostatnim, trochę spokojniejszym makijażu, naszła mnie ochota na coś ekstremalnie kolorowego :). Dzisiejszy makijaż jest wręcz neonowy, bardzo tęczowy i ekstrawagancki. Z moimi niebieskimi włosami i marmurkowym, neonowym mani zrobił się całkowity przegląd wszystkich wściekłych kolorów ;).

hot2

hot58

Wszystkie kosmetyki, których użyłam w tym makijażu miały matowe wykończenie, zaczynając od pudru, poprzez cienie, róż i eyeliner a kończąc na pomadce w płynie.

hot5

Do wykonania tego makijażu używałam głównie paletki My Secret Hot Colors. Mam ją od niedawna i chciałam ją porządnie wypróbować. Już po pierwszych swatchach znalezionych w internecie czułam, że będzie mocno napigmentowana i nie zawiodłam się. Pigmentacja jest po prostu rewelacyjna, nawet przy blendowaniu cienie niewiele tracą. Oczywiście uważałabym jeśli nie czujecie się pewnie w makijażu, bo nie najłatwiej się z nią pracuje.

Cienie są bardzo suche, przez co trochę pylą i mogą się osypywać. Myślę jednak, że pod tym względem też nie ma tragedii bo każde cienie w neonowych kolorach, których używałam też były takie mocno suche. Jeśli szukacie takich mocnych kolorów to warto się skusić, paletka kosztuje tylko 13,99zł a wypada w moim odczuciu lepiej niż np. neony z paletki Acid Sleek. Wiecie, że uwielbiam cienie Sleeka, więc My Secret ma tutaj naprawdę duży plus! Paletka Hot Colors nie ma może aż tak “zakreślaczowych” kolorów jak Acid, ale dużo lepszą pigmentację, cienie lepiej się rozprowadzają, nie robią prześwitów i nie wymagają białej bazy (wystarczy nałożyć odrobinę korektora i dobrze rozetrzeć na powiece).

hot7

W paletce mamy cztery kolory: żółty, pomarańczowy, różowy i niebieski. Kolory łatwo się łączą i dają się nawet ładnie mieszać, zupełnie niczym farbki. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć, że bez problemu można uzyskać też np. fiolet albo zieleń : ).

hot02

Użyte kosmetyki:

  • TWARZ: Kobo Satin Finish MakeUp (300 Nude Beige), Kobo Modeling Illuminator (102), Paese puder bambusowy z jedwabiem, róż Essence Cute as Hell
  • BRWI: cienie L’Oreal + kredka Essence
  • OCZY: paletka My Secret Hot Colors, cień w musie Essence Ballerina Backstage (01), kredka FM Make Up, kredka Rimmel Scandaleyes (Bright Blue), eyeliner Golden Rose Cat’s Eyes, tusz Avon Mega Effects
  • USTA: Sleek Matte Me (Fandango Purple)

76 komentarzy:

  1. Pomysłowe wykorzystanie cieni :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale graficzny makijaż, wygląda jak zrobiony z chirurgiczną precyzją szalonego artysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Faktycznie jest mocno graficzny:)

      Usuń
  3. Zbieram szczękę z podłogi... obłęd! Włosy wyglądają jakby były specjalnie dobrane pod make-up :-)
    Idealnie wszystko się ze sobą zgrało :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ale było raczej odwrotnie:D. Dzięki!:)

      Usuń
  4. łaaaaaaaał!!!!!!!!!!!!!!! ZAJEBISTY!!! Strasznie podobala mi sie ta paletka, zaluje ze jej nie kupilam ;<<

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! KOCHAM kolorowe makijaże!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. coś wspaniałego, Twoja perfekcja powala!
    do tego policzki nieprzesadzone, usta w świetnym odcieniu!
    niesamowite, potrafisz tak użyć tak mocnych kolorów, że wyglądają po prostu pięknie i na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maliniarko za mile slowa:))

      Usuń
  7. coś pięknego aż mi odebrało mowę WOW :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty masz talent, co makijaż to lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się robić coraz ladniejsze:)

      Usuń
  9. Jestem zachwycona tym makijażem - obłędny! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie szaleństwo:] Takie papuzie:) Szkoda, że ja z makijażem nie bardzo mam do czynienia. Widziałam te cienie, kolory przyciągają ale nie spodziewałam się, że mają aż taki pigment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się rzadko zdarza żeby tanie marki miały cienie o takiej pigmentacji, ale w sumie My Secret i Miyo to wyjątek, bo te pojedyncze maty też mają super.

      Usuń
  11. Na ustach piękny kolor!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czad!
    bardzo mi się podoba połączenie matowego oka z matowymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Intensywne kolory. Świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tutaj przypominasz mi trochę Raquel Reed :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końću tez miala kiedys niebieską głowe:D

      Usuń
  15. Te twoje makijaże zawsze mnie zadziwiają dbałością o szczegóły, ten również jest niesamowity! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne!!! Uwielbiam oglądać takie popisy kreatywności :) Jest szaleństwo, jest moc koloru, jest wszystko to, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się <3 <3 i teraz muszę mieć tą paletkę przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie pożałujesz:D. Cienie są mega mocne!!!

      Usuń
  18. Extra :) widziałam ta paletkę cieni i też mam zamiar ją kupić, bo kolory są zniewalające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto w takiej cenie:)

      Usuń
  19. Genialnie! Jestem pełna podziwu ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. joooj <3 dla mnie wyszło genialnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaz boski

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. perfekcja w każdym calu ;)
    brak mi słów, przepiękny makijaż
    a cienie cudowne, muszę się na nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość robi wrażenie! Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mają świetna pigmentację te cienie, bardzo ciekawe wyjscie z tym ze mozna je łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny makijaż :) osobiście bym się chyba w takim nie czuła ale Tobie świetnie pasuje :) ja wolę ciemne kolory ewentualnie róż, złoto i neutralne brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w takich makijażach nie wypuszczam, raz że czułabym się przemalowana a dwa że zwykle maluję się raczej szybko do wyjścia:)

      Usuń
  26. Ja dalej nie mogę uwierzyć, że te cienie mają TAKĄ pigmentacje... wooow.... powalająca....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie wierzysz na słowo obmacaj tester w Naturze:D

      Usuń
  27. wowowowo! jakie kolory! super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty to potrafisz! zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tę paletkę, ale jeszcze nie próbowałam nic malować. Tobie wyszło mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, nie pożałujesz:D

      Usuń
  30. Niesamowicie to wygląda. Te kolory są śliczne, ale sama nie wiem czy odważyłabym się gdzieś wyjść z takim makijażem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest makijaż raczej do zdjęć, niż do wyjścia:)

      Usuń
  31. Genialne!!! :)
    Uwielbiam takie kolory i często noszę. Dobrze się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny :D Taki trochę ala Kleopatra :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz jak tropikalny ptak ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow :) jestem nap[rawdę zachwycona makijażem. Najlepszy tą paletką jaki widziałam :)
    Podpisuje się pod tym że trochę jak kolorowa kleopatra :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealny makijaż! Mogłabyś malować tak ludzi na wybieg :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No jest moc♡ tak jak lubię. ...Pięknie, kolorowo. .....idealnie. ... a z Twoimi włosami ....cud, miód i orzeszki. .....:-D

    OdpowiedzUsuń
  37. ale pięknie wyglądasz w Takim makijażu :)
    aż promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow ! coś fantastycznego :) ! gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. WOW!! Jestem zachwycona :D <3
    mam tą paletkę, jest cudna ^^ podoba mi się fioletowy jaki wychodzi po mieszaniu niebieskiego i rożowego. trochę tylko mało trwałe na mojej powiece są, inne się lepiej pod tym względem sprawdzały, ale z bazą jakąś dają radę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dość sceniczny makijaż, ale przepiękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. No konkretnie pojechałaś :D
    Kojarzysz mi się w tym makijażu z rajskim ptakiem albo egzotycznym motylem. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szaleństwo! Zajebiste ;) Nie podobała mi się ta paletka, ale jak widzę co potrafisz z niej wycisnąć to klękam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zbieram się do kupy z wrażenia :O No cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Też poluję na tą paletę ale nigdzie nie mogę jej znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno nie ma jej w sprzedaży, niestety

      Usuń